In een aantal landen wordt het er vanaf jongs af aan ingeslagen dat je de ander moet haten (zowel in Israël als Palestina bijvoorbeeld).quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar dan nog, als sporters een beetje je collega's uit de bus weren
Kom op zeg, je bent er niet voor een nucleair akkoord, je bent er om te sporten.
Er zijn genoeg HHH-medewerkers die er dit jaar voor de zoveelste keer bij zijn. Dus volgens mij valt dat nog wel meequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:24 schreef Evertjan het volgende:
was er tijdens de vorige OS geen stukje dat al die werknemers in het HHH werden uitgebuit
Arabieren staan niet bekend om hun intelligentiequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kom op zeg, je bent er niet voor een nucleair akkoord, je bent er om te sporten.
Mee eens, sport is er natuurlijk niet om een politiek statement te maken. Toch is het niet heel handig van de organisatie om die twee landen een bus te laten delen. Misschien kunnen ze ook wat Russen en Oekrainers bij elkaar gooien.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Doe ikquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:25 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Prijs je gelukkig: je hebt een paar zeldzame exemplaren gevonden.
Wees er zuinig op !
Ik dacht dat de Olympische spelen moesten verboederen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is vrij onhandig ja.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch is het niet heel handig van de organisatie om die twee landen een bus te laten delen. \
Dat is lastig, aangezien dan aan het einde van die busreis al die Oekraïners opeens voor Rusland uitkomen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mee eens, sport is er natuurlijk niet om een politiek statement te maken. Toch is het niet heel handig van de organisatie om die twee landen een bus te laten delen. Misschien kunnen ze ook wat Russen en Oekrainers bij elkaar gooien.
Hopelijk is er dan geen Oekrainer bij die ooit doping heeft gebruikt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is lastig, aangezien dan aan het einde van die busreis al die Oekraïners opeens voor Rusland uitkomen.
Godzijdank niet!quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Mart had volgens mij prima nog die avondshow kunnen dragen. Jammer, gemiste kans...
Dit dus. Sportiviteit was toch een kernwaarde van het IOC? Spijtige zaak.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er zijn er een aantal, zoals speerwerpster Vera Rebryk, die na dat Krimgedoe naar Rusland zijn overgestapt. Geen bijster handige move, zo zal ze nu wel denken, thuis op de Krim.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is lastig, aangezien dan aan het einde van die busreis al die Oekraïners opeens voor Rusland uitkomen.
makkelijk hij had ook nog wel de Avondetappe kunnen doen. Nu hadden ze 2 man nodig om Mart te vervangen dat zegt genoegquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Mart had volgens mij prima nog die avondshow kunnen dragen. Jammer, gemiste kans...
In dat geval staat de deur van de bus nog op een kier.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk is er dan geen Oekrainer bij die ooit doping heeft gebruikt.
ze bezuinigen anders genoeg op sportquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
CDA
Hou toch op zeg, politiek moet zich totaal niet gaan bemoeien met sport
Het hele Midden Oosten is vertieft.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Israel is een volslagen debiel land. Ik snap de houding van veel van die landen er omheen wel, ondanks dat ik ook daar behoorlijk weinig mee heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |