Gewoon links op elk vlak.quote:
Tja.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja zoals je zelf vaak genoeg verkondigd. Wij zijn calvinistisch he.Zal op die manier wel zijn uitwerkingen hebben
Ja want we gaan dankzij een Brexit ons hele economische systeem omver gooien?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja.
Het is wel duidelijk waarom de brexit London niet d ekop gaat kosten.
Enorm gemiste kans.
Als daar kansen liggen wel ja?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja want we gaan dankzij een Brexit ons hele economische systeem omver gooien?
Ja.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:16 schreef Mortaxx het volgende:
Denk je echt dat wanneer je ambtenaren salarissen omhoog gooit ze vanuit de City naar den Haag komen?
In horeca toch standaard eten?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:18 schreef wietparkiet het volgende:
ik werd gevraagd of ik vandaag kon werken
toen zei ik ja op de voorwaarde dat er een bord eten voor me zou staan als ik aan zou komen (kwam vanuit limburg) en ik was op tijd voor personeelsdiner at ik alsnog alleen
ik betwijfel hetquote:
ja maar is wel fijn als je wat op hebt voor je begintquote:
Jij hecht veel waarde aan TOEWIJDING.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik betwijfel het
En sws 100 keer liever iemand met wat minder skills die met toewijding z'n werk doet dan iemand die puur voor het salaris komt maar zodra die een beter aanbod krijgt alles laat vallen
Het misgunnen wat Nederlanders doenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:22 schreef wietparkiet het volgende:
wat is calvinisme
mijn google is stuk
In de negatieve zin van het woord jaquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het misgunnen wat Nederlanders doen
Ik ben dan ook totaal geen materialistquote:
ohquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het misgunnen wat Nederlanders doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |