quote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:10 schreef inslagenreuring het volgende:
Tadic en Bony en je bent op zich klaar.
Hopelijk zijn we over een aantal maanden ook zover dat we gedekte mannetjes durven in te spelen en dat die zich vrij kunnen draaien.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die mandekker moet er ook niet helemaal niks van kunnen, maar als die hem gewoon kan inleveren bij de '6' die dan het spel verdeelt is het ook prima. Het middenveld moet sowieso meer aan de bal komen in mijn ogen.
Vind niet dat riedewald echt creativiteit brengt. Maar creativiteit is in principe minder belangrijk ik de tactiek van Bosz, aangezien je met de vijf-secondenregel gebruik maakt van tijdelijke desorganisatie van de tegenstander. Interventies en hoog tempo passing zijn dan belangrijker. Onder de Boer moest de organisatie van de tegenstander gebroken worden en dan is creativiteit essentieel.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Riedewald is wel vrij belangrijk voor het middenveld. Dat loopt dan niet als je weer met Gudelj-Klaassen-Bazoer gaat spelen, dat is het gewoon niet. Riedewald zorgt tenminste nog voor iets van creativiteit.
Jammer hoe subtiel jij het gebrek aan verwerkingsvermogen en inhoud van je brein tentoonspreidt.quote:
Dat dacht ik destijds ook. Het is niet inherent aan Ajax dat ze dat niet kunnen.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het punt is alleen dat Ajax vaak niet zo goed uit de voeten kan in een verdedigend systeem. Gisteren hadden ze ook al dik moeten achterstaan, en dat was nergens voor nodig geweest.
Nu lullen we over het resultaat en dat is prima, maar met een beetje scherpte bij PAOK hadden we nu boos geweest omdat we met 3-0 de pottenbak in waren gegaan.
Riedewald stond gisteren constant verkeerd opgesteld. Balletjes werden heel simpel over hem heen gelepeld, als controleur moet je niet "zijn" maar de ruimte verdedigen. Anticiperen, dat kan hij niet geweldig. Maar hij speelt er net, komt misschien nog.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vind niet dat riedewald echt creativiteit brengt. Maar creativiteit is in principe minder belangrijk ik de tactiek van Bosz, aangezien je met de vijf-secondenregel gebruik maakt van tijdelijke desorganisatie van de tegenstander. Interventies en hoog tempo passing zijn dan belangrijker. Onder de Boer moest de organisatie van de tegenstander gebroken worden en dan is creativiteit essentieel.
Nee het is ook niet veel qua creativiteit, maar hij speelt nog wel eens een bal naar voren of zoekt een opening. Gudelj en Klaassen doen niks, ja Klaassen schiet er twee ballen in. Prima maar speltechnisch gezien was hij nergens bij betrokken.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vind niet dat riedewald echt creativiteit brengt. Maar creativiteit is in principe minder belangrijk ik de tactiek van Bosz, aangezien je met de vijf-secondenregel gebruik maakt van tijdelijke desorganisatie van de tegenstander. Interventies en hoog tempo passing zijn dan belangrijker. Onder de Boer moest de organisatie van de tegenstander gebroken worden en dan is creativiteit essentieel.
Hopen dat Younes optijd is hersteld.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:30 schreef Ramboetan het volgende:
Met wat we nu hebben lijkt mij dit de beste opstelling:
Cillesen
Tete - Veltman - Sanchez - Dijks
Riedewald
Bazoer - Klaassen
El Ghazi - Cassiera - Younes
Misschien nog wel Cerny in plaats van el Ghazi. En met Sanchez is het meer hopen dat hij goed is.
Dan heb je dus wel vaardige spelers nodig op het middenveld die dat kunnen.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:23 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hopelijk zijn we over een aantal maanden ook zover dat we gedekte mannetjes durven in te spelen en dat die zich vrij kunnen draaien.
Eens, speel zo maar tegen Sparta. Al weet ik niet of Sanchez dan al speelgerechtigd is, heeft hij al een werkvergunning?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:30 schreef Ramboetan het volgende:
Met wat we nu hebben lijkt mij dit de beste opstelling:
Cillesen
Tete - Veltman - Sanchez - Dijks
Riedewald
Bazoer - Klaassen
El Ghazi - Cassiera - Younes
Misschien nog wel Cerny in plaats van el Ghazi. En met Sanchez is het meer hopen dat hij goed is.
Moet niet op 10 staan, dan gaat hij alleen maar balletjes afwachten zoals dus die tweede goal gisteren.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:35 schreef Bolasie het volgende:
Vond Klaassen toch weer matig ondanks de 2 goals, wat heeft die jongen opeens.
Je zou bijna denken dat van Geel jullie TD is.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:41 schreef S0nic het volgende:
Toch wel pijnlijk dat zowel Gudelj als Sinkgraven op de bank horen. Van dat geld had je een prima spits kunnen halen.
Klaassen kan goed druk zetten, heeft goede loopacties en een neusje voor de goal.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:35 schreef Bolasie het volgende:
Vond Klaassen toch weer matig ondanks de 2 goals, wat heeft die jongen opeens.
In Europa kan je niet eeuwig op mooi voetbal overleven. Ik brom je dat Ajax met 4-3-3, Dijks en Viergever op links er keihard was afgegaan.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 12:53 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dacht dat jij van mooi voetbal hield.
Zoals Ajax vorige week drie 100% kansen heeft gemist. Zo lust ik er nog wel een paarquote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Probleem is wel een beetje dat je dat resultaat nu vooral te danken hebt aan het feit dat PAOK verzuimt om in de eerste helft nog 2 of 3 200% kansen af te maken. Als je resultaat boekt met spel zoals in de tweede helft gisteren dan kan dat nog een keer, maar als je zoals in de eerste helft speelt tegen een ploeg die nog wel een beetje kan voetballen, dan ga je natuurlijk keihard onderuit. Maar goed, in ieder geval nog een kans op CL nu.
Ja leuk, maar dat is verder niet zo relevant. Het ging namelijk om de vraag of resultaatgericht voetbal te accepteren was in dit soort wedstrijden. Wat mij betreft wel, maar het punt is nu juist dat het gisteren géén resultaatgericht voetbal was. Het was eerder een gelukkige overwinning met flink wat hachelijke momenten.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Zoals Ajax vorige week drie 100% kansen heeft gemist. Zo lust ik er nog wel een paar
Ah, en dit nu wel. Grappenmakert.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja leuk, maar dat is verder niet zo relevant.
Even op de inhoudelijke argumenten ingaan is te veel moeite?quote:
Ja.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:25 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Jammer hoe subtiel jij het gebrek aan verwerkingsvermogen en inhoud van je brein tentoonspreidt.
Al was het een haalbare optie, dan moet je dat toch nog steeds niet willen?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als Ajax nu maar niet echt voor Balotelli gaat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |