Deed Barca ook wel eens toch?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:22 schreef badschaap het volgende:
Heracles kan net zo goed zonder hun aanvallers spelen
En dat terwijl jullie klonen zijn.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mij ook geloof ik, dat overkomt de besten wel eens dus
Pax en Johannes kunnen bevestigen dat dit niet het geval isquote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat terwijl jullie klonen zijn.
Heb je hun gemeetquote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Pax en Johannes kunnen bevestigen dat dit niet het geval is
Dont shoot the messengerquote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En mij niet eens uitnodigenwat is dit
Er zijn maar 4 clubs in Nederland die je Europa in kan sturen, en nog wel eens kunnen winnen.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:32 schreef badschaap het volgende:
Gewoon Heracles nooit europa meer insturen. Wat een stel kanslozen bij elkaar
Differdangegodquote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Utrecht had hier gewoon van gewonnen.
ander teamquote:
PSV, Ajax, AZ en N.E.C.?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zijn maar 4 clubs in Nederland die je Europa in kan sturen, en nog wel eens kunnen winnen.
De rest doet al helemaal voor joker mee.
Als AZ de volgende ronde overleeft zijn de voorronden prima verlopen voor Nederlandquote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zijn maar 4 clubs in Nederland die je Europa in kan sturen, en nog wel eens kunnen winnen.
De rest doet al helemaal voor joker mee.
4/5 in groepsfase is prima ja.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Als AZ de volgende ronde overleeft zijn de voorronden prima verlopen voor Nederland
een herhaling van Paok - Ajax komt nog het meest in de buurt.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zit ik naar voetbal te kijken of naar Comedy Capers?
Je zal niet meemaken dat ik het ooit met je eens ga zijn.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:37 schreef Joezi het volgende:
[..]je was het er meer eens, en nu zo doen
SOWquote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je zal niet meemaken dat ik het ooit met je eens ga zijn.
It ain't about deservequote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch verdient Heracles op basis van de 2e helft wel een goal.
Mes, steek, pijnquote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ruig van je, grote jongen.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Rare keuze?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leek een een verbetering te worden maar nu heeft Arouca het weer aardig onder controle. Bruns eruit was ook een rare keuze.
Ja, samen met Bel Hassani de speler op het middenveld die het verschil kan maken.quote:
Het verschil maken met afstandsschoten die nergens over gaan?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, samen met Bel Hassani de speler op het middenveld die het verschil kan maken.
Ja, beoordeel hem lekker op 1 schot.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:41 schreef badschaap het volgende:
[..]
Het verschil maken met afstandsschoten die nergens over gaan?
Ik vind het altijd wel grappig dat ze in mei een groot feest vieren, alleen om jezelf te blameren tegen clubs als Arouca in een kutstadion.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:41 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Hier speelt dan de halve Eredivisie een jaar voor + Play-offs.![]()
![]()
Ja en PAOK speelde heel seizoen Griekse liga voor wat?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:41 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Hier speelt dan de halve Eredivisie een jaar voor + Play-offs.![]()
![]()
Heracles kan niks.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja en PAOK speelde heel seizoen Griekse liga voor wat?
Je punt?
Natuurlijk wel gaan.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja en PAOK speelde heel seizoen Griekse liga voor wat?
Je punt?
Het is in dit opzicht gewoon zonde dat Twente het zo verneukt heeft, anders had je 5 goede clubs om Europa in te sturen.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:44 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Natuurlijk wel gaan.![]()
Gewoon hoogst geklasseerde club dat ticket geven. Geen PO houden met 2 rondes voor een ticket waarvan de club 9 van de 10 keer de eerste ronde niet overleeft.
Nieuwe Laudrup godquote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
Lucas Andersen heeft Grashoppers naar de volgende ronde geschoten ...
Bedankt Ajax!11!quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het is al 2-1 geloof ikquote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zelfs bij die topclubs zit het vaak totaal niet volquote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat moet die Portugese competitie toch een ontzettend anti-genot zijn om naar te kijken ... geen wonder dat de meeste clubs amper toeschouwers hebben.
Net de Arena hahahaha.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfs bij die topclubs zit het vaak totaal niet vol
Je zou hier als topclub maar elke week tegen moeten spelenquote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat moet die Portugese competitie toch een ontzettend anti-genot zijn om naar te kijken ... geen wonder dat de meeste clubs amper toeschouwers hebben.
Gaat net zo als bij het nationaal elftalquote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nou wat zijn ze trots die Portugese supporters
Wat een vreselijk voetballand is het toch ook.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:51 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Gaat net zo als bij het nationaal elftal
Heb nooit begrepen dat er Nederlanders zijn die Portugal supporterenquote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een vreselijk voetballand is het toch ook.
Vermeij gaat het seizoen redden.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heracles aanvallend onmachtig. Net als het hele vorige seizoen.
Dat lijkt me sterk.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:50 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Je zou hier als topclub maar elke week tegen moeten spelen
Resultaat in Europa is toch het belangrijkste?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een in en intriest gebeuren dat Arouca.
Hoeft ook nietquote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik dus echt totaal niet
Dat zijn trolls.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:52 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Heb nooit begrepen dat er Nederlanders zijn die Portugal supporteren
Volgende ronde vliegen ze er gewoon uitquote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een in en intriest gebeuren dat Arouca.
Ajax heb ik gisteren zich niet zo debiel zien gedragen, maar goed. Dat was ook een compleet andere situatie. Constant rollebollen op het veld, Halilovic-achtige schwalbes maken, nee.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:53 schreef S0nic het volgende:
[..]
Resultaat in Europa is toch het belangrijkste?
Klopt wel. Of het zijn Portugezen. Die kan ik het nog wel vergeven.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zijn trolls.
Mensen die van voetbal houden kotsen op dat land.
Geen complete koekenbakkers, schakelden vorig jaar Panathinaikos uit en speelden 2x gelijk tegen PAOK.quote:
Tegen PAOK wint toch iedereen.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Geen complete koekenbakkers, schakelden vorig jaar Panathinaikos uit en speelden 2x gelijk tegen PAOK.
Schakelden wel Sampdoria uit vorig jaar.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Prima loting. Niet te ver en goed te doen.
Slavia zal er wel uit vliegen denk ik, Sparta en Liberec hebben wel kansen ja.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:16 schreef Slobeend het volgende:
We moeten dit jaar Tsjechië of Zwitserland zien in te halen voor directe CL plaatsing. Tsjechië heeft vrij makkelijke lotingen zo te zien.
Kutloting.quote:
Rosenborg schakelde Steaua Boekarest uit vorig jaar en anders had je naar Cyprus, Georgië of Israel gemoeten.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Schakelden wel Sampdoria uit vorig jaar.
Dan had je beter naar Exit kunnen gaan.quote:
Viktoria Plzen moet nog tegen Ludogorets in de vCL. Weet niet of het beter is als die CL halen en dan alles verliezen of EL halen en dan doorgaan.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Slavia zal er wel uit vliegen denk ik, Sparta en Liberec hebben wel kansen ja.
Grasshoppers gelukkig tegen Fener, Young Boys tegen Monchengladbach in CL. Hopelijk verliezen ze dat
Krijg je meer punten voor een CL winst of maakt dat niet uit. Anders kan Ajax ook beter in de EL komenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Viktoria Plzen moet nog tegen Ludogorets in de vCL. Weet niet of het beter is als die CL halen en dan alles verliezen of EL halen en dan doorgaan.
Je krijgt alleen meer punten voor deelname en meer punten als je door gaat.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Krijg je meer punten voor een CL winst of maakt dat niet uit. Anders kan Ajax ook beter in de EL komen.
CL krijg je direct 4 bonuspuntenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Viktoria Plzen moet nog tegen Ludogorets in de vCL. Weet niet of het beter is als die CL halen en dan alles verliezen of EL halen en dan doorgaan.
Maakt niet uit, maar je krijgt wel 4 bonuspunten voor het halen van de groepsfase en nog 5 bonuspunten voor het halen van de KO fase (in de CL)quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Krijg je meer punten voor een CL winst of maakt dat niet uit. Anders kan Ajax ook beter in de EL komen.
Sampdoria was vorig jaar een verschrikking. 15e in de Serie A.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Schakelden wel Sampdoria uit vorig jaar.
Ah, dan was dit wel het minst slechte al kunnen ze er in Georgie vaak echt weinig van.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Rosenborg schakelde Steaua Boekarest uit vorig jaar en anders had je naar Cyprus, Georgië of Israel gemoeten.
Cyprus lijkt mij ook niet echt hoogstaand. Als we al bang zijn voor ploegen uit Cyprus, Georgië of Servië is het maar beter dat we geen directe plaatsing meer hebben.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah, dan was dit wel het minst slechte al kunnen ze er in Georgie vaak echt weinig van.
Friday definitief basisplaatsje veroverd zo te zienquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Rochet; Johansson, Van Eijden, Vlaar, Haps; Luckassen, Henriksen, Wuytens; Jahanbakhsh, Friday, Garcia
Debuut van Pogbaquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig morgen weer fatsoenlijk voetbal.
Vorig jaar, ja. Sampdoria eindigde maar liefst 15e in de Serie A en de spelers die scoorden namens Vojvodina staan volgens mij niet eens in de basis.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:56 schreef hafcfan het volgende:
AZ kam er best uitgaan. Die lui wonnen ook 0-4 bij Sampdoria
Daar stond Moisander in de verdediging toch?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:56 schreef hafcfan het volgende:
AZ kam er best uitgaan. Die lui wonnen ook 0-4 bij Sampdoria
Emiliano Vivianoquote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar stond Moisander in de verdediging toch?
Luis Muriel was bij mij ooit een miskoop met FMquote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Emiliano Viviano
Ervin Zukanovic
Matias Silvestre
Mattia Cassani
Angelo Palombo
59” Vasco Regini
Edgar Barreto
Fernando Lucas Martins
Nenad Krsticic
59” Paweł Wszołek
Roberto Soriano
Eder Citadin Martins
Luis Muriel
73” Federico Bonazzoli
Hij speelde bij mij voor Ajax met een salaris van 7,5miljoen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Luis Muriel was bij mij ooit een miskoop met FM
Laten we jou dan maar geen TD maken bij Ajax.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:02 schreef Brammess het volgende:
[..]
Hij speelde bij mij voor Ajax met een salaris van 7,5miljoen.
Ik was de trainer niet, toen ik de macht overnam bij Ajax na Van Gaal's ontslag heb ik hem gelijk verkocht.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laten we jou dan maar geen TD maken bij Ajax.
Dat snap ik wel.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:03 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik was de trainer niet, toen ik de macht overnam bij Ajax na Van Gaal's ontslag heb ik hem gelijk verkocht.
Heeft PSV niet een paar jaar terug tegen Borac Cacak gespeeld in de EL?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nooit gehoord van Borac Cacak en Cucariki Belgrado.
Wil je hiermee insinueren dat Vojvodina slecht is?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft PSV niet een paar jaar terug tegen Borac Cacak gespeeld in de EL?
Dat stelt mij teleur.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dat terwijl ik mij toch meen te herinneren dat Ajax tegen Borac Cacak speelde een tijdje geledenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeven jaar geleden, excuus.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En dat terwijl ik mij toch meen te herinneren dat Ajax tegen Borac Cacak speelde een tijdje geleden
Ik vind het ook wel leuk, buiten het feit dat ik me soms heerlijk kon ergeren aan hem.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sow daar ben ik me toch een partijtje blij mee
Hmm die fase was ik toch wel voorbij onderhand. Pure onkunde gewoonquote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel leuk, buiten het feit dat ik me soms heerlijk kon ergeren aan hem.
Buiten Kenneth Perez vind ik al die FOX-analisten toch wel kut.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hmm die fase was ik toch wel voorbij onderhand. Pure onkunde gewoon
Raymond Verheijenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Buiten Kenneth Perez vind ik al die FOX-analisten toch wel kut.
Benieuwd wie ze nu als vervanger hebben
Kijken of ze Regi Blinker weer terughalenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Buiten Kenneth Perez vind ik al die FOX-analisten toch wel kut.
Benieuwd wie ze nu als vervanger hebben
Welke matige Nederlandse trainer is er eigenlijk werkloos op dit moment?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kijken of ze Regi Blinker weer terughalen
Koning van de cirkelredeneringquote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kijken of ze Regi Blinker weer terughalen
Van Gaalquote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke matige Nederlandse trainer is er eigenlijk werkloos op dit moment?
Adrie Kosterquote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke matige Nederlandse trainer is er eigenlijk werkloos op dit moment?
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=286198quote:
Topquote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
half 9, begreep ik net.
Trinidad en Tobagoquote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waar hebben ze die Garcia nou weer vandaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:35 schreef Brammess het volgende:
Nu kost hij 22 miljoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:35 schreef Brammess het volgende:
Afgekeurd? Ik zie 0-1 ShkendijaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is GENK HANSquote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Afgekeurd? Ik zie 0-1 Shkendija
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is de kool van AZ nog ergens terug te zien?
Daar is niks mis mee.quote:
Meer gemotiveerd in Europaquote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:45 schreef hafcfan het volgende:
Hoe kan AZ europees altijd doorkomdn terwijl het in NL niks bijzonders is
Wat moeten ze bij jou dan nog doen? 2014/15 voorbeeldig derde, vorig seizoen een heel erg goede tweede seizoenshelft en vierde..quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:45 schreef hafcfan het volgende:
Nog altijd de best scorende club in de Eredivisie met PSV dit jaar.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:45 schreef hafcfan het volgende:
Vier ploegen in Europa net als vorig jaarquote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mooi dat AZ gewoon de poule haalt
En we delen het door minder ploegen, want toen had je ook Go Ahead waar we het hele seizoen last van hadden.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vier ploegen in Europa net als vorig jaar. Nu de top vier en geen zwakke broeder als Groningen
Helaas waren AZ en Ajax vorig seizoen niet veel beter dan de zwakke broederquote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vier ploegen in Europa net als vorig jaar. Nu de top vier en geen zwakke broeder als Groningen
Als we de CL halen hebben we een topjaarquote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
AZ had een net te lastige poule. Ajax was een schande.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:53 schreef Durmada het volgende:
[..]
Helaas waren AZ en Ajax vorig seizoen niet veel beter dan de zwakke broeder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |