quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:30 schreef frietenstamp het volgende:
Ik zou ice tea bestellen als ik er thee ging drinken als burgemeester.
Ja?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:31 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Rutte bijvoorbeeld is een psychopaat. Wat jij bedoelt noemen ze eigenlijk Sociopaat.
Natuurlijk niet, maar nu komt Tamabralski met een post over massale import en hoe Rutte de Nederlandse bevolking bewust vernietigt. Dankjewel.quote:
Openlijke geweldpleging met toebrengen van ernstig letsel vermoed ik, of dat tevens poging tot doodslag is zou ik niet durven zeggen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:41 schreef Eenskijken het volgende:
Klinkt idd als een mocro met zn "zweer het op je moeder"...
Bizar trouwens. Het zal je kind maar zijn. Poging tot doodslag?
Al was het moord, de dader is te jong om te vervolgen. Dus het boeit geen kont.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:44 schreef Hathor het volgende:
[..]
Openlijke geweldpleging met toebrengen van ernstig letsel vermoed ik, of dat tevens poging tot doodslag is zou ik niet durven zeggen.
Het slachtoffer kan dus zonder problemen het recht in eigen hand nemen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:30 schreef Ticootje het volgende:
Kinderen kunnen toch niet strafrechtelijk vervolgd worden.
Gevalletje foei niet meer doen.
Jouw dag is alweer goed.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:20 schreef JeSuisDroppie het volgende:
"Ik zweer op mijn moeder"
We hebben wederom te maken met een cultuurverrijkende Fin.
9 jaar en dan al zo verneukt zijn, tijd voor een spuitje.
Ja.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:50 schreef grimselman het volgende:
[..]
Het slachtoffer kan dus zonder problemen het recht in eigen hand nemen.
Die zeggen toch altijd "ik neuk je de moeder" ?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:41 schreef Eenskijken het volgende:
Klinkt idd als een mocro met zn "zweer het op je moeder"...
Bizar trouwens. Het zal je kind maar zijn. Poging tot doodslag?
Komt ook omdat ze in die kringen van huis uit meekrijgen dat Hollanders minder zijn dan varkens.. En als je eer is aangetast mag je best een bekertje kokend water over iemand heen gooien. Dat deed ome Achmed ook toen tante Fatima het uit wilde maken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:18 schreef Nerdslayer het volgende:
De combinatie van zweren op de moeder, het onnodig gebruik van geweld en zo'n laffe aanval doet mij een redelijk vermoeden hebben in welke culturele en etnische sfeer we de dader kunnen vinden.
Ja en het bijtende zuur stond te hoog voor deze kansenparel.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:08 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Komt ook omdat ze in die kringen van huis uit meekrijgen dat Hollanders minder zijn dan varkens.. En als je eer is aangetast mag je best een bekertje kokend water over iemand heen gooien. Dat deed ome Achmed ook toen tante Fatima het uit wilde maken.
Zn moeder verkrachten terwijl hij toekeek misschien?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:19 schreef KoosVogels het volgende:
Dus die vader moest zich inhouden om geen eigen rechter te spelen? Wat was hij dan van plan? Ging hij anders dat 9-jarige ettertje in elkaar beuken?
Goed verhaal.
Goed topic.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:19 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zn moeder verkrachten terwijl hij toekeek misschien?
Ja.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:51 schreef DonJames het volgende:
TS, vind je dit nou echt iets compleet anders dan, zeg eens wat, een kind die een stoeptegel op eendjes gooit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |