Neen, ik wil daar mee zeggen dat het spel van gisteren me niet zoveel zorgen baart, omdat het inderdaad op resultaat gericht was. Dat ik vooral benieuwd ben hoe dat zondag is tegen Sparta...quote:Op donderdag 4 augustus 2016 12:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is wel een gezellige open deur van 100 bij 100 meter.
Dacht dat jij van mooi voetbal hield.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 08:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
't is me allemaal wat, Ajax is door.
Joeloeloeloeloeloeloeloeloeloeloeloeloe.
Ik kan hem ook vaak niet volgen, verandert vaak van mening. Het is net scholletje.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 12:53 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dacht dat jij van mooi voetbal hield.
Sooow!quote:Op donderdag 4 augustus 2016 12:57 schreef S0nic het volgende:
[..]
Ik kan hem ook vaak niet volgen, verandert vaak van mening. Het is net scholletje.
Probleem is wel een beetje dat je dat resultaat nu vooral te danken hebt aan het feit dat PAOK verzuimt om in de eerste helft nog 2 of 3 200% kansen af te maken. Als je resultaat boekt met spel zoals in de tweede helft gisteren dan kan dat nog een keer, maar als je zoals in de eerste helft speelt tegen een ploeg die nog wel een beetje kan voetballen, dan ga je natuurlijk keihard onderuit. Maar goed, in ieder geval nog een kans op CL nu.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
In Europa: resultaat > voetbal
In Nederland: resultaat MET mooi voetbal
Absoluut, gisteren kropen we gewoon door oog van naald, met name te danken aan Heiko...quote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Probleem is wel een beetje dat je dat resultaat nu vooral te danken hebt aan het feit dat PAOK verzuimt om in de eerste helft nog 2 of 3 200% kansen af te maken. Als je resultaat boekt met spel zoals in de tweede helft gisteren dan kan dat nog een keer, maar als je zoals in de eerste helft speelt tegen een ploeg die nog wel een beetje kan voetballen, dan ga je natuurlijk keihard onderuit. Maar goed, in ieder geval nog een kans op CL nu.
Het zorgwekkende was ook niet zozeer het gebrek aan kansen, maar het aantal enorme kansen dat PAOK kreeg in de eerste helft. Als Westermann zo blijft spelen als in de eerste helft gisteren, dan hoop ik dat Sanchez die rol beter kan vervullen. Of gewoon Bazoer er weer in en Riedewald een linie terug.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:17 schreef Ramboetan het volgende:
Net even de samenvatting bekeken, want ik heb de wedstrijd gisteren alleen via de telefoon kunnen volgen. 1 gecreëerde kans geteld, wat eigenlijk niet zo heel gek is want we speelden met 4 CV's en 2 backs. Klaassen en Gudelj als creatieve middenvelders is niets creatiefs aan. Maargoed, had Bosz een mooie opstelling gemaakt, veel kansen gecreëerd, maar niet gewonnen, dan was het ook niet goed geweest.
Messi en Ronaldo en je bent op zich klaar.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:10 schreef inslagenreuring het volgende:
Tadic en Bony en je bent op zich klaar.
Als het past bij het materiaal mag het van mij wel tegen teams die veel beter zijn. Koeman haalde ook de kwartfinales met een verdedigend ajax, 4-5-1 geloof ik, niks mis mee.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:45 schreef Syntix het volgende:
[..]
Gewoon nooit meer 5-3-2. Ik hoef geen italiaans/feyenoord-achtig voetbal te zien bij Ajax. Gewoon 4-3-3 met de punt naar achteren.
Het punt is alleen dat Ajax vaak niet zo goed uit de voeten kan in een verdedigend systeem. Gisteren hadden ze ook al dik moeten achterstaan, en dat was nergens voor nodig geweest.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als het past bij het materiaal mag het van mij wel tegen teams die veel beter zijn. Koeman haalde ook de kwartfinales met een verdedigend ajax, 4-5-1 geloof ik, niks mis mee.
hij heeft het gisteren gewoon niet goed ingevuld, Veltman had hij naar buiten moeten zetten en Westerman er niet in.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als het past bij het materiaal mag het van mij wel tegen teams die veel beter zijn. Koeman haalde ook de kwartfinales met een verdedigend ajax, 4-5-1 geloof ik, niks mis mee.
Riedewald is wel vrij belangrijk voor het middenveld. Dat loopt dan niet als je weer met Gudelj-Klaassen-Bazoer gaat spelen, dat is het gewoon niet. Riedewald zorgt tenminste nog voor iets van creativiteit.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij heeft het gisteren gewoon niet goed ingevuld, Veltman had hij naar buiten moeten zetten en Westerman er niet in.
Maar als ik kijk naar vorig seizoen was het enige goede de verdediging dus waarom niet met die verdediging spelen Dijks- Riedewald - Veltman -Tete, die hebben allemaal de snelhied die nodig is om ver van je goal te spelen, mocht zo'n Sanchez goed en snel genoeg zijn dan kan je Riedewald doorschuiven
Niet helemaal met je eens, het gaat om het voetballen van achteruit en het is altijd beter als dat bij één van de CV's begint, hij zou Bazoer op 6 kunnen zetten, die schijnt dat bij het NL elftal ook aardig ingevuld te hebben.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Riedewald is wel vrij belangrijk voor het middenveld. Dat loopt dan niet als je weer met Gudelj-Klaassen-Bazoer gaat spelen, dat is het gewoon niet. Riedewald zorgt tenminste nog voor iets van creativiteit.
Ja dat voetballen van achteruit kan Veltman dan ook doen, dan zet je Sanchez ernaast als de sloper. En dan komt je middenveld ook aan voetballen toe, dat lijkt mij belangrijker.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet helemaal met je eens, het gaat om het voetballen van achteruit en het is altijd beter als dat bij één van de CV's begint, hij zou Bazoer op 6 kunnen zetten, die schijnt dat bij het NL elftal ook aardig ingevuld te hebben.
Gudelj moet er gewoon naast, was gisteren ook weer pseudo bezig, geen enkele bal diep.
Het is beter als beide cv's kunnen opbouwen, de spits moet kiezen en dan is er altijd 1 vrij, anders laten ze gewoon de mandekker vrij.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat voetballen van achteruit kan Veltman dan ook doen, dan zet je Sanchez ernaast als de sloper. En dan komt je middenveld ook aan voetballen toe, dat lijkt mij belangrijker.
Wil Bazoer ook wel op 6 zien, maar die heeft zelf een voorkeur voor rechtshalf.
Die mandekker moet er ook niet helemaal niks van kunnen, maar als die hem gewoon kan inleveren bij de '6' die dan het spel verdeelt is het ook prima. Het middenveld moet sowieso meer aan de bal komen in mijn ogen.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is beter als beide cv's kunnen opbouwen, de spits moet kiezen en dan is er altijd 1 vrij, anders laten ze gewoon de mandekker vrij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |