SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQ
je moet hoeveelheid dust invullen die nodig of voor Power upquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:34 schreef Isabeau het volgende:
Ik snap niks van IV berekenen. Elke keer als ik alles invul krijg ik: "No combinations found for those entries. " Op deze website dus: https://pokeassistant.com/main/ivcalculator
Ik vul gewoon naam, CP, HP en 10.000 dust in (want ik heb veel meer dan dat en dat is max). En dan krijg ik elke keer weer "No combinations etc"
Ja, dat heb ik nog even toegevoegd, want dat had ik ook al geprobeerd. Zelfde resultaat.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:37 schreef Mortaxx het volgende:
je moet hoeveelheid dust invullen die nodig of voor Power up
Je vult dan iets verkeerd in want het werkt wel gewoon:quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik nog even toegevoegd, want dat had ik ook al geprobeerd. Zelfde resultaat.
Hopelijk hou je het lang genoeg vol voor de coinsquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:56 schreef Molurus het volgende:
Gyarados in gym gezet... nu voor het eerst dat ik een pokemon langer dan een half uur in een gym heb. Paar uur inmiddels. Zal wel aan het tijdstip liggen.
Ja lukt best. Heb ook een Pikachu in huis gevangenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
Tja soms als je de tijd voor hebt he
Lukt het wat met pokemon vangen? Ik moet nodig weer eens een ronde gaan doen want zit alweer paar dagen thuis. Alleen de gps wil niet echt meewerken.
Nee, bepaalde levels of kopen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 08:13 schreef GwaiLow het volgende:
Krijg je zo'n Incubator soms ook bij stops? Nee toch?
Die zie ik hier maar heel weinig tot niet helaasquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 08:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja lukt best. Heb ook een Pikachu in huis gevangen![]()
Mijn gps wijkt af, zit er 10 tot 20 meter naast. Als ik op de stoep loop langs het water dan lijkt ik net god in het spelquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 08:56 schreef littledrummergirl het volgende:
Wat is er aan de hand met de gpsAfgelopen weken kon ik vanaf de bank bij de pokestop hier achter mn huis, maar nu ineens niet meer
. Ik zal toch niet
naar buiten moeten
?
Klopt wel ja. Soms zwaaien ze ook helemaal af en dat een paar keer achter elkaar.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 09:23 schreef Fera het volgende:
Great balls zijn echt waardeloos. Wilde ze gebruiken op een Butterfree en een Fearow met hoge CP, maar ik had ze pas te pakken toen ik voor de lol een pokeball tussendoor gooide.
Lijkt elke keer zo te zijn.Ik bewaar de great balls juist voor Pokémon die ik nog niet heb of met een hoge CP. Maar telkens vang ik ze met een pokeball.
Blijkbaar wel als je het topic gaat opzoeken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 09:45 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het verkeerd schrijven geeft de interesse aan.
Het komt gewoon langs. Zoals vaker op een forum. Net als een selfie stick zie ik het als iets voor de domme mens. En daar zijn er veel van.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 09:47 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Blijkbaar wel als je het topic gaat opzoeken.
Het is wat meid.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 09:48 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het komt gewoon langs. Zoals vaker op een forum. Net als een selfie stick zie ik het als iets voor de domme mens. En daar zijn er veel van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |