Deed Barca ook wel eens toch?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:22 schreef badschaap het volgende:
Heracles kan net zo goed zonder hun aanvallers spelen
En dat terwijl jullie klonen zijn.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mij ook geloof ik, dat overkomt de besten wel eens dus
Pax en Johannes kunnen bevestigen dat dit niet het geval isquote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat terwijl jullie klonen zijn.
Heb je hun gemeetquote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Pax en Johannes kunnen bevestigen dat dit niet het geval is
Dont shoot the messengerquote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En mij niet eens uitnodigenwat is dit
Er zijn maar 4 clubs in Nederland die je Europa in kan sturen, en nog wel eens kunnen winnen.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:32 schreef badschaap het volgende:
Gewoon Heracles nooit europa meer insturen. Wat een stel kanslozen bij elkaar
Differdangegodquote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Utrecht had hier gewoon van gewonnen.
ander teamquote:
PSV, Ajax, AZ en N.E.C.?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zijn maar 4 clubs in Nederland die je Europa in kan sturen, en nog wel eens kunnen winnen.
De rest doet al helemaal voor joker mee.
Als AZ de volgende ronde overleeft zijn de voorronden prima verlopen voor Nederlandquote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zijn maar 4 clubs in Nederland die je Europa in kan sturen, en nog wel eens kunnen winnen.
De rest doet al helemaal voor joker mee.
4/5 in groepsfase is prima ja.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Als AZ de volgende ronde overleeft zijn de voorronden prima verlopen voor Nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |