16 augquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:52 schreef Insomnia_ het volgende:
wel benieuwd wanneer ajax - rostov nu daadwerkelijk is
SOwieso Russen scoren echt niet zo vaak hoor?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
4-1 denk ik over de 2 wedstrijden
4 keerquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
SOwieso Russen scoren echt niet zo vaak hoor?
Hoeveel scoorde ze tegen belgjes
Vond Anderlecht ook matig tegen Feyenoord.quote:
hoop feyenoord wel leuke lotingquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vond Anderlecht ook matig tegen Feyenoord.
Mja we will see.
Zolajng ze die mof maar thuis laten, die was slecht
Vooral makkelijk door te komen. Leuke potjes mogen in de KOquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoop feyenoord wel leuke loting
Interesseert me niks.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral makkelijk door te komen. Leuke potjes mogen in de KO
Wil je alle3 de uitpotjes live zien?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Interesseert me niks.
3 leuke tripjes graag
Ja met mn broertje.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wil je alle3 de uitpotjes live zien?
Nou nouquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Bij een leuke wedstrijd laat ik me misschienw el voor een thuiswedstrijd overhalen.
Over paar maanden is sv van mn brada ook afgelopenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou nou
Kom je nog in Nederland ook
Eerste wedstrijd in stadion zonder alcohol ook toch?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Over paar maanden is sv van mn brada ook afgelopen
voor mij?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eerste wedstrijd in stadion zonder alcohol ook toch?
Post van bijna 2 jaar geleden, maar Casey Neistatquote:
Ja toch?quote:
Hoezo zou dat niet kunnenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Vind het wel kapot jammer dat ik niet echt met mn broerjte naar uittripjes kan gaan
En met die potjes waar je nu heen wiltquote:
is zo.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En met die potjes waar je nu heen wilt
Heb je diezelfde trigger toch
Door nieuw sv?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mn broerjte kan beter ook niet gaan verder.
Hij is goed bezig qua voeding en rust in zn ADHD breinquote:
zwemmen en atletiek is allemaal laat in de nachtquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:11 schreef Insomnia_ het volgende:
wanneer begint OS (de echte sporten0
Half 3 begint de wegwedstrijdquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:11 schreef Insomnia_ het volgende:
16:35 vrouwen volleybal (Nederland dan)quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:11 schreef Insomnia_ het volgende:
ga je daar op fappen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
De hockeymannen en handbalvrouwen zijn vanmiddag
Hockey is echt een kutsportquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
De hockeymannen en handbalvrouwen zijn vanmiddag
goed voor jequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
viespeukje
ik zit te werken50+ uur deze week rip
Oh ik vind het wel vermakelijkquote:
Lekker extra uren om te vertrekken naar de Tsjechische Republiek?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
viespeukje
ik zit te werken50+ uur deze week rip
Hier is het aardig weer. Veel mensen aan het strand.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat het nauwelijks zomer is te noemen.
matig
ja zoiets denk ikquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Lekker extra uren om te vertrekken naar de Tsjechische Republiek?
Ik kijk alleen de echte sporten eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh ik vind het wel vermakelijk
Judo vind ik ook altijd wel leuk om te zien
Eigenlijk de meeste sporten wel
Behalve tafeltennis en badminton enzo
Tafeltennisgodenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh ik vind het wel vermakelijk
Judo vind ik ook altijd wel leuk om te zien
Eigenlijk de meeste sporten wel
Behalve tafeltennis en badminton enzo
Wat versta jij onder echte sportenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kijk alleen de echte sporten eerlijk gezegd
Ja dat ziet er echt bizar snel uitquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tafeltennisgoden
Zo Vies snel gaat dat. Kon ik niet aan tippen toen ik nog competitie speelde helaas
Atletiekquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat versta jij onder echte sporten
Gewichtheffenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat versta jij onder echte sporten
Maar hockey en handbal horen daar niet bij volgens jou?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Atletiek
Wielrennen
De a-klasse balsporten
C-sporten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar hockey en handbal horen daar niet bij volgens jou?
Niet zo bijzonder. Beetje 13 dozijnquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:59 schreef Paxcon het volgende:
Fok-it wat vind jij van estavana polman
Neequote:
Kan zo tig sporten noemen op de OS die saaier zijnquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee
Dat is qua kijkvermaak echt 1 van de saaiere sporten
Ja stiekem heb je wel een punt hoorquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee
Dat is qua kijkvermaak echt 1 van de saaiere sporten
Boogschietenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kan zo tig sporten noemen op de OS die saaier zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |