Ja haha, 100 of 200 meter zeker!quote:
Schoonspringen heeft nog altijd meer ruimte om fouten te maken dan langeafstandszwemmen, dus sowieso Ledeckyquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Shi/Wu is zo ongeveer wel het grootste zekerheidje van deze spelen volgens mij ja. Misschien Ledecky op de 800 nog.
Zit altijd wel een Chinees tussen die weer net niet met de druk om kan gaan, was in Londen ook zo bij de damesquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ook niet overigens, ze pakken er 6 of 7![]()
Wel een sweep in het tafeltennis.
quote:
>transseksuelenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:21 schreef Fylax het volgende:
Wie zijn die 5 transeksuelen dan? straks is t zon lekker wijf
Trainingskampje in Portugal, vliegt morgen naar Rioquote:
Precies. Op elk onderdeel zou niet-Chinees goud een verrassing zijn, maar een niet-Chinees goud op minstens één onderdeel zou dat niet zijn.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zit altijd wel een Chinees tussen die weer net niet met de druk om kan gaan, was in Londen ook zo bij de dames
ja maar ik weet toch niet of t een transseksueel isquote:
xDquote:
volgens nij welquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:22 schreef Amarantha het volgende:
Neem aan dat Willem Lex wel in het publiek zit?
Won ook zo'n Amerikaan goud, ben even zijn naam kwijt, maar dat was geniaal. Tom Daley werd toen derde, maar dat zat zo dichtbij elkaarquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Precies. Op elk onderdeel zou niet-Chinees goud een verrassing zijn, maar een niet-Chinees goud op minstens één onderdeel zou dat niet zijn.
Murray/Bond vooral.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Shi/Wu is zo ongeveer wel het grootste zekerheidje van deze spelen volgens mij ja. Misschien Ledecky op de 800 nog.
Dat moet haast David Boudia wel zijn?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Won ook zo'n Amerikaan goud, ben even zijn naam kwijt, maar dat was geniaal. Tom Daley werd toen derde, maar dat zat zo dichtbij elkaar
De baanwielrenners zijn er dus wel bij.quote:
Mja die zijn ook wel vrij duidelijk.quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Noord-Korea kan goed gewichtheffen.
Jaaaquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat moet haast David Boudia wel zijn?
en ratatatattaticquote:
Veel landen met een C, veel vrouwen met een C. Tsja.quote:
Hahaha ik ookquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:24 schreef richolio het volgende:
Nu snap ik wel dat dit tot 4 uur duurt
ja echt voor je plezier kijk je dit nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:24 schreef richolio het volgende:
Nu snap ik wel dat dit tot 4 uur duurt
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Over 2 jaar ook goed skiën
caroline wozniackiquote:
Ik kijk niet voor Nederland.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:24 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik mag hopen voor jullie dat ze Nederland als Holland hebben gerankschikt, anders wordt het wachten tot de P.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |