Oké we gaan het dus met deze groep doen in de voorrondes.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 18:36 schreef Heeinz het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 04-08-2016 om 16:54:24Als #Ajax met versterkingen wil aantreden in play-offs #UCL moeten de aankopen uiterlijk 8 augustus 23.59 zijn aangemeld bij @UEFA ... reageer retweet
ja want in de voetballerij gebeurt niets plotseling?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 18:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oké we gaan het dus met deze groep doen in de voorrondes.
quote:Ajax heeft tot half augustus om nieuwe speler speelgerechtigd te krijgen voor play-offs CL
4 augustus 2016
In tegenstelling tot wat her en der op internet gemeld wordt heeft Ajax tot half augustus om een eventuele nieuwe aanwinst speelgerechtigd te krijgen voor deelname aan de play-offs van de Champions League. Ajax moet aanstaande maandag (8 augustus, 24 uur) de spelerslijst al ingeleverd hebben bij de UEFA voor de play-offs.
Een transfer hoeft dan echter nog niet rond te zijn om een speler toch mee te laten doen met de play-offs. Tot de avond (24.00 uur) voorafgaand aan de eerste play-off wedstrijd, op 16 of 17 augustus mag de club vervolgens nog maximaal één speler toevoegen aan de spelerslijst.
Haha ikzelf dacht ook dat we goud in handen hadden, bleek gewoon een hoopje stof te zijn. Gelukkig hebben andere spelers waarvan niemand het gedacht had wel een hoop opgeleverd.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:48 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja, nu Fischer en Boilesen weg zijn is dat makkelijk praten.
Denk het wel als je hem scherp krijgt en houdtquote:Op donderdag 4 augustus 2016 23:30 schreef inslagenreuring het volgende:
Wat als Balotelli wel komt ( geruchten worden steeds sterker, gesprekken netto/graaiola) moeten we daar nu blij mee zijn?
Het is een fucking tank die door alle mietjes verdedigers hier heen loopt. Legt er met gemak 30 in. Alleen die kronkel in zijn kop...quote:Op donderdag 4 augustus 2016 23:30 schreef inslagenreuring het volgende:
Wat als Balotelli wel komt ( geruchten worden steeds sterker, gesprekken netto/graaiola) moeten we daar nu blij mee zijn?
Hij mag nog wel een penalty in ons voordeel versieren in de CL.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 23:30 schreef inslagenreuring het volgende:
Misschien krijgen we dan nog leuke verhalen wat Balotelli gaat doen als hij stoned is.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 01:39 schreef Smoofie het volgende:
Balotelli. Dat gaat echt niet gebeuren. Die gaat hier alleen maar wiet roken, alleen daarom zou hij voor een hongerloon in een kut competitie spelen.
+ en daar gokt Netto op is het een jongen die wanneer hij het weer goed gaat doen ook centjes gaat opbrengenquote:Op donderdag 4 augustus 2016 23:36 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Het is een fucking tank die door alle mietjes verdedigers hier heen loopt. Legt er met gemak 30 in. Alleen die kronkel in zijn kop...
Want Balotelli zou in een ander land niet aan wiet kunnen komen denk je?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 01:39 schreef Smoofie het volgende:
Balotelli. Dat gaat echt niet gebeuren. Die gaat hier alleen maar wiet roken, alleen daarom zou hij voor een hongerloon in een kut competitie spelen.
Samen met de vader van Tetequote:Op vrijdag 5 augustus 2016 01:39 schreef Smoofie het volgende:
Ik dacht dat het om huur ging, niet om koop.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 01:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
+ en daar gokt Netto op is het een jongen die wanneer hij het weer goed gaat doen ook centjes gaat opbrengen
Denk niet dat Liverpool interesse heeft in verhuur. Die willen er gewoon zo rap mogelijk van af.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat het om huur ging, niet om koop.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zou het dieptriest vinden als Balotelli komt
Ik ook. Zo'n debiele stoorzender in je team.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zou het dieptriest vinden als Balotelli komt
Nu zijn onze spitsen ook niet van het kaliber dat ze Iniesta-achtige balletjes (kunnen) verwachten.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, je neemt een risico door Dijks en Tete de hele flank te laten bestrijken.
Non-voetballer Gudelj was ook weer onzichtbaar als de tyfus, Klaassen is ook geen speler die onze spitsen van Iniesta-achtige assists voorziet.
Ik vind het niet erg dat een nieuwe trainer dit probeert met Tete en Dijks. Je bent pas een goede trainer als je na woensdag ook daadwerkelijk zegt dat je het nooit meer gaat toepassen. Zeker Tete was onherkenbaar.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar gisteren was gewoon enorm slecht en ik mag het misschien niet zeggen maar dat lag ook aan de trainer
Ach welnee. Tuurlijk was het drama, maar Sierd overdreef. Tweede helft was foutloos, en het is goed om al direct te zien wat zijn zwakheden zijn. Daar kun je je in de toekomst ook op afstemmen.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 23:35 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Westermann![]()
moet er nog iedere keer om lachen, zelfs een dag na de wedstrijd.
Nieuwe blanke Atouba
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |