Jij zou idealistisch voor een schijntje gaan werken als je het zelfde werken kan doen en je (klein)kinderen financieel onafhankelijk kan maken?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben dan ook totaal geen materialist
zolang je geen tatta bent bedoel jequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zolang je niets verident niet nee
Het zou mij na een bepaald inkomen niet uitmaken of ik voor 2 of 6 ton m`n werk doe neequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij zou idealistisch voor een schijntje gaan werken als je het zelfde werken kan doen en je (klein)kinderen financieel onafhankelijk kan maken?
Okequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het zou mij na een bepaald inkomen niet uitmaken of ik voor 2 of 6 ton m`n werk doe nee
Ik geloof ook wel deels dat je veranderd door het grote geld jaquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb de grootste idealist in materalist zien veranderen door geld.
Dus altijd zo makkelijk praten als je het niet hebt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik geloof ook wel deels dat je veranderd door het grote geld ja
Onzin.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:26 schreef wietparkiet het volgende:
beter schaffen ze geld af
is nergens goed voor komt alleen ellende van
met jou kan ik pratenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:26 schreef wietparkiet het volgende:
beter schaffen ze geld af
is nergens goed voor komt alleen ellende van
Die zekerheid hebben ze ook met 2 ton. En ik vind dat een behoorlijk loze insinuatiequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar dan misgun je dus je (klein)kinderen die zekerheid?
2ton, zekerheid?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die zekerheid hebben ze ook met 2 ton. En ik vind dat een behoorlijk loze insinuatie
Dan nog hebben ze de zekerheid die ze nodig hebben. De basis. De rest bouwen ze zelf op. Moeten wij ookquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
2ton, zekerheid?
Weet jehoeveel belasting daar over gaat?
Niet echt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan nog hebben ze de zekerheid die ze nodig hebben. De basis. De rest bouwen ze zelf op. Moeten wij ook
Echt hequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:28 schreef Mortaxx het volgende:
Lol als je twee ton per jaar verdiend kun je kinderen alle mogelijkheden geven om zich te ontwikkelen
Onzin.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:28 schreef Mortaxx het volgende:
Lol als je twee ton per jaar verdiend kun je kinderen alle mogelijkheden geven om zich te ontwikkelen
Dat kan al bijna niet als je zelf rustig wil levenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:29 schreef wietparkiet het volgende:
zou mijn kinderen direct naar internaat sturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |