Boompjes!quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn uitzicht nadat obs asbestschuurtje is gesloopt
[ link | afbeelding ]
Brrrrrrrr.....Om misselijk van te worden. Je zou er een foto van moeten maken en dat op z'n opstartscherm zettenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:51 schreef Kreator het volgende:
![]()
mijn collega zat weer gewoon een minuut lang met z'n vinger in z'n neus, tot aan het 2e kootje. En ik zit te eten.
![]()
![]()
![]()
. Godzijdank gaat hij zo op vakantie. Man man man, wat ranzig. Kan er niet over uit hoe smerig dat is.
De laatste keer dat ik dat deed heeft hij 3 dagen niks tegen me gezegd. Maar het was wel iets beter.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:52 schreef Bluezz het volgende:
Heel hard roepen: Ga je lekker? Ik zit te eten!
Koop een kamerscherm en zet dat voor je (of zijn) bureau.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik dat deed heeft hij 3 dagen niks tegen me gezegd. Maar het was wel iets beter.
Ik heb vandaag zoiets van ach hij gaat vanmiddag op vakantie. Maar het is vandaag ineens ook een stuk extremer dan anders.
Ik snap gewoon oprecht niet hoe je dat zo ongegeneerd kunt doen. Het is ook alsof hij het doet zonder erbij na te denken. Die hand gaat elke 12 seconden automatisch naar de neus en het schrapen van de neus gebeurt ook elke minuut automatisch.
Maar goed, misschien stel ik me aan. Ik heb in elk geval een 2e monitor erbij 'omdat het zo handig is' en dan is hij uit zicht.
Het is zo'n driehoeksbureau. Links zit hij en rechts zit mijn andere collega. Daar kan niks tussen. De 1 werkt er 20 jaar, de ander 22 en mijn baas 40. Dan heb je met 5 maand nog niet zoveel te vertellen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:10 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Koop een kamerscherm en zet dat voor je (of zijn) bureau.
Iedereen gaat er dus maar vanuit dat ze die finale halen gaat...quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:02 schreef derLudolf het volgende:
Tering, ik zat even te kijken wanneer Daphne Schippers moest op de 100m. Godverdomme wat een onchristelijke kuttijden. Finale om 03:30 's nachts
De Nieuwe Meer, richting het Amsterdamse Bos.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:32 schreef Bluezz het volgende:
Toen ik nog bij het VUmc werkte, was dat op de 7e etage en zat je backoffice dan had je uitzicht op de zuidas. En een stukje natuur met een watertje, weet niet meer hoe het heet.
Boor? golfer? Die weten het wel.
Is het een klein bedrijf?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het is zo'n driehoeksbureau. Links zit hij en rechts zit mijn andere collega. Daar kan niks tussen. De 1 werkt er 20 jaar, de ander 22 en mijn baas 40. Dan heb je met 5 maand nog niet zoveel te vertellen..
Zolang je niet teveel whisky drinktquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ok, 01:00 beginnen is doable.. we zien wel ff
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:44 schreef Bluezz het volgende:
Prachtig Sun dat BranscombeEn die wandelingen... oh oh als ik dat toch eens zou kunnen, je komt op de prachtigste plekjes.
Mooi verslag weer!! En voor mij hier en daar een feest van herkenning.
Schrijf jij het sun? Er staat steeds ik
Ik ben momenteel aan de IPA'squote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zolang je niet teveel whisky drinkt
quote:
True.. ik ga strak iig even plat op de bank. Ik slaap erg slecht momenteel (zere nek en bovenrug) dus kan wel een dutje gebruiken. Best kans dat ik vannacht dan goed wakker benquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ook daar kun je teveel van drinken om het niet vol te houden tot na 1 uur
Is dat een showtuin van Gadero? Zoveel verschillende schuttingenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn uitzicht nadat obs asbestschuurtje is gesloopt
[ link | afbeelding ]
2x gedaan en in dit topic kom ik ventileren.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:56 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het toch bespreekbaar zou trachten te maken.
Zitten wij met dat beeld.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
2x gedaan en in dit topic kom ik ventileren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |