Zat hij er niet behoorlijk naast toen PAOK nog op de paal kopte?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:13 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ach welnee. Tuurlijk was het drama, maar Sierd overdreef. Tweede helft was foutloos, en het is goed om al direct te zien wat zijn zwakheden zijn. Daar kun je je in de toekomst ook op afstemmen.
Ook voor balotelli zelf. Hoe diep kan je zinken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zou het dieptriest vinden als Balotelli komt
Volgens mij knoopt die jongen de dieptepunten in zijn carrière aan elkaar. Daar kan Ajax dan ook nog wel bij. Ajax moet het alleen niet willen, want Balotelli levert overal maar 80% van wat nodig is om te slagen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ook voor balotelli zelf. Hoe diep kan je zinken.
Jamaar Kluivert was ook jong toen hij Ajax naar de CL-winst schoot!quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:16 schreef Tjacka het volgende:
Hele seizoen Dolberg en Cassiera dus in de spits.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:29 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Jamaar Kluivert was ook jong toen hij Ajax naar de CL-winst schoot!Dit argument heb ik echt nog nooit gehoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Nee, die andere zijn makkelijk voor Ajax.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:02 schreef BobW het volgende:
De loting zo op Eurosport. Het wordt één van deze clubs:
AS Roma
AS Monaco
FC Rostov
Young Boys
Steaua Boekarest
Geen Roma of Monaco en ik ben tevreden
Nou dat weet ik niet hoor.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:07 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nee, die andere zijn makkelijk voor Ajax.
Rostov lijkt mij de sterkste tegenstander.quote:
Ik schaal Roma echt wel hoger in.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Rostov lijkt mij de sterkste tegenstander.
En Roma dan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Rostov lijkt mij de sterkste tegenstander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |