Nou. Mooi.quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:37 schreef Zolder het volgende:
[..]
Ze stuurde nog wel ''maar kan gewoon appe hoor''
In dat geval heb je 4% extra kans gekregen denk ik. Maar kan arbitrair zijn.quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:37 schreef Zolder het volgende:
[..]
Ze stuurde nog wel ''maar kan gewoon appe hoor''
Relatie is te veel maar hij is wel, pril, mijn vriendje. Zucht.quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Huh, je hebt een relatie met hem? Zo snel al?
Dan heb je toch een relatiequote:Op zondag 7 augustus 2016 14:55 schreef Andromache het volgende:
[..]
Relatie is te veel maar hij is wel, pril, mijn vriendje. Zucht.
/Nextquote:Op zondag 7 augustus 2016 14:29 schreef Zolder het volgende:
Gisteren een date gehad die best wel gezellig was alleen het meisje deed wel een beetje afstandelijk en we hebben ook niet gezoend.
Later toen ze thuis was appte ze: sorry van daarnet
En na wat doorvragen zei ze dat ze zich ongemakkelijk voelde maar dat dit niet door mij kwam maar door iets wat ze een paar jaar terug heeft meegemaakt. (Ik vermoed iets van misbruik)
Nu vroeg ik haar vandaag of ze nog een 2e keer iets wilde doen en daarop reageerde ze:
Weet ik nog niet ik wil het even laten zakken als je het niet erg vind.
Wat kan ik nu het beste doen? Blijven appen of gewoon over een paar dagen nog eens vragen? Hoe schatten jullie mijn kansen in?
Relatie vind ik echt iets van een aantal maanden en elkaars familie en vrienden kennen. We hebben verkering, zo noem ik het. En ja het is wederzijds.quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:59 schreef Allures het volgende:
Dan is het toch een relatie?
En hij weet dat ie je vriendje is?
Maar... Je hebt twee of drie dates gehad, vol twijfel. Je twijfelt nog steeds. Wat ben je aan het doen joh?quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:01 schreef Andromache het volgende:
[..]
Relatie vind ik echt iets van een aantal maanden en elkaars familie en vrienden kennen. We hebben verkering, zo noem ik het. En ja het is wederzijds.
Jemig wat kan deze sexy nerd dansen.
Ik dacht dat mannen alleen zo wanhopig waren eerlijk gezegdquote:Op zondag 7 augustus 2016 15:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar... Je hebt twee of drie dates gehad, vol twijfel. Je twijfelt nog steeds. Wat ben je aan het doen joh?
Nou ja, ieder zijn ding. Maar afgaande op eerdere reacties kan ik het alleen maar met Allures eens zijn.quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:06 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Ik dacht dat mannen alleen zo wanhopig waren eerlijk gezegd
zij zelf ook niet.quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:10 schreef Cue_ het volgende:
Maar je zegt net nog niet verliefd re zijn op hem en het evt te willen uitmaken. Ik snap t niet echt..
Met uitmaken bedoelt ze contact stoppen denk ik. Zo van; ik zie het toch niet zitten, ciao.quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:10 schreef Cue_ het volgende:
Maar je zegt net nog niet verliefd re zijn op hem en het evt te willen uitmaken. Ik snap t niet echt..
raar dat je het over bewijzen hebtquote:Op zondag 7 augustus 2016 15:09 schreef Andromache het volgende:
Ik vind hem wel degelijk leuk om van alles dat ik hier ook al eerder benoemd heb. Ik hoef me niet te bewijzen, maar ik ben alert op de risico's. Dankje hoor, ik let op.
Zou hij weten dat ze het overwoog om te stoppen gister denk je?quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:18 schreef Droopie het volgende:
Ik zie het probleem niet hoor.
Mits de heer in kwestie het weet en akkoord is.
Doet dat het er toe?quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:20 schreef habitue het volgende:
[..]
Zou hij weten dat ze het overwoog om te stoppen gister denk je?
Wel als je op dezelfde dag nog uitspreekt om voor elkaar te gaan ja.quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:21 schreef Droopie het volgende:
[..]
Doet dat het er toe?
Als zij uitspreekt dat ze geen vlinders heeft maar toch zijn gezelschap prettig ervaart.
Dat je t eng vindt en raar is snap ik zeker. Ook dat je daardoor meer twijfelt.quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:25 schreef Andromache het volgende:
Hij weet het helemaal, zijn voorstel om het eerst rustig aan te doen en gewoon te bekijken wat de komende maanden brengen, i.p.v. het ontspruitende vonkje direct te vermorzelen met mijn 'maar ik weet nu niet of ik over een jaar met je wil samenwonen'. Ik vind het vervelend dat mijn integriteit jegens hem in twijfel wordt getrokken, want echt, ik heb volledig in tranen en tuiten mijn hart geopend gisteren en ben eerlijk. Ik vind het gewoon doodeng dat er eens een keer een vent veel voor me over heeft, met ook nog veel leuke en een paar mindere eigenschappen.
Dan kan je toch ook gewoon met elkaar omgaan, zonder dat je hem nu al je "vriendje" noemt, en dan wel zien wat er wel of niet van komt?quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:25 schreef Andromache het volgende:
Hij weet het helemaal, zijn voorstel om het eerst rustig aan te doen en gewoon te bekijken wat de komende maanden brengen, i.p.v. het ontspruitende vonkje direct te vermorzelen met mijn 'maar ik weet nu niet of ik over een jaar met je wil samenwonen'. Ik vind het vervelend dat mijn integriteit jegens hem in twijfel wordt getrokken, want echt, ik heb volledig in tranen en tuiten mijn hart geopend gisteren en ben eerlijk. Ik vind het gewoon doodeng dat er eens een keer een vent veel voor me over heeft, met ook nog veel leuke en een paar mindere eigenschappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |