Genoeg die het doen met 50/100k dus waarom niet met het dubbele?quote:
Niemand gaat je kinderen echt goed laten leven met 50/100k hoorquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Genoeg die het doen met 50/100k dus waarom niet met het dubbele?
wantquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat kan al bijna niet als je zelf rustig wil leven
Jij zit dan ook al op een ander niveau van goed leven. Eerlijk is eerlijkquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niemand gaat je kinderen echt goed laten leven met 50/100k hoor
nee je kan ze geen range rover geven voor hun 18e verjaardagquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niemand gaat je kinderen echt goed laten leven met 50/100k hoor
We hebben het over zorgeloos.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij zit dan ook al op een ander niveau van goed leven. Eerlijk is eerlijk
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee je kan ze geen range rover geven voor hun 18e verjaardag
Dat is waar, maar voor 50k (niet eens 2x modaal) ga je dat echt niet voor elkaar krijgen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij zit dan ook al op een ander niveau van goed leven. Eerlijk is eerlijk
DUs voor jou is zorgeloos leven voor je kinderen dat ze finacieel onafhankelijk zijn zonder ook maar gewerkt te hebben?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, ze moeten gewoon hun hele leven werken
Ja.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
DUs voor jou is zorgeloos leven voor je kinderen dat ze finacieel onafhankelijk zijn zonder ook maar gewerkt te hebben?
Ik weet niet wat zorgeloos is. Maar financieel zat wel meer dan prima jaquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:31 schreef Mortaxx het volgende:
Ben ook zorgeloos opgegroeid. Nou ja op financieel gebied dan
Maar jij bent van het ene uiterste naar het andere uiterste gegaan. Dat heeft je mening wel beinvloed denk ikquote:
Klopt. Ik weet hoe fijn het ene uiterste is.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar jij bent van het ene uiterste naar het andere uiterste gegaan. Dat heeft je mening wel beinvloed denk ik
ja en daar kun je ze niet van naar internaat sturen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De helft naar belasting.
10k per kind per jaar.
Ik zou zelf ook echt lekker willen leven dan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja en daar kun je ze niet van naar internaat sturen?
Ik gun het iedereen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:34 schreef Fok-it het volgende:
Want ik denk dat niemand in deze SC jouw wealthy level ooit zult bereiken om eerlijk te zijn
kunnen altijd nog Staatsloterij winnenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:34 schreef Fok-it het volgende:
Want ik denk dat niemand in deze SC jouw wealthy level ooit zult bereiken om eerlijk te zijn
oh nou ja ik weet niet zo goed hoe je levensstandaard is maar ik denk dat ik van 50k per jaar toch echt wel gelukkig kan wordenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou zelf ook echt lekker willen leven dan.
Weet ik. Maar het is niet iedereen gegund. Of het komt niet bij iedereen op hun pad bedoel ikquote:
nou dat weet ik zo net nog nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:34 schreef Fok-it het volgende:
Ik zou dna wel ongerust zijn wat ik dan zou doenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kunnen altijd nog Staatsloterij winnen
Dat eerste, weet ik niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:37 schreef Fok-it het volgende:
Want zonder je vriendin, zou je financieel hetzelfde bereikt hebben? Of zou je daar dan ook minder naar om hebben gekeken?
weet inso z'n networth niet maar de helft hier heeft Wajong dus jaquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nou dat weet ik zo net nog niet
Ik vind dat ook een nobel strevenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
En inderdaad, het is niet iedereen gegund.
Waarom zou ik het mijn nageslacht niet gunnen.
Ik vind familie belangrijker dan wat dan ook.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind dat ook een nobel streven
Maar ik vind mensen die dat niet doen in de schoenen schuiven dat ze het hun kinderen misgunnen niet op z`n plaats
volgens mij valt het wel mee qua wajongers hierquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
weet inso z'n networth niet maar de helft hier heeft Wajong dus ja
Misschien typisch wel
zou appartementje kopen. Wat reisjes maken maar verder weinig denk ikquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou dna wel ongerust zijn wat ik dan zou doen
fokkie gewoon werk hoorquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
volgens mij valt het wel mee qua wajongers hier
alleen fokkie schiet me zo te boven
Daarom kunnen veel mensen ook niet met zulke bedragen omgaanquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou dna wel ongerust zijn wat ik dan zou doen
Ga je me beetje wajonger noemen ;squote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
volgens mij valt het wel mee qua wajongers hier
alleen fokkie schiet me zo te boven
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh dat is met dan ontgaan
srry fokkie
generational wealth verkrijgen door werk is sws haast onmogelijk dus waar hebben we het overquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind dat ook een nobel streven
Maar ik vind mensen die dat niet doen in de schoenen schuiven dat ze het hun kinderen misgunnen niet op z`n plaats
Ik zou denk ik gek worden eerste tijdquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom kunnen veel mensen ook niet met zulke bedragen omgaan
Moet je in groeien.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou denk ik gek worden eerste tijdRare bedragen schenken aan mensen die het niet zouden moeten krijgen als gif bijv.
En ik zou al m`n bookies wel voorgoed moeten sluiten
Niks mis mee. Maar pak 2 ton per jaar dus zit zelf ook niet meer zo vaak op fok lolquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja zit niet zo vaak meer op fok sommige dingen mis ik
jij wel hoorquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niks mis mee. Maar pak 2 ton per jaar dus zit zelf ook niet meer zo vaak op fok lol
sommige positief, sommige negatief. Aan het eind van de dag maakt het weinig uitquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar het feit dat Mortie niet kan voorstellen dat een brexit economische gevolgen heeft zegt genoeg
Zag laatst don zn dagsalaris.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niks mis mee. Maar pak 2 ton per jaar dus zit zelf ook niet meer zo vaak op fok lol
Als je niets hebt, eens.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
sommige positief, sommige negatief. Aan het eind van de dag maakt het weinig uit
Nee jodenloontje mja. Moet het er maar mee doen komende tijdquote:
Zei je al dat hij zoveel vpakt jaquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zag laatst don zn dagsalaris.
En hij is mod.
koekoek
Hij is talentvol.quote:
nja is wel chill tochquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee jodenloontje mja. Moet het er maar mee doen komende tijd
swsquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nja is wel chill toch
vind werken beter dan thuiszitten
meeste mensen hebben niets.quote:
Meeste mensen kunnen verkiezingen beinvloeden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
meeste mensen hebben niets.
En de happy few kunnen het wel lijen. Die riggen al eeuwen het politieke en economische systeem in hun voordeel
en als Viva hem nu geld biedt om te komen modden?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zag laatst don zn dagsalaris.
En hij is mod.
koekoek
Als dat veel is, neem ik aan dat ie dat altijd zou doenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
en als Viva hem nu geld biedt om te komen modden?
Als je al zeker bent van een goed leven. Dan wel ja.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:48 schreef Mortaxx het volgende:
Of anders gesteld. Hij besteed tijd aan fok die hij als talentvol persoon ook kan gebruiken om flink geld te incasseren
Niet alles draait om geld. TOEWIJDING
je moet toch wat als je in het afvoerputje van de arbeidsmarkt zitquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Maarja. Ik houd er over op.
Geloof er vooral in
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je moet toch wat als je in het afvoerputje van de arbeidsmarkt zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |