Nahja maak het eerst eens waar bij je opleidingsploeg, nee gaan knechten bij soortgelijke ploeg, ga dan knechten voor Kruijsgodquote:Op dinsdag 6 september 2016 15:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dan zie ik niet in waarom je hem een verrader noemt.
Terwijl hij gister nog een compliment kreeg van Dumoulin dat hij het zo goed deed.quote:Op dinsdag 6 september 2016 15:41 schreef TheArt het volgende:
Jeroen Meijers bevestigd bij Roompot, net als Martijn Tusveld die dus niet naar Giant gaat.
En nu in begrijpbaar Nederlands?quote:Op dinsdag 6 september 2016 15:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nahja maak het eerst eens waar bij je opleidingsploeg, nee gaan knechten bij soortgelijke ploeg, ga dan knechten voor Kruijsgod
Wat snap je allemaal niet Steven?quote:Op dinsdag 6 september 2016 15:59 schreef Steven184 het volgende:
[..]
En nu in begrijpbaar Nederlands?
Eigenlijk alles behalve de laatste 5 woorden, die staat nog in een begrijpbare volgorde.quote:
Beetje overdreven, je snapt het bestquote:Op dinsdag 6 september 2016 16:18 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Eigenlijk alles behalve de laatste 5 woorden, die staat nog in een begrijpbare volgorde.
Kelderman moet je in eerste instantie toch gewoon uitspelen waar hij goed in is: rondjes van een week met een tijdrit en heuvels/bergen. Is toch niks mis mee? Types als Ion Izagirre, Costa en Spilak mikken daar ook heel bewust. En hij zal natuurlijk een grote ronde gaan rijden en hij heeft al laten zien ook daar een klassement te kunnen rijden, wie weet gaat hij op dat vlak nog wat verbeteren. Neem sowieso aan dat Barguil en Matthews voor de Tour gaan. En je moet afwachten welke kant Dumoulin opgaat volgend jaar.quote:Op dinsdag 6 september 2016 14:15 schreef Marcoss het volgende:
Benieuwd wat ze met Kelderman van plan zijn qua grote rondes. Zou Kelderman (met eventueel Oomen) voor de Giro en dan Barguil en Dumoulin voor de Tour wel een logische verdeling vinden en dan voor de Vuelta afwachten wie er nog fit genoeg is, maar kan me ook voorstellen dat Kelderman zelf graag de Tour wil rijden.
Onbegrijpelijk dat Giant hem niet definitief heeft aangetrokken. Was daar nochtans goed bezig.quote:Op dinsdag 6 september 2016 15:41 schreef TheArt het volgende:
Jeroen Meijers bevestigd bij Roompot, net als Martijn Tusveld die dus niet naar Giant gaat.
Ja, want dat die ik hier altijd, om uitleg vragen als ik iets niet snap...quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
Beetje overdreven, je snapt het best
Giant is niet Nederlandsquote:Op dinsdag 6 september 2016 17:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat Giant hem niet definitief heeft aangetrokken. Was daar nochtans goed bezig.
Onze Nederlandse WT-ploegen zijn behoorlijk vaag bezig.
Deze zin snap ik nietquote:Op dinsdag 6 september 2016 17:46 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ja, want dat die ik hier altijd, om uitleg vragen als ik iets niet snap...
quote:
Terecht, betrekkelijk voornaamwoord op plaats van een werkwoord.quote:
Klopt, hoop ook dat hij vooral de kant op gaat van de rittenkoersen van een week, maar noemde het vooral omdat ze in het persbericht van Giant heel duidelijk zeggen dat het een versterking is voor de grote rondes en hij zeker 1 grote ronde als kopman zal gaan rijden en ook Kelderman zelf noemt "het groeien in een rol als leider in de grote rondes" als belangrijke reden om naar Giant te gaan.quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kelderman moet je in eerste instantie toch gewoon uitspelen waar hij goed in is: rondjes van een week met een tijdrit en heuvels/bergen. Is toch niks mis mee? Types als Ion Izagirre, Costa en Spilak mikken daar ook heel bewust. En hij zal natuurlijk een grote ronde gaan rijden en hij heeft al laten zien ook daar een klassement te kunnen rijden, wie weet gaat hij op dat vlak nog wat verbeteren. Neem sowieso aan dat Barguil en Matthews voor de Tour gaan. En je moet afwachten welke kant Dumoulin opgaat volgend jaar.
Ja, want je mag niet van ploeg veranderen als je denkt dat dat beter voor je carrière isquote:Op dinsdag 6 september 2016 15:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nahja maak het eerst eens waar bij je opleidingsploeg, nee gaan knechten bij soortgelijke ploeg, ga dan knechten voor Kruijsgod
is toch zo? je merk aan alles dat Giant zich meer op het buitenland richt sinds het op een Duitse licentie rijdquote:
Had gewoon wat meer clubliefde verwacht. Van TLJ naar GA is bij ons wielerfans net zoiets als van ajax naar feyenoordquote:Op dinsdag 6 september 2016 18:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, want je mag niet van ploeg veranderen als je denkt dat dat beter voor je carrière is
(en sowieso komt hij vast niet om te knechten)
Eh ja leuk, bij jou is alles wat je ziet een troll, je trollt jezelf pik. Ga nu maar weer naar je honk.quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:23 schreef Sked het volgende:
Wat leuk dat Joezi tegenwoordig ook hier trollt
Zo zie ik dat anders toch echt niet. GA heeft een vrij hoge gun-factor wat mij betreftquote:Op dinsdag 6 september 2016 18:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
Had gewoon wat meer clubliefde verwacht. Van TLJ naar GA is bij ons wielerfans net zoiets als van ajax naar feyenoord
Tis gewoon jammer dat de Duitsers onze Nederlandse ploeg hebben gekaaptquote:Op dinsdag 6 september 2016 18:28 schreef Blik het volgende:
[..]
Zo zie ik dat anders toch echt niet. GA heeft een vrij hoge gun-factor wat mij betreft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |