Genoeg die het doen met 50/100k dus waarom niet met het dubbele?quote:
Niemand gaat je kinderen echt goed laten leven met 50/100k hoorquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Genoeg die het doen met 50/100k dus waarom niet met het dubbele?
wantquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat kan al bijna niet als je zelf rustig wil leven
Jij zit dan ook al op een ander niveau van goed leven. Eerlijk is eerlijkquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niemand gaat je kinderen echt goed laten leven met 50/100k hoor
nee je kan ze geen range rover geven voor hun 18e verjaardagquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niemand gaat je kinderen echt goed laten leven met 50/100k hoor
We hebben het over zorgeloos.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij zit dan ook al op een ander niveau van goed leven. Eerlijk is eerlijk
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee je kan ze geen range rover geven voor hun 18e verjaardag
Dat is waar, maar voor 50k (niet eens 2x modaal) ga je dat echt niet voor elkaar krijgen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij zit dan ook al op een ander niveau van goed leven. Eerlijk is eerlijk
DUs voor jou is zorgeloos leven voor je kinderen dat ze finacieel onafhankelijk zijn zonder ook maar gewerkt te hebben?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, ze moeten gewoon hun hele leven werken
Ja.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
DUs voor jou is zorgeloos leven voor je kinderen dat ze finacieel onafhankelijk zijn zonder ook maar gewerkt te hebben?
Ik weet niet wat zorgeloos is. Maar financieel zat wel meer dan prima jaquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:31 schreef Mortaxx het volgende:
Ben ook zorgeloos opgegroeid. Nou ja op financieel gebied dan
Maar jij bent van het ene uiterste naar het andere uiterste gegaan. Dat heeft je mening wel beinvloed denk ikquote:
Klopt. Ik weet hoe fijn het ene uiterste is.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar jij bent van het ene uiterste naar het andere uiterste gegaan. Dat heeft je mening wel beinvloed denk ik
ja en daar kun je ze niet van naar internaat sturen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De helft naar belasting.
10k per kind per jaar.
Ik zou zelf ook echt lekker willen leven dan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja en daar kun je ze niet van naar internaat sturen?
Ik gun het iedereen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:34 schreef Fok-it het volgende:
Want ik denk dat niemand in deze SC jouw wealthy level ooit zult bereiken om eerlijk te zijn
kunnen altijd nog Staatsloterij winnenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:34 schreef Fok-it het volgende:
Want ik denk dat niemand in deze SC jouw wealthy level ooit zult bereiken om eerlijk te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |