SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQProtčge moi de mes désirs.
Wtf ik heb nog niet eens een Dragonairquote:Op donderdag 4 augustus 2016 22:46 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Net een Dragonite in m'n slaapkamer gevangen.Wel een kleintje, helaas. Ze zitten hier in alle gyms met +- 3500 cp.
Het irritantste aan die Dragonites is nog wel hoe ze er uit zien, lelijke bolle oranje hagedissen, die 2 voorgaande vormen zijn geweldig qua design en dan krijg je opeens die Barney the dragon. Zo lelijk.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 22:46 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Net een Dragonite in m'n slaapkamer gevangen.Wel een kleintje, helaas. Ze zitten hier in alle gyms met +- 3500 cp.
Ze introduceren wel aardige bugs zegquote:Op donderdag 4 augustus 2016 22:49 schreef Jaytje07 het volgende:
https://twitter.com/PokemonGoApp/status/761301330967326720
Ik dacht al dat er iets mis was met de catch rates. Sinds de update ontsnapten er veel meer Pokemon dan voorheen.
Had ik maar zoveel actie in mijn slaapkamer!quote:Op donderdag 4 augustus 2016 22:46 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
En pokeballen gaan vaker mis of raken de Pokemon maar doen niets...quote:Op donderdag 4 augustus 2016 22:49 schreef Jaytje07 het volgende:
Ik dacht al dat er iets mis was met de catch rates. Sinds de update ontsnapten er veel meer Pokemon dan voorheen.
Nu even in een gym zetten.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 22:48 schreef Molurus het volgende:
En ook even een magikarp geevolved en maximaal geboost.
[ afbeelding ]
Zal ik dan eindelijk weer weedles van 10cp kunnen vangen in één keer?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 22:49 schreef Jaytje07 het volgende:
quote:Op donderdag 4 augustus 2016 22:53 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Had ik maar zoveel actie in mijn slaapkamer!
quote:Op donderdag 4 augustus 2016 22:49 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Het irritantste aan die Dragonites is nog wel hoe ze er uit zien, lelijke bolle oranje hagedissen, die 2 voorgaande vormen zijn geweldig qua design en dan krijg je opeens die Barney the dragon. Zo lelijk.
Oh die bewaar ik juist. Als ik straks groot ben kan ik gaan vechten.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 23:01 schreef Drankster het volgende:
[..]
Revives weg pleuren, nog nooit gebruikt.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 22:48 schreef esv7 het volgende:
[..]
Wtf ik heb nog niet eens een Dragonair
quote:Op donderdag 4 augustus 2016 23:06 schreef esv7 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind Dragonite wel leuk eigenlijk zoals die nu is, vrolijk draakje die alles wegblaast.
Dat is een aardigequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |