Het gaat toch om een omroep? niet om het 8 uur journaalquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Euhh journalistiek hoort enigszins objectief te zijn.
[..]
Tsja. Ik zal wel ook op veel vlakken zo denken.
ALles wat buiten het straatje NPO valt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja dat klopt
voor wie is er geen zendtijd dan?
journaal is daar ook onderdeel van.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Het gaat toch om een omroep? niet om het 8 uur journaal
Journalistiek hoort altijd enigszins objectief te zijnquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Het gaat toch om een omroep? niet om het 8 uur journaal
niemand heeft het over modaalquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Kijk MOrtaxx, dat jij geen geld pakt is geen reden om te trollen dat goede bestuurders ook voor een modaal salaris moeten werken.
Mwah, je kan het nog verder filteren hoorquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
DWDD nodigt in PRIMETIME alleen hun eigen kliekje uit.
Blanke mannen.
Zie edit.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, je kan het nog verder filteren hoor
Grachtengordel
Onderdeel jaquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
journaal is daar ook onderdeel van.
okee nouja ik vind powned alles behalve links en last time i checked waren die ook onderdeel van de NPOquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ALles wat buiten het straatje NPO valt.
Dat is dus alles buiten seculier links?
Ciao ciaoquote:
nee dat is niet de definitie van modaalquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
200k is voor een talentvol iemand modaal.
Jij wil de grijze meerderheid betrekken in een discussie over de balkenende norm, uh oke.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee dat is niet de definitie van modaal
Powned is links populistisch.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:12 schreef wietparkiet het volgende:
okee nouja ik vind powned alles behalve links en last time i checked waren die ook onderdeel van de NPO
Het gaat er niet om dat je het minder interesseertquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar het salaris van een NPO presentator interesseert mij minder dan mensen die invloed hebben.
Hoe zien jullie dat dan?
Maar die paar ton, is een schijntje om wat jullie misllopen door het gebrek aan toppers.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat je het minder interesseert
Het is evengoed een voorbeeld van iemand die al dan niet terecht boven balkenendenorm zit
Tsja zoals je zelf vaak genoeg verkondigd. Wij zijn calvinistisch he.quote:
Gewoon links op elk vlak.quote:
Tja.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja zoals je zelf vaak genoeg verkondigd. Wij zijn calvinistisch he.Zal op die manier wel zijn uitwerkingen hebben
Ja want we gaan dankzij een Brexit ons hele economische systeem omver gooien?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja.
Het is wel duidelijk waarom de brexit London niet d ekop gaat kosten.
Enorm gemiste kans.
Als daar kansen liggen wel ja?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja want we gaan dankzij een Brexit ons hele economische systeem omver gooien?
Ja.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:16 schreef Mortaxx het volgende:
Denk je echt dat wanneer je ambtenaren salarissen omhoog gooit ze vanuit de City naar den Haag komen?
In horeca toch standaard eten?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:18 schreef wietparkiet het volgende:
ik werd gevraagd of ik vandaag kon werken
toen zei ik ja op de voorwaarde dat er een bord eten voor me zou staan als ik aan zou komen (kwam vanuit limburg) en ik was op tijd voor personeelsdiner at ik alsnog alleen
ik betwijfel hetquote:
ja maar is wel fijn als je wat op hebt voor je begintquote:
Jij hecht veel waarde aan TOEWIJDING.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik betwijfel het
En sws 100 keer liever iemand met wat minder skills die met toewijding z'n werk doet dan iemand die puur voor het salaris komt maar zodra die een beter aanbod krijgt alles laat vallen
Het misgunnen wat Nederlanders doenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:22 schreef wietparkiet het volgende:
wat is calvinisme
mijn google is stuk
In de negatieve zin van het woord jaquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het misgunnen wat Nederlanders doen
Ik ben dan ook totaal geen materialistquote:
ohquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het misgunnen wat Nederlanders doen
Jij zou idealistisch voor een schijntje gaan werken als je het zelfde werken kan doen en je (klein)kinderen financieel onafhankelijk kan maken?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben dan ook totaal geen materialist
zolang je geen tatta bent bedoel jequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zolang je niets verident niet nee
Het zou mij na een bepaald inkomen niet uitmaken of ik voor 2 of 6 ton m`n werk doe neequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij zou idealistisch voor een schijntje gaan werken als je het zelfde werken kan doen en je (klein)kinderen financieel onafhankelijk kan maken?
Okequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het zou mij na een bepaald inkomen niet uitmaken of ik voor 2 of 6 ton m`n werk doe nee
Ik geloof ook wel deels dat je veranderd door het grote geld jaquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb de grootste idealist in materalist zien veranderen door geld.
Dus altijd zo makkelijk praten als je het niet hebt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik geloof ook wel deels dat je veranderd door het grote geld ja
Onzin.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:26 schreef wietparkiet het volgende:
beter schaffen ze geld af
is nergens goed voor komt alleen ellende van
met jou kan ik pratenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:26 schreef wietparkiet het volgende:
beter schaffen ze geld af
is nergens goed voor komt alleen ellende van
Die zekerheid hebben ze ook met 2 ton. En ik vind dat een behoorlijk loze insinuatiequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar dan misgun je dus je (klein)kinderen die zekerheid?
2ton, zekerheid?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die zekerheid hebben ze ook met 2 ton. En ik vind dat een behoorlijk loze insinuatie
Dan nog hebben ze de zekerheid die ze nodig hebben. De basis. De rest bouwen ze zelf op. Moeten wij ookquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
2ton, zekerheid?
Weet jehoeveel belasting daar over gaat?
Niet echt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan nog hebben ze de zekerheid die ze nodig hebben. De basis. De rest bouwen ze zelf op. Moeten wij ook
Echt hequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:28 schreef Mortaxx het volgende:
Lol als je twee ton per jaar verdiend kun je kinderen alle mogelijkheden geven om zich te ontwikkelen
Onzin.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:28 schreef Mortaxx het volgende:
Lol als je twee ton per jaar verdiend kun je kinderen alle mogelijkheden geven om zich te ontwikkelen
Dat kan al bijna niet als je zelf rustig wil levenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:29 schreef wietparkiet het volgende:
zou mijn kinderen direct naar internaat sturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |