Dan hebben ze nog een extra dag uitstel tijdquote:Op vrijdag 30 september 2016 14:28 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Is het maandag niet de dag van de hereniging? Dus gesloten?
Hmm als het maandag dicht is dan weet ik niet of de investeerders dat aandurven. Beter nu er uit dan dinsdag met een enorme gap.quote:Op vrijdag 30 september 2016 14:08 schreef LievePoetin het volgende:
[..]
Ze gaan het over het weekend heen proberen te tillen
Volgens mij is dat in november. Valt bijna samen met wapenstilstandsdag 11-11, dacht ik.quote:Op vrijdag 30 september 2016 14:28 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Is het maandag niet de dag van de hereniging? Dus gesloten?
Nee, is dan geen geld voor.quote:Op vrijdag 30 september 2016 14:35 schreef HSG het volgende:
Als deze bank valt krijgen we dan een nieuwe oorlog?
'' De Dag van de Duitse eenheid (Duits: Tag der Deutschen Einheit) is een nationale feestdag in Duitsland die gevierd wordt op 3 oktober, de verjaardag van de Duitse hereniging in 1990.''quote:Op vrijdag 30 september 2016 14:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat in november. Valt bijna samen met wapenstilstandsdag 11-11, dacht ik.
Juist wel, die gap zorgt voor rustquote:Op vrijdag 30 september 2016 14:35 schreef ssebass het volgende:
[..]
Hmm als het maandag dicht is dan weet ik niet of de investeerders dat aandurven. Beter nu er uit dan dinsdag met een enorme gap.
O, my bad...quote:Op vrijdag 30 september 2016 14:43 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
'' De Dag van de Duitse eenheid (Duits: Tag der Deutschen Einheit) is een nationale feestdag in Duitsland die gevierd wordt op 3 oktober, de verjaardag van de Duitse hereniging in 1990.''
Bron:https://nl.wikipedia.org/wiki/Dag_van_de_Duitse_eenheid
Vieren ze dan dat de muur is gevallen?quote:Op vrijdag 30 september 2016 14:43 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
'' De Dag van de Duitse eenheid (Duits: Tag der Deutschen Einheit) is een nationale feestdag in Duitsland die gevierd wordt op 3 oktober, de verjaardag van de Duitse hereniging in 1990.''
Bron:https://nl.wikipedia.org/wiki/Dag_van_de_Duitse_eenheid
Nee, de muur viel in `89 (9 november).quote:Op vrijdag 30 september 2016 14:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vieren ze dan dat de muur is gevallen?
Zou wel ironisch zijn om juist op die datum één van de uitwassen van het kapitalisme tot uitbarsting te laten komen.
Verrek, das waar. Dat had ik moeten weten, ik ben zelf van '81 dus bewust meegekregen.quote:Op vrijdag 30 september 2016 15:11 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Nee, de muur viel in `89 (9 november).
You're a kid?quote:Op vrijdag 30 september 2016 15:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Verrek, das waar. Dat had ik moeten weten, ik ben zelf van '81 dus bewust meegekregen.
Ik ben inmiddels ook alweer (bijna) 35. Maar je had me ouder ingeschat?quote:Op vrijdag 30 september 2016 15:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
You're a kid?
ik studeerde toen al.
Ja, van mijn leeftijd ongeveer, net als Cherno...quote:Op vrijdag 30 september 2016 15:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels ook alweer (bijna) 35. Maar je had me ouder ingeschat?
Ik heb wel een 'oude ziel' al zeg ik het zelf. Ook behoorlijk wat levenservaring inmiddels (veel meegemaakt), dat je natuurlijk vormt. Dat zou een reden kunnen zijn waardoor ik wellicht ouder en meer ervaren overkom dan ik in werkelijkheid ben.quote:Op vrijdag 30 september 2016 15:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, van mijn leeftijd ongeveer, net als Cherno....
Ligt wrs aan het feit dat je vaak reageert ook op typisch sociaal-economische onderwerpen wrs, daar zie je toch voornamelijk wat oudere users reageren ook?quote:Op vrijdag 30 september 2016 16:00 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik heb wel een 'oude ziel' al zeg ik het zelf. Ook behoorlijk wat levenservaring inmiddels (veel meegemaakt), dat je natuurlijk vormt. Dat zou een reden kunnen zijn waardoor ik wellicht ouder en meer ervaren overkom dan ik in werkelijkheid ben.
Ook dat, en ik ben behoorlijk links. Ook dat is ouderwets. De meeste jongeren en mensen van mijn leeftijd zijn al hun gehele leven rechts zo is mijn ervaring.quote:Op vrijdag 30 september 2016 16:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ligt wrs aan het feit dat je vaak reageert ook op typisch sociaal-economische onderwerpen wrs, daar zie je toch voornamelijk wat oudere users reageren ook?
Dat speelt ook wrs idd. Mensen van mijn generatie (bijna 55) zitten vaker in het midden: van centrum-links tot centrum-rechts.quote:Op vrijdag 30 september 2016 16:19 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ook dat, en ik ben behoorlijk links. Ook dat is ouderwets. De meeste jongeren en mensen van mijn leeftijd zijn al hun gehele leven rechts zo is mijn ervaring.
Ja maar er is ook zo iets als too big to save en als ik kijk naar wat er bloot ligt bij die bank vrees ik het ergstequote:Op vrijdag 30 september 2016 14:43 schreef hpeopjes het volgende:
Het ergste is nog dat het onderhand niemand meer echt boeit, omdat iedereen (inclusief ikzelf) er toch vanuit gaat dat er weer een bailout door de belastingbetaler of iets dergelijks komt.
In ieder geval zal het weer diverse landen nopen tot bezuinigingen op onder meer zorg en sociale zaken als er weer miljarden gestoken moet worden in het redden van het financiële systeem.quote:Op vrijdag 30 september 2016 16:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja maar er is ook zo iets als too big to save en als ik kijk naar wat er bloot ligt bij die bank vrees ik het ergste. Maar dat is ongehinderd door enige economische kennis dus het kan net zo goed anders zijn.
Lokquote.quote:Op zondag 4 september 2011 11:25 schreef SeLang het volgende:
Ik schop dit topic even subtiel omhoog want het begint weer actueel te worden
Ja maar als de 'exposure' van DB 4 keer zo hoog is als het gdp van de EU dan valt er toch niets meer te redden? daarom, ik kan het even niet bevatten zeg maar.quote:Op vrijdag 30 september 2016 16:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
In ieder geval zal het weer diverse landen nopen tot bezuinigingen op onder meer zorg en sociale zaken als er weer miljarden gestoken moet worden in het redden van het financiële systeem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |