Als dat het enige is waar hij wat van weet... scheelt weer onzin.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:05 schreef wimderon het volgende:
Haan de hele tijd met z'n atletiekverhaaltjes bij elke atleet die in beeld komt
Bij Mexico.quote:
rojerquote:
Medaille - bevolkingratio is bij Jamaica het best altijd tochquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ook enorme populaties, gemiddeld doen ze het echt wel het slechtst denk ik.
Meteen ondervragen naar de MH370.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:07 schreef hhh38 het volgende:
Bermuda jaaaa
Gewoon 8 atleten die zijn ontsnapt uit de driehoek
twitter:henkgrol twitterde op zaterdag 06-08-2016 om 02:06:32Henk is z'n telefoon kwijt... #Rio2016 #teamnl https://t.co/OOq7o3fIYu reageer retweet
Nee hoor. Van Acker en die taekwondoka zie ik het niet doen. En behalve een verdwaalde wielrenner zie ik geen kanshebber.quote:
holandaquote:
HLN.BE vertegenwoordigt dan ook alles waar je je als Vlaming moet voor schamen. Belgen hebben veel respect voor Nederland.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:06 schreef tralalala het volgende:
HLN.be is altijd genot tijdens de spelen, vies jaloers op ons omdat NL 30x zoveel medailles haalt.
dat wist ik niet excusesquote:
Ja.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:08 schreef Fylax het volgende:
maar gaan hun nou met hoofddoek sporten
Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:08 schreef Fylax het volgende:
maar gaan hun nou met hoofddoek sporten
Slechts zo'n 205quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:09 schreef Amarantha het volgende:
Vergeet altijd hoeveel landen er echt mee doenLijkt altijd minder als ik er aan denk maar hoor werkelijk iedere land bijna voorbij komen,
Heywoodu weet vast wel welke landen er niet mee doenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:09 schreef Amarantha het volgende:
Vergeet altijd hoeveel landen er echt mee doenLijkt altijd minder als ik er aan denk maar hoor werkelijk iedere land bijna voorbij komen,
Ik weet van alle landen waar ze liggen. Ik kan zelfs van bijna alle landen de vlaggen beschrijven.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:09 schreef hhh38 het volgende:
Dit topic is een verzamelplaats voor mensen zonder topografische kennis zo te zien
Definieer "land".quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:09 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Heywoodu weet vast wel welke landen er niet mee doen
Er wordt hier niet echt goud verwacht. Wel kansjes voor Milanov, Nikiforov en Van Snick.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee hoor. Van Acker en die taekwondoka zie ik het niet doen. En behalve een verdwaalde wielrenner zie ik geen kanshebber.
Inderdaadquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:09 schreef hhh38 het volgende:
Dit topic is een verzamelplaats voor mensen zonder topografische kennis zo te zien
NAVO-erkend.quote:
Dit kunnen dan ook alleen echte bazenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet van alle landen waar ze liggen. Ik kan zelfs van bijna alle landen de vlaggen beschrijven.
Ik mis er altijd een paarquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet van alle landen waar ze liggen. Ik kan zelfs van bijna alle landen de vlaggen beschrijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |