Apart. Misschien moet je het vaker gebruiken. Al gebeurt dat bij mij nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:28 schreef Allures het volgende:
Ja zie je. Paar uur geleden maar 3 swipes gedaan en krijg nu net meteen een superlike. Dat doet ie altijd
Dan moeten ze er eerst maar leukere mannen op zettenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:50 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Apart. Misschien moet je het vaker gebruiken. Al gebeurt dat bij mij niet
Ik ben hartstikke leukquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:58 schreef Allures het volgende:
[..]
Dan moeten ze er eerst maar leukere mannen op zetten
Jij doet het vast beter.quote:
Die hebben het niet (meer) nodigquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:58 schreef Allures het volgende:
[..]
Single leven is ook prima toch?quote:
niks mis mee.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:18 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Single leven is ook prima toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
Ja ach, we doen 't er maar meequote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:18 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Nog geen potentiele leefpartner?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:18 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Nope.quote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:18 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Je hebt vast mijn badkamerselfies nog niet voorbij zien komen dan.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:58 schreef Allures het volgende:
[..]
Klopt enigszins wel ben geen fake profielen meer tegengekomen wel veel Engelse/Australische/Franse pakken vaak een dagje Amsterdam of zijn door de eu aan het reizen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:38 schreef misterxvany het volgende:
Tijdje geleden las ik dat Tinder minder gebruikt werd en er nu vooral serieuze vrouwen op zitten. Klopt dat?