Apart. Misschien moet je het vaker gebruiken. Al gebeurt dat bij mij nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:28 schreef Allures het volgende:
Ja zie je. Paar uur geleden maar 3 swipes gedaan en krijg nu net meteen een superlike. Dat doet ie altijd
Dan moeten ze er eerst maar leukere mannen op zettenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:50 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Apart. Misschien moet je het vaker gebruiken. Al gebeurt dat bij mij niet
Ik ben hartstikke leukquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:58 schreef Allures het volgende:
[..]
Dan moeten ze er eerst maar leukere mannen op zetten
Jij doet het vast beter.quote:
Die hebben het niet (meer) nodigquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:58 schreef Allures het volgende:
[..]
Single leven is ook prima toch?quote:
niks mis mee.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:18 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Single leven is ook prima toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
Ja ach, we doen 't er maar meequote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:18 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Nog geen potentiele leefpartner?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:18 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Nope.quote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:18 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Je hebt vast mijn badkamerselfies nog niet voorbij zien komen dan.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:58 schreef Allures het volgende:
[..]
Klopt enigszins wel ben geen fake profielen meer tegengekomen wel veel Engelse/Australische/Franse pakken vaak een dagje Amsterdam of zijn door de eu aan het reizen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:38 schreef misterxvany het volgende:
Tijdje geleden las ik dat Tinder minder gebruikt werd en er nu vooral serieuze vrouwen op zitten. Klopt dat?
Ben je een panda omdat je zoveel pandapunten hebt verzameld?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:39 schreef Gary_Oak het volgende:
Net nummer gefixt van een meissie van Tinder. Vind het nu al weer meer dan genoeg geweest.Waarom zit ik er eigenlijk op als ik helemaal geen relatie wil?
Ben verder ook een panda, dus seks hoeft ook niet.
Nee, medicijnen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:14 schreef Gaantje het volgende:
[..]
Ben je een panda omdat je zoveel pandapunten hebt verzameld?
Huh, je hebt een relatie met hem? Zo snel al?quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:02 schreef Andromache het volgende:
Gefeliciteerd!
Gary_Oak, is er uitzicht op kunne stoppen met je medicijnen danwel anderszins terugkrijgen van je libido? Misschien een idee om tot dan met daten te stoppen? Mits het hebben van een libido belangrijk voor je is in een relatie...
Hier nog steeds twijfels over vriendje en mij, wilde het gisteren uitmaken omdat ik niet verliefd op hem denk te kunnen worden en wilde vluchten naar huis, maar het eigenlijk doodeng vind dat ik een keer een aandachtige, liefhebbende en betrouwbare man heb gevonden. Het gaat te snel in mijn hoofd. Ik ben allerlei denkbeelden in mijn hoofd van hoe het moet en hoort op ons aan het projecteren. Afgesproken dat we het gewoon aankijken. En uiteindelijk een heeeel leuke dag gehad, met spelletje spelen, samen koken en dansen
Stoppen is geen optie. En neem dat hele datinggebeuren toch niet serieus joh.quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:02 schreef Andromache het volgende:
Gefeliciteerd!
Gary_Oak, is er uitzicht op kunne stoppen met je medicijnen danwel anderszins terugkrijgen van je libido? Misschien een idee om tot dan met daten te stoppen? Mits het hebben van een libido belangrijk voor je is in een relatie...
Hier nog steeds twijfels over vriendje en mij, wilde het gisteren uitmaken omdat ik niet verliefd op hem denk te kunnen worden en wilde vluchten naar huis, maar het eigenlijk doodeng vind dat ik een keer een aandachtige, liefhebbende en betrouwbare man heb gevonden. Het gaat te snel in mijn hoofd. Ik ben allerlei denkbeelden in mijn hoofd van hoe het moet en hoort op ons aan het projecteren. Afgesproken dat we het gewoon aankijken. En uiteindelijk een heeeel leuke dag gehad, met spelletje spelen, samen koken en dansen
Hoe snel? (Gewoon nieuwsgierig)quote:Op zondag 7 augustus 2016 11:52 schreef Peejtur het volgende:
Ondertussen hier verloofd. Erg snel gegaan maar Ow zo goed.
Via Paiq ontmoet.
Wat moeten we hiermee? Wat denk jij dat ze wil? We zijn geen helderzienden hier.quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:29 schreef Zolder het volgende:
Gisteren een date gehad die best wel gezellig was alleen het meisje deed wel een beetje afstandelijk en we hebben ook niet gezoend.
Later toen ze thuis was appte ze: sorry van daarnet
En na wat doorvragen zei ze dat ze zich ongemakkelijk voelde maar dat dit niet door mij kwam maar door iets wat ze een paar jaar terug heeft meegemaakt. (Ik vermoed iets van misbruik)
Nu vroeg ik haar vandaag of ze nog een 2e keer iets wilde doen en daarop reageerde ze:
Weet ik nog niet ik wil het even laten zakken als je het niet erg vind.
Wat kan ik nu het beste doen? Blijven appen of gewoon over een paar dagen nog eens vragen? Hoe schatten jullie mijn kansen in?
Even laten zakken. Dus geen contact opnemen. Waarschijnlijk wil ze geen 2e datequote:Op zondag 7 augustus 2016 14:29 schreef Zolder het volgende:
Gisteren een date gehad die best wel gezellig was alleen het meisje deed wel een beetje afstandelijk en we hebben ook niet gezoend.
En na wat doorvragen zei ze dat ze zich ongemakkelijk voelde maar dat dit niet door mij kwam maar door iets wat ze een paar jaar terug heeft meegemaakt. (Ik vermoed iets van misbruik)
Nu vroeg ik haar vandaag of ze nog een 2e keer iets wilde doen en daarop reageerde ze:
Wat kan ik nu het beste doen? Blijven appen of gewoon over een paar dagen nog eens vragen? Hoe schatten jullie mijn kansen in?
Dank je welquote:Op zondag 7 augustus 2016 14:06 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Hoe snel? (Gewoon nieuwsgierig)
Gefeliciteerd wel!.
Mooiquote:Op zondag 7 augustus 2016 14:32 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Dank je wel
Nu relatie van 5 maanden dus ja snel
Maar voor beide is het 100% duidelijk dat we echt diegene voor elkaar zijn
Ze stuurde nog wel ''maar kan gewoon appe hoor''quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Even laten zakken. Dus geen contact opnemen. Waarschijnlijk wil ze geen 2e date.
Behalve Samzz blijkbaarquote:Op zondag 7 augustus 2016 14:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat moeten we hiermee? Wat denk jij dat ze wil? We zijn geen helderzienden hier.
Dat zegt niks natuurlijk. En een date die "best gezellig" was associeer ik met een middag op visite bij mn oma.quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:37 schreef Zolder het volgende:
[..]
Ze stuurde nog wel ''maar kan gewoon appe hoor''
Nou. Mooi.quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:37 schreef Zolder het volgende:
[..]
In dat geval heb je 4% extra kans gekregen denk ik. Maar kan arbitrair zijn.quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:37 schreef Zolder het volgende:
[..]
Relatie is te veel maar hij is wel, pril, mijn vriendje. Zucht.quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Huh, je hebt een relatie met hem? Zo snel al?
Dan heb je toch een relatiequote:Op zondag 7 augustus 2016 14:55 schreef Andromache het volgende:
[..]
Relatie is te veel maar hij is wel, pril, mijn vriendje. Zucht.
/Nextquote:Op zondag 7 augustus 2016 14:29 schreef Zolder het volgende:
Relatie vind ik echt iets van een aantal maanden en elkaars familie en vrienden kennen. We hebben verkering, zo noem ik het. En ja het is wederzijds.quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:59 schreef Allures het volgende:
Dan is het toch een relatie?
En hij weet dat ie je vriendje is?
Maar... Je hebt twee of drie dates gehad, vol twijfel. Je twijfelt nog steeds. Wat ben je aan het doen joh?quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:01 schreef Andromache het volgende:
[..]
Relatie vind ik echt iets van een aantal maanden en elkaars familie en vrienden kennen. We hebben verkering, zo noem ik het. En ja het is wederzijds.
Jemig wat kan deze sexy nerd dansen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |