SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP naar de 300!
Maar eerst deze nog even vullen met van alles en nog wat.![]()
There is only one religion
stelletje oversexte maniakken hier, ga swaffellen johquote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:51 schreef Ali_boo het volgende:
Probeer Blaadjes liefdesleven weer op rails te krijgen komt Dance met een totaal on relevant bericht
quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:57 schreef Ali_boo het volgende:
No guts no glory B
Neem vooraf een vette jiont
App mij voor de nodige tips
En ik zie niet hoe dit mis zou kunnen gaan
quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:59 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
stelletje oversexte maniakken hier, ga swaffellen joh
Watjes. Twente jaloziequote:Op donderdag 4 augustus 2016 21:00 schreef Dance99Vv het volgende:
Het onrelevante bericht![]()
En dan ben je toch blij dat je geen heracles fan bent![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)r_voetbalfans__.html
Die boeren uut Almelo zijn ook niks gewend heDaar is de aarde nog steeds plat
![]()
LOLquote:Op donderdag 4 augustus 2016 21:01 schreef Blaadjes het volgende:
[..]![]()
Net een blauw oog kunnen ontwijken.
Wist niet dat je een vriendin had.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 21:01 schreef Blaadjes het volgende:
[..]![]()
Net een blauw oog kunnen ontwijken.
Je kan je natuurlijk ook als vluchteling voordoen en vertellen dat dit traditie is in joy landquote:Op donderdag 4 augustus 2016 21:03 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
LOL
Had minstens een overnachting in een donker cel verwacht
B de vluchtelingquote:Op donderdag 4 augustus 2016 21:11 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Je kan je natuurlijk ook als vluchteling voordoen en vertellen dat dit traditie is in joy land
De linkse media in het land zouden je als slachtoffer bestempelen
Gratis geldquote:Op donderdag 4 augustus 2016 21:24 schreef Ali_boo het volgende:
Laat je baard staan
Ontwijk de douche voor een paar weken
Praat met een gebroken accent
En je komt er nog mee weg ook
Sarah. Lekker joodsquote:Op donderdag 4 augustus 2016 21:47 schreef Ali_boo het volgende:
Sorry ik zal het laten
We gaan gewoon een serenade voor je schrijven , Die je even live gaat zingen
Niets is zo romantisch als een man in contact met zijn gevoelens
Hoe heet de vrouw van 24 kitchen?
Ow doe dat niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 21:47 schreef THEFXR het volgende:
hey scrummie, ik kwan nog iets tegen
[ afbeelding ]
Oy Gevalt, hoe romantisch tochquote:
Ja? Je punt?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 21:47 schreef THEFXR het volgende:
hey scrummie, ik kwan nog iets tegen
[ afbeelding ]
Met al dat komkommergelul hier? nee niets mis met de TTquote:Op donderdag 4 augustus 2016 22:50 schreef Scrummie het volgende:
TT fail trouwens.
BNW & de beker van de valse zomer
(Harry Potter style).
quote:Op donderdag 4 augustus 2016 21:25 schreef Blaadjes het volgende:
Ik maak me nu al zorgen welke lul de 300 gaat pakken.
hier wat meer infoquote:Op donderdag 4 augustus 2016 22:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja? Je punt?. (Heb je wat meer achtergrond informatie, is er een gerechtelijk bevel geweest bijvoorbeeld?)
ik ga dit weekend naar harry potter studiosquote:Op donderdag 4 augustus 2016 22:50 schreef Scrummie het volgende:
TT fail trouwens.
BNW & de beker van de valse zomer
(Harry Potter style).
Nou ja. Vandaag ging het iig goed.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 23:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh wilde net vragen of je al vorderingen had gemaakt. Ja dus
Dat is al snel! Ja, logisch dat je zenuwachtig bent . Het is niet nietsquote:Op donderdag 4 augustus 2016 23:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Begin er nu wel goed zenuwachtig voor te worden en daardoor word ik erg vervelend
Truste Lquote:Op donderdag 4 augustus 2016 23:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is al snel! Ja, logisch dat je zenuwachtig bent . Het is niet niets
Maar ik ga pitten. Truste allemaal
gnight dearquote:Op donderdag 4 augustus 2016 23:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is al snel! Ja, logisch dat je zenuwachtig bent . Het is niet niets
Maar ik ga pitten. Truste allemaal
BNW & De Bezopen Bquote:Op donderdag 4 augustus 2016 23:31 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ok bij deze is 300 voor div. Geniet er van en vezon vast goede tt
ik ga kapenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 00:17 schreef Blaadjes het volgende:
Als ik de lapo ben is de tt westermannnnnnnnnnnnnnnn
Geniet van je 3 uurtjes! Erg kort.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:37 schreef oompaloompa het volgende:
7 uur vertraging, maar het is 4 uur snachts en ik ben ereindelijk, over 3 uur al weer op staan:'(
trusten!
Het wordt gewoon achtergehouden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:21 schreef Lavenderr het volgende:
Elke dag de post nagekeken of mijn medaille erbij zat. Niks nada noppes.
En dat met 100.163 postsgenot
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:24 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Het wordt gewoon achtergehouden.
[ afbeelding ]
nicequote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yep, thermostaat is vervangen en hij rijd weer prima vooralsnog
je vlucht was niet gecanceld?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:37 schreef oompaloompa het volgende:
7 uur vertraging, maar het is 4 uur snachts en ik ben ereindelijk, over 3 uur al weer op staan:'(
trusten!
quote:
Thx gozert.quote:
Beter was ze vol van je 30cm.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:02 schreef Divje het volgende:
[..]
Thx gozert.
Alweer thuis. Was niks. Vol van zichzelf en geen interesse naar mij toe. Bye!
Goffetomme
Godver Chrisquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:06 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Beter was ze vol van je 30cm.
Vrouwen.
Balen. Maar beter nu dan het toch proberen en dan alsnog spijt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Godver Chris
Nee. Gewoon nee. Afknapper.
Net wel even. Vroeg me af wat er toch mis met me is, waar het is misgegaan, of er nog wat aan te doen is en of de martini toren nog te beklimmen is.quote:
Precies. Maargoed, mss was dit ook een moment-opname en is ze toch eigenlijk een hele chille meidquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:08 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Balen. Maar beter nu dan het toch proberen en dan alsnog spijt.
Stiekem ben je een vrouw.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:09 schreef Blaadjes het volgende:
Ik krijg altijd tranen in ogen bij die ns reclame waar ventje sleutels pikt. Is dat raar?
Ik zou dat kind vooral een corrigerende tik willen geven steeds. Beetje de gang van zaken frustreren met dat kutgedrag.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:09 schreef Blaadjes het volgende:
Ik krijg altijd tranen in ogen bij die ns reclame waar ventje sleutels pikt. Is dat raar?
Die hele slechte quote van Marilyn Monroe hier "verkrachten"werkt in deze situatie.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Precies. Maargoed, mss was dit ook een moment-opname en is ze toch eigenlijk een hele chille meid
ACHJA, life goes on. Film-tijd
[..]
Stiekem ben je een vrouw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:11 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Die hele slechte quote van Marilyn Monroe hier "verkrachten"werkt in deze situatie.
"If you can't handle her on her worst, she's not worth it for her best"
Wel mooi dat je het accepteert. De eerste stap in je transitie!quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:14 schreef Blaadjes het volgende:
Ok ik ben een wijf. Vind het zo mooi. Had ik zelf kunnen zijn.
Dat zou lekker zijn als ik gewoon aan mn eigen tetten kan zitten.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Wel mooi dat je het accepteert. De eerste stap in je transitie!
Tenzij je van die vleeszakjes hebtquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:20 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat zou lekker zijn als ik gewoon aan mn eigen tetten kan zitten.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:20 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat zou lekker zijn als ik gewoon aan mn eigen tetten kan zitten.
Smurfensnot!quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:21 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Tenzij je van die vleeszakjes hebt
Van die boterhamzakjes met zeepsop erin waar dan een scheurtje in zat
Ja was het nou nodig om je eigen vrouw hier te ventileren?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:21 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Tenzij je van die vleeszakjes hebt
Van die boterhamzakjes met zeepsop erin waar dan een scheurtje in zat
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:24 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja was het nou nodig om je eigen vrouw hier te ventileren?
Klinkt wel beetje als smurfensnot.
Foto. Beetje bewijs van je grote mond.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:28 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]Die van mij heeft gelukkig nog parmantige borstjes
Anders heb ik altijd nog wel zoutoplossing
Zoutoplossing en een vrouw met parmantige borstjes. (denk ik)quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:30 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Foto. Beetje bewijs van je grote mond.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:31 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Zoutoplossing en een vrouw met parmantige borstjes. (denk ik)
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
Dat is echt een enge fotoquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:34 schreef Divje het volgende:
Deze meid heeft pas een grote mond.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:34 schreef Divje het volgende:
Deze meid heeft pas een grote mond.Ohhh dat is engSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En jammer Div, volgende date is vast leukerEr zijn zoveel leuke meiden.
En goedenavond allemaal. Zit nog even VI te kijken.
Goedenavond Lavquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ohhh dat is eng![]()
En jammer Div, volgende date is vast leukerEr zijn zoveel leuke meiden.
En goedenavond allemaal. Zit nog even VI te kijken.
Goes ben ik ook weleens geweest. Hartstikke leuk centrum.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:40 schreef Blaadjes het volgende:
Dance. Ga nu foto's maken! Zit zelf in goes maar lucht is bijzonder mooi nu!!!
Klopt. Je kan leuk dagje uit in goes.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goes ben ik ook weleens geweest. Hartstikke leuk centrum.
Ach ja, op naar de volgende.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:02 schreef Divje het volgende:
[..]
Thx gozert.
Alweer thuis. Was niks. Vol van zichzelf en geen interesse naar mij toe. Bye!
Goffetomme
RTL XL.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:58 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Jij bent slim. Weet jij of er een rtl app is?
Dat is nog beter! Hup, right to the point. Vind het nog steeds echt top van Div dat hij dat deed. Deze date is dan tegengevallen maar dat hoeft met de volgende helemaal niet zo te zijnquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En dames aanspreken in tankstations Div.
Ja, neequote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En dames aanspreken in tankstations Div.
Wie weet wat je tegenkomtquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:00 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja, nee![]()
Blijf wel veilig op apps, beetje dom lullen enzo.
Haha.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is het weer zo ver? Moet je weer gekieteld worden?
Alles wat tegenvalt is leerzaamquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is nog beter! Hup, right to the point. Vind het nog steeds echt top van Div dat hij dat deed. Deze date is dan tegengevallen maar dat hoeft met de volgende helemaal niet zo te zijn
BGODquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:02 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Haha.![]()
Ik ook van jou. En divje. Sc goden
The Nice Guys (2016) - IMDbquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wie weet wat je tegenkomt. Waar dan ook.
Welke film ga je kijken?
Blijf dat ook wel proberenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is nog beter! Hup, right to the point. Vind het nog steeds echt top van Div dat hij dat deed. Deze date is dan tegengevallen maar dat hoeft met de volgende helemaal niet zo te zijn
*Godinquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:04 schreef Blaadjes het volgende:
Ff kijken wie de echte sc god is. Moment
dat hoop ik ook. mocht haar graag. is ze nog actief op fok?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dotteke is echt een grote schat. Hoop dat ze hier weer eens komt posten.
Ja, op Utopia. Alleen heeft ze het nu heel moeilijk want haar goede vriendin BeeQueen die heel erg ziek was is van de week overledenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:23 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
dat hoop ik ook. mocht haar graag. is ze nog actief op fok?
Owquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, op Utopia. Alleen heeft ze het nu heel moeilijk want haar goede vriendin BeeQueen die heel erg ziek was is van de week overledenen daar heeft ze een heel mooi topic over geopend waarin we allemaal onze herinneringen aan BQ kunnen posten. BQ zal vreselijk gemist worden. Ze was de koningin van de COS. Van alle RLSoaps eigenlijk.
Jammer. Prachtig avond rood boven goes daarstraks.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:50 schreef Dance99Vv het volgende:
Die zonsondergang viel wat tegen door bewolking maar wel gezien.
Een stationwagon is geen camper maar gebruik hem wel zo haha
Oh welterustenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:50 schreef Dance99Vv het volgende:
Die zonsondergang viel wat tegen door bewolking maar wel gezien.
Een stationwagon is geen camper maar gebruik hem wel zo haha
Ik hoor dottekequote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dotteke is echt een grote schat. Hoop dat ze hier weer eens komt posten.
Is dat bij jou thuis?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:12 schreef ATuin-hek het volgende:
http://img-9gag-fun.9cache.com/photo/adXg9ZB_460sv.mp4
Wat zou ik daar graag 30 seconden willen lopen "grab what you can".quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:12 schreef ATuin-hek het volgende:
http://img-9gag-fun.9cache.com/photo/adXg9ZB_460sv.mp4
Je bent een schatquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:33 schreef Dotteke het volgende:
Begreep dat er over me geluld werd hier
O, dank je welquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:47 schreef sararaats het volgende:
[..]
Je bent een schat
Anyway, voor mij is het nu nog warrig sinds de resultaten van het slaaponderzoek.
Ik heb namelijk slaapapneu en krijg binnenkort een CPAP masker.
Vandaar die 'rare aanvallen'
Ik snurk als een varken maar heb overgewicht (als schildklierpatient is het moeilijk om gewicht kwijt te raken)
Natuurlijk zijn er ook leuke momenten. Ik was gisteren in Zoo Antwerpen en het grote rif-aquarium is mijn favoriet.
driebandanemoonvisjes aka Nemo
Ergens had ik wel door dat het geen hyperventilatie was. Het gebeurde enkel als ik sliep.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dank je wel
leuk je weer eens te lezen
Vervelend allemaal, jammer dat je niet op mannen valt anders had je mooi naast Jessie kunnen gaanslapen, twee maanwezentjes met zo kapje op.
ik vond het daarna langdradig en gerekt worden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:12 schreef Scrummie het volgende:
Overigens nu 2 afleveringen van Mr. Robot gezien. Weet het nog niet helemaal of dit mij trekt. Straks maar even de 3e kijken.
Hoi dotteke. Lang geleden. Hoe is het?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:33 schreef Dotteke het volgende:
Begreep dat er over me geluld werd hier
He Blaadjes, ja zeker lang geledenquote:Op zondag 7 augustus 2016 00:22 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoi dotteke. Lang geleden. Hoe is het?
Gecondoleerd nog.quote:Op zondag 7 augustus 2016 06:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
He Blaadjes, ja zeker lang geleden
Ja gaat, net een vriendin verloren zoals je hebt gelezen, nog bedankt voor je berichtje
Verder gaat het goed hoor, hoe is het met jou?
Thnxquote:Op zondag 7 augustus 2016 09:10 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Gecondoleerd nog.
Ja gaat goed hoor. Lekker vrij vandaag. Dat heb ik zelden op zondag dus is wel eens lekker.
Ga je kijken daar ja?quote:Op zondag 7 augustus 2016 10:46 schreef Divje het volgende:
Gecondoleerd Dotteke!
Hallon
Straks even naar het stadion
Rondom het stadion jaquote:
Maar ze zeggen er niet bij dat het niet hier isquote:Op zondag 7 augustus 2016 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx
O das wel lekker, en het beloofd mooi weer te worden vandaag.
Hoi Lavenderr, hier is het in ieder geval prachtig weer,quote:Op zondag 7 augustus 2016 10:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar ze zeggen er niet bij dat het niet hier is![]()
Hoi Dot
Hier is het bewolkt en het motregentquote:Op zondag 7 augustus 2016 11:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoi Lavenderr, hier is het in ieder geval prachtig weer,
Was met het andere weer ook niet ontevreden, hou niet zo van dat hele warme weer.
Ah zoquote:Op zondag 7 augustus 2016 10:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Rondom het stadion ja
Daarna weer naar huis om de wedstrijd te kijken.
O, jammer dat dit niet in Utopia isquote:Op zondag 7 augustus 2016 11:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hier is het bewolkt en het motregentmaar wellicht komt vanmiddag de zon er weer bij.
ff een kouwe douche pakken Saar, ben je zo wakker.quote:Op zondag 7 augustus 2016 11:07 schreef sararaats het volgende:
De zon is maar een flauw lichtje vandaag maar ze schijnt wel.
Ik ben weer moeilijk wakker te krijgen hihi but it's f*cking sunday
Hij was wel een baasje vandaagquote:Op zondag 7 augustus 2016 13:07 schreef Blaadjes het volgende:
Het nieuwe juichen. Met een scheenbeschermer in je bakkes over het veld rennen.
quote:Op zondag 7 augustus 2016 10:39 schreef Scrummie het volgende:
Gecondoleerd Dotteke!
En hallo iedereen.
thnxquote:Op zondag 7 augustus 2016 10:46 schreef Divje het volgende:
Gecondoleerd Dotteke!
Hallon
Straks even naar het stadion
Hey The Guyver, alles goed?quote:
Hoi. Heb je wielrennen gezien?quote:
Ik kijk alleen voetbalquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:02 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoi. Heb je wielrennen gezien?
Die van Vleutel ging wel heel hard onderuit.
Hier ook! En lekker dat het was.quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:09 schreef ChrisCarter het volgende:
Ik heb gister gewoon heel decadent de barbecue aangeslingerd.
Wel een kolenbarbecue he.quote:
Klinkt goedquote:Op maandag 8 augustus 2016 13:18 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Wel een kolenbarbecue he.
En dan de kolen dicht op de grill, goed dichtschroeien dat vlees. Dat je de voorouders van de koe waar die uit komt nog hoort loeien van de hitte.
Daar kun je een hele kinderboerderij op verwerken!quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klinkt goed. Waar ik was was er kolen bbq, zo'n grote wat je dicht kan klappen op gas en er stond nog een elektrische als back up
. En dat voor 6 man
Tof heh?quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:09 schreef Scrummie het volgende:
Seizoen 1 Mr. Robot gezien. Wat een mindfuck.
Zeker tof! Benieuwd naar seizoen 2quote:
geen vliegmachien beschikbaar?quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:19 schreef oompaloompa het volgende:
Zit nu 8 uur in de bus naar new york
Ouch...quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:19 schreef oompaloompa het volgende:
Zit nu 8 uur in de bus naar new york
Was heel duur, de bus was maar $28, de vlucht 500. En aangezien er wifi on board is leek het me niet zo erg, helaas is de wifi niet echt aanwezigquote:
das idd belachelijk duur voor een inbound flightquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:47 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Was heel duur, de bus was maar $28, de vlucht 500. En aangezien er wifi on board is leek het me niet zo erg, helaas is de wifi niet echt aanwezig
Anyway nog maar 2.5 uur te gaan!
Nee hoor. Maar koffie is lekker.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:59 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Moeite met wakker worden?
Ook goede morgen
ik ook, was weer groots opgezetquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:20 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb die nieuwe Independence Day gezien. Briljant verveel vermaak hoor
Uhuh!quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:20 schreef Scrummie het volgende:
En nu ben ik het meest nieuwsgierig naar de tech waar ze in deeltje 3 mee gaan komen, die bol zag er veel toffer uit dan de tech van de vijandquote:
meestal worden meerdere delen slechterquote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En nu ben ik het meest nieuwsgierig naar de tech waar ze in deeltje 3 mee gaan komen, die bol zag er veel toffer uit dan de tech van de vijand
Ja klopt, maar als ze er gewoon weer simpel weg kijk vermaak van maken, is er niets aan de hand.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
meestal worden meerdere delen slechter
Ik vond 1 erg leuk, zitten er nog raakvlakken in?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:20 schreef Scrummie het volgende:
Zeker, ook veel zelfde acteurs. Maar zal niets spoilen, mocht je 'm nog gaan kijkenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:44 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ik vond 1 erg leuk, zitten er nog raakvlakken in?
Ben ik van plan ja, bedanktquote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zeker, ook veel zelfde acteurs. Maar zal niets spoilen, mocht je 'm nog gaan kijken
nee, is het wat?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:41 schreef Blaadjes het volgende:
Herman van der Zwan. Zegt dat iemand wat?
Directeur geweest bij endemol. Had ik net ineens opde whattsapp over mijn goede internationale format idee.quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 16:33 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Advocaat is ook drank. Conspiracy spotted.
Illuminti confirmed.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 16:33 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Advocaat is ook drank. Conspiracy spotted.
Goedenavond Scrumquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:25 schreef Scrummie het volgende:
Goed bezig Div.
Goedenavond allemaal.
Ja, overwerken is nooit goedquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:28 schreef Divje het volgende:
[..]
Goedenavond Scrum
Niet heel erg goed bezig hoordit word echt spierpijn tot na het weekend.. Was ook al een paar dagen niet geweest
HOE IS T MET JOU?
Yeahh i knowwquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, overwerken is nooit goed. Doe dan ook wat rustiger! Dan kan je vaker
.
Hier prima prima, vanavond nog een heerlijk rustig avondje, morgen komt m'n nichtje dus dat word weer een kasteel bouwen met meubilair gok ik. Weet nog verder niet wat ik met haar ga doen.
Jaaaaa daar twijfel ik dus over. Niet of ze er van houd, maar vorige keer deed ik Wall-E met haar kijken, maar dat heeft ze maar bijzonder kort volgehouden.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Yeahh i knoww![]()
Ohh leukkasteeltjes
ennehh... Houdt ze van animatie-films ?
Angry Birds?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jaaaaa daar twijfel ik dus over. Niet of ze er van houd, maar vorige keer deed ik Wall-E met haar kijken, maar dat heeft ze maar bijzonder kort volgehouden.
Ja zoiets zal het wel worden 's avondsquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:41 schreef Divje het volgende:
[..]
Angry Birds?
Robinson Crusoe?
Ratchet & Clank?
of die ene film met die grote witte blob
Of die ene film met dat roodharige krulmeisje.
Mss dat ze dat leuk vindt?
Smakelijk en have fun!quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:42 schreef Divje het volgende:
M'n pizza is klaar
Ik ga ff Neighbors 2 kijken
Ojaaaaquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja zoiets zal het wel worden 's avonds. Finding Dory is er ook nog
.
Tanksquote:
lol, ik vond deze met daffy duck altijd wel leuk.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
.
Dat vind ze vast mooi. En alles met prinsessen vinden meisjes prachtig.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
.
Die is ook leuk!quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
lol, ik vond deze met daffy duck altijd wel leuk.
[ afbeelding ]
Uiteraard, uiteraardquote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat vind ze vast mooi. En alles met prinsessen vinden meisjes prachtig.
Wordt vast een tof dagje Scrum
Tuurlijk!quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi B. Ga je nog weleens kijken bij je vogels?
Ach nee hequote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:11 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Allemaal dood wegens geen voer en een losgeslagen kat.
oeffquote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:11 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Allemaal dood wegens geen voer en een losgeslagen kat.
Haha. Nee joh geintje. Er komt geen kat in die tuin. Kattenvallen en degene die het toch probeerde heb ik dusdanig de stuipen op lijf gejaagd dat ze niet meer durven. En er zijn veel katten hier. Vogel hok is ook gewoon kat proof hoor.quote:
whaaa, ze liep er wel hard inquote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:17 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Haha. Nee joh geintje. Er komt geen kat in die tuin. Kattenvallen en degene die het toch probeerde heb ik dusdanig de stuipen op lijf gejaagd dat ze niet meer durfen. En er zijn veel katten hier. Vogel hok is ook gewoon kat proof hoor.
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:17 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Haha. Nee joh geintje. Er komt geen kat in die tuin. Kattenvallen en degene die het toch probeerde heb ik dusdanig de stuipen op lijf gejaagd dat ze niet meer durven. En er zijn veel katten hier. Vogel hok is ook gewoon kat proof hoor.
Haha sorry. Wel 1 eigenwijze kat die het steeds probeerde. Gevangen. Vast gehouden in nek vel zeker 8 minuten. Emmer gevuld met water terwijl hij spartelde in mijn hand. Paar keer in de emmer dopen...al 4 maanden niet gezien dat beest in tuin en als hij me ziet buiten is hij gelijk weg.quote:
Die heb je voorgoed afgeschriktquote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:23 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Haha sorry. Wel 1 eigenwijze kat die het steeds probeerde. Gevangen. Vast gehouden in nek vel zeker 8 minuten. Emmer gevuld met water terwijl hij spartelde in mijn hand. Paar keer in de emmer dopen...al 4 maanden niet gezien dat beest in tuin en als hij me ziet buiten is hij gelijk weg.
Ik hou wel van katten hoor!quote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die heb je voorgoed afgeschrikt
Vertel mij wat ! Poezepoes is inmiddels ook de baas in huis.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:29 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik hou wel van katten hoor!![]()
Maar ze zijn strond eigenwijs en je moet echt op een heel duidelijke manier grenzen stellen als je ze iets duidelijk wil maken anders nemen ze je in de zeik.
Welkomquote:Op donderdag 11 augustus 2016 09:32 schreef kalinhos het volgende:
Goedemorgen
Na lang meelezen ga ik zelf eens meeposten
Hallo. Welkom!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 09:32 schreef kalinhos het volgende:
Goedemorgen
Gezellig!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 09:32 schreef kalinhos het volgende:
Goedemorgen
Het is echt abnormaal he? Zit ook met sloffen aan want kreeg koude voeten in mijn slippers.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:25 schreef kalinhos het volgende:
Mijn god, kan me niet herinneren ooiy een trui in augustus aan te hebben gehad
Heerlijk is dat hequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:00 schreef kalinhos het volgende:
Ondanks /dankzij de regen 1e training van t seizoen. Nat gras, beetje gljden en niet te warm, eigenlijk ideale omstandigheden
Hehe.. Jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je traint echt heel hard he Div? Vergeet niet er ook goed bij te eten!
Trots op jequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:41 schreef Divje het volgende:
[..]
Hehe.. Ja
Eet heel erg veel de laatste tijd, errug veel pasta's. En een pizza is ondertussen een tussendoortje geworden
Mijn recept van poosje geleden? Met kip?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:51 schreef Divje het volgende:
[..]
Hihi![]()
Ga nu ook even weer koken
Pesto Penne
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mijn recept van poosje geleden? Met kip?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:46 schreef Divje het volgende:
[..]Wat leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:46 schreef Divje het volgende:
[..]Ik ga dit ook maken morgen denk ik. Klinkt heerlijk. Credits voor Lav dus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Viesdikquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:41 schreef Divje het volgende:
[..]
Hehe.. Ja
Eet heel erg veel de laatste tijd, errug veel pasta's. En een pizza is ondertussen een tussendoortje geworden
Ik ga voor de pasta met zalm vanavondquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ga dit ook maken morgen denk ik. Klinkt heerlijk. Credits voor Lav dus?
Ook heerlijk, vis op zijn tijdquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:13 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik ga voor de pasta met zalm vanavond
Hoe was het gisteren met je logé'tje? Was je gebroken toen ze weer naar huis ging en hebben jullie het leuk gehad?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ook heerlijk, vis op zijn tijd.
Hij is bang dat hij straks niet meer zonder zorgen met cocaïne op achter het stuur kan kruipenquote:
is een drugstest voor in het verkeer, maar op basis van wangslijm. zo nemen ze ook dna af als je verdacht wordt van een misdrijf waar een straf op staat meer dan 5 jaar.quote:
Bij een kortere veroordeling doen ze dat ook.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
is een drugstest voor in het verkeer, maar op basis van wangslijm. zo nemen ze ook dna af als je verdacht wordt van een misdrijf waar een straf op staat meer dan 5 jaar.
Dat vind ik echt irritant. Mensen die beweren beter of evengoed te kunnen rijden na gebruik van drugs.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:22 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hij is bang dat hij straks niet meer zonder zorgen met cocaïne op achter het stuur kan kruipen![]()
Een goede vriend van mij beweerde ooit dat hij met een jointje op beter kon autorijden...
Hij is drie keer verkeerd gereden, uitgerekend toen ik naast hem zat![]()
![]()
gaat mij erom, hoe verplicht ben ik om in het verkeer mij DNA af te geven?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:24 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Bij een kortere veroordeling doen ze dat ook.
Veroordeling dus he
Ah zo. Tja je kan ook bloedtest doen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gaat mij erom, hoe verplicht ben ik om in het verkeer mij DNA af te geven?
Oh zoquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
is een drugstest voor in het verkeer, maar op basis van wangslijm. zo nemen ze ook dna af als je verdacht wordt van een misdrijf waar een straf op staat meer dan 5 jaar.
Was leuk! Door het weer alleen maar binnen geweest, maar wel gezellig gehadquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe was het gisteren met je logé'tje? Was je gebroken toen ze weer naar huis ging en hebben jullie het leuk gehad?
Dat zegt zeker genoeg! Ik ken het hoor, als ze weg zijn ben je eerst een hele poos bezig met je huis weer in de originele staat terug te brengen en daarna plof je uitgeteld op de bank. Het nazwaaien is dan echt het mooistequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Was leuk! Door het weer alleen maar binnen geweest, maar wel gezellig gehad. En vanochtend nog even naar hertjes hier in de buurt, brood mee, en voeren maar. En ik schrik net wakker van een uurtje slaap, dus dat zegt genoeg
Met drie is het hélemaal aanpoten hahaha, wel bijzonder gezellig natuurlijkquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zegt zeker genoeg! Ik ken het hoor, als ze weg zijn ben je eerst een hele poos bezig met je huis weer in de originele staat terug te brengen en daarna plof je uitgeteld op de bank. Het nazwaaien is dan echt het mooiste![]()
Ik had er in die tijd drie tegelijk. JongensMaar vond het wel altijd top
Precies, ze weten dat ze fout bezig zijn.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:26 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat vind ik echt irritant. Mensen die beweren beter of evengoed te kunnen rijden na gebruik van drugs.
Gelul in eigen straatje is het.
Om half vijf naast je bed staan en vragen: "Zullen we een spelletje gaan doen?"quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Met drie is het hélemaal aanpoten hahaha, wel bijzonder gezellig natuurlijk. Op zich viel het ook allemaal wel mee hier, maar het slapen ... viel pas om 1 uur in slaap, wel 4 keer wakker geweest ofzo, en half 8 ging haar biologische wekkertje, waar die van mij een uur of 11 gewend is deze vakantie
.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Om half vijf naast je bed staan en vragen: "Zullen we een spelletje gaan doen?"
Ehhhh nee, we gaan nog een poosje slapen. Ja, maar ik héb al geslapen en ben helemaal niet moe meerLets party
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ook heerlijk, vis op zijn tijd.
Smaakte me ook erg goedquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]Dat ziet er heerlijk uit! Krijg er trek van, haha.
gaat niet, mijn aderen liggen te diep.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:37 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ah zo. Tja je kan ook bloedtest doen.
echt mad energie, die kinderen, wacht maar totdat ze oud zijnquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Om half vijf naast je bed staan en vragen: "Zullen we een spelletje gaan doen?"
Ehhhh nee, we gaan nog een poosje slapen. Ja, maar ik héb al geslapen en ben helemaal niet moe meerLets party
Inmiddels slapen ze liever een gat in de dag en ben ik er eerder uitquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
echt mad energie, die kinderen, wacht maar totdat ze oud zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |