Plaatje past er toch goed bijquote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Bijpassend plaatje laat ik aan iemand over die niet 28 broden te bakken heeft
Dat past al helemaal nietquote:Op donderdag 4 augustus 2016 10:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je mag ook je pener op het scherm leggen.
Ben je altijd zo tegendraads?quote:
Als je daar jaloers van wordt, mag je jouw stokbroodje ook wel op je telefoon leggen.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 10:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zodat je ludolf op lange afstand fapt?
Klinkt goed! Wat was er zo heerlijk aan? En wat doet ze daar zoal?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:09 schreef borisz het volgende:
Soms lopen gesprekken zeer moeizaam, maar net een uur gesproken met een dame die in Ghana actief is en zeer betrokken bij de branche. Heerlijk gesprek
Volgens mij krijg je van jouw werk echt een goed gevoel over de mensheidquote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:09 schreef borisz het volgende:
Soms lopen gesprekken zeer moeizaam, maar net een uur gesproken met een dame die in Ghana actief is en zeer betrokken bij de branche. Heerlijk gesprek
Ondanks phablet past dat nietquote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ben je altijd zo tegendraads?
[..]
Als je daar jaloers van wordt, mag je jouw stokbroodje ook wel op je telefoon leggen.
Beetje over randjes hangen geen punt, toch?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ondanks phablet past dat niet
Dit gesprek ging van de mensen in Ghana zelf tot governance en een erkenningsstelsel in zijn algemeenheid. Het werd nu zelfs bijna filosofisch. Wie controleert de controleur enzquote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:10 schreef minilot het volgende:
[..]
Klinkt goed! Wat was er zo heerlijk aan? En wat doet ze daar zoal?
Oh nee hoor. Ik zie ook de andere kant. Clubs waar er plots een x bedrag heen gaat om te beleggen, maar dan niet in de naam van de doelstelling.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je van jouw werk echt een goed gevoel over de mensheidDit in tegenstelling van een vriendin dit half depressief is van haar werk bij de reclassering, daar krijg je dus een erg negatief mensbeeld van...
Daar heb ik werkelijk nog nooit van gehoord.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 09:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik snap je wel. Maar het is helaas wel een min. 300 woorden essay van Google. Om hoger in de zoekresultaten te staan moet dat verhaaltje erbij.
Niet als het om taal gaat, chickie!quote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:43 schreef Isegrim het volgende:
'Mooi' is in the eye of the beholder.
Dat wilde ik nog even zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |