quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:17 schreef Kreator het volgende:
Sunny, ik ga zo rijden. Rond half 5 moet je even zwaaien, anders sta ik voor lul.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:23 schreef minilot het volgende:
Oh mjam! http://www.abandonedscotland.com/types/abandoned-railways/
Hij is een beetje vreemd maar ik vond hem erg leukquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:16 schreef minilot het volgende:
[..]
Deze? The VVitch: A New-England Folktale (2015) - IMDb
Blijkbaar over je vraag heen gelezenAanrader?
Ik vond ze goedquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:21 schreef minilot het volgende:
@Sarabi, wat een hoop gist op zo 'weinig' bloem!![]()
Nou ja, ik hoop dat het goedkomt
Jaloers!quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:44 schreef minilot het volgende:
Yes! Zondag Suicide Squad bij Pathé de Kuip in de zaal met laserprojector!![]()
Ik wil niet anders meer! #verwend
Wtf! Dat is ook mijn uitzicht maar dan vanaf de andere kant...groetjes vanuit het Mediacentrum!quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:30 schreef Anthraxx het volgende:
Dit is mijn directe uitzicht:
[ afbeelding ]
Verder naar links een rotonde waar behoorlijk wat mensen overheen lopen of rijden. Dus best levendig. Zeker op dagen met veel opnames.
Op de kijklijst gezet!quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hij is een beetje vreemd maar ik vond hem erg leukook goed geacteerd door de kinderen
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:01 schreef morgane het volgende:
[..]
Wtf! Dat is ook mijn uitzicht maar dan vanaf de andere kant...groetjes vanuit het Mediacentrum!
Wat is er zo bijzonder aan een laserprojector?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:44 schreef minilot het volgende:
Het is echt zo geil! De scherpte, de kleuren, het contrast!quote:
ik in Australië en vond ze briljant lekker. Groot en plomp en sappig. Snap echt niet waarom ze zo'n slechte naam hebbenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:31 schreef Pietverdriet het volgende:
In Nieuw Zeeland hun beroemde groene mossels gegeten, maar vond het tegenvallen, doe mij maar zeeuwse
Lees dit maar evenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan een laserprojector?
Hoe gaat -ie, Uniek?quote:
De structuur was okay, maar de smaak viel tegen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:07 schreef RobinOok het volgende:
[..]
ik in Australië en vond ze briljant lekker. Groot en plomp en sappig. Snap echt niet waarom ze zo'n slechte naam hebben
Okay, Proprietaire technologie dusquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:07 schreef minilot het volgende:
[..]
Lees dit maar even![]()
http://gizmodo.com/imaxs-(...)d-in-a-mo-1689480610
Jared!quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:44 schreef minilot het volgende:
Prima, meer plek voor mij.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:22 schreef RobinOok het volgende:
Pathé de Kuip, pauperbioscoop. Zal ik niet gauw nog eens heengaan.
Waarom? Ik vond het daar wel prima eigenlijk.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:22 schreef RobinOok het volgende:
Pathé de Kuip, pauperbioscoop. Zal ik niet gauw nog eens heengaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |