Zit dat niet meer in de character info/stats?quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:55 schreef Jimbo het volgende:
weet iemand een plugin om je riding speed te zien ?
Kan toch gewoon met je muis over het "buff" icoontje ?quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:55 schreef Jimbo het volgende:
weet iemand een plugin om je riding speed te zien ?
Dat hebben ze tot nu toe nog niet gedaan voor WoW.quote:Op maandag 8 augustus 2016 10:13 schreef koningshof111 het volgende:
Zou graag eens DH willen uitproberen in een verloren uurtje ergens, wil alleen niet de expansion kopen en gametime.
Komt er nog een open beta uit?
Is de PTR in feite niet hetzelfde?quote:Op maandag 8 augustus 2016 10:16 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Dat hebben ze tot nu toe nog niet gedaan voor WoW.
Daar heb je toch een subscription voor nodig?quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:05 schreef koningshof111 het volgende:
Is de PTR in feite niet hetzelfde?
Dat wist ik n ietquote:Op maandag 8 augustus 2016 11:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar heb je toch een subscription voor nodig?
Denk dat je iemand anders moet vinden die zijn account even aan je wil uitlenen om demonhunter te testen
Ik gebruik zelf alleen clique om m'n mousebinds wat makkelijker te maken, en verder de standaard raidframes van je UI. Zolang hij maar debuffs weer geeft. Of anders Vuhdo of Grid.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:51 schreef Nystiq het volgende:
Ik ga voor het eerst overstappen van Mage naar Shadow/Holy priest. Iemand tips voor healing, addons, macro's etc?
Jawel, moet je nu bij de transmog dude doen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
Is de optie om hoofdslot te verbergen niet meer aanwezig?
Volgens mij kan je dat nu alleen bij de transmog gast doenquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
Is de optie om hoofdslot te verbergen niet meer aanwezig?
quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:46 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Jawel, moet je nu bij de transmog dude doen.
Aha dank u, staan zeker alleen in steden?quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:46 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Volgens mij kan je dat nu alleen bij de transmog gast doen
Ja, of als je het goud er voor over hebt een Grand Expedition Yak kopen!quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
[..]
Aha dank u, staan zeker alleen in steden?
Jammer dat een hunter nu trouwens zo slecht is, wou er mijn main van maken. Maar schijnt nu een van de slechtste dpsers te zijn.
Storehouse lvl 3 in je garrison had er ook altijd 1. Geen idee of dat nu nog zo is.quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
[..]
Jammer dat een hunter nu trouwens zo slecht is, wou er mijn main van maken. Maar schijnt nu een van de slechtste dpsers te zijn.
Beste aankoop die ik ooit gedaan heb in WoWquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:48 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ja, of als je het goud er voor over hebt een Grand Expedition Yak kopen!
Iddquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:52 schreef Blistering het volgende:
[..]
Beste aankoop die ik ooit gedaan heb in WoW
Denk dat ik inmiddels al wel meer dan 5000g aan transmog heb uitgegeven sinds het nieuwe systeemquote:
quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:05 schreef Blistering het volgende:
[..]
Denk dat ik inmiddels al wel meer dan 5000g aan transmog heb uitgegeven sinds het nieuwe systeem![]()
...
Op 1 char
Hunters zijn echt afgrijselijkquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
[..]
correctie: JOUW hunter is afgrijselijk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hunters zijn echt afgrijselijkDe mijne van lvl 100 is vanavond meegegaan naar twee normal dungeons en stond stijf onderaan qua dps (uiteraard wel boven de healer).
Cobra shot, Barrage, Multishot... en dat was het nuttigste wel. Blegh.
Ik heb gister en vandaag wat zitten raiden met vrienden en daarnet nog wat in Tanaan aan zitten kutten voor een 2e Baleful weapon. Nog 15k crystals en dan heb ik hem. Vervolgens hopen dat ik een improve-crystal krijg van een quest, anders moet ik in totaal nog 25k
Not sure if serious. Hunters zijn echt de makkelijkste class van alle classes die je kunt spelen. Als je niet 1ste op de dps chart staat doe je het serieus verkeerd. En veel key binds is het niet meerquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hunters zijn echt afgrijselijkDe mijne van lvl 100 is vanavond meegegaan naar twee normal dungeons en stond stijf onderaan qua dps (uiteraard wel boven de healer).
Cobra shot, Barrage, Multishot... en dat was het nuttigste wel. Blegh.
Ik heb gister en vandaag wat zitten raiden met vrienden en daarnet nog wat in Tanaan aan zitten kutten voor een 2e Baleful weapon. Nog 15k crystals en dan heb ik hem. Vervolgens hopen dat ik een improve-crystal krijg van een quest, anders moet ik in totaal nog 25k
Eerst zien dan geloven. Hunters hebben altijd goed gepresteerd en zullen dat in Legion vermoedelijk ook gewoon doen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |