Dit is een davypost.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:00 schreef Caland het volgende:
Ik weet nog wel toen ik een paar maanden geleden werd uitgelachen in het Ajaxtopic dat het nog moeilijk zat zou zijn om uberhaupt Europees voetbal te halen.
Dat waren nog eens tijden.
Ja hahaha dat was wat zegquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:00 schreef Caland het volgende: Ik weet nog wel toen ik een paar maanden geleden werd uitgelachen in het Ajaxtopic dat het nog moeilijk zat zou zijn om uberhaupt Europees voetbal te halen. Dat waren nog eens tijden.
Je beledigt de vrouwenteamsquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er is nu ook vrouwenvoetbal op TV heb ik mij laten vertellen.
Maar Ajax is van een vergelijkbaar niveau op dit moment.
Welke zender?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er is nu ook vrouwenvoetbal op TV heb ik mij laten vertellen.
Maar Ajax is van een vergelijkbaar niveau op dit moment.
Ik betast mezelf geregeld.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:01 schreef Geo4kant het volgende:
Als je niet kijkt, waarom duurde het zolang met het topic openen dan
Hoezo, PSV zal zich alsnog plaatsenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Over drie jaar gaat de kampioen van de eredivisie niet meer automatisch de CL in. Bedankt voor de mooie jaren
De Duitser.quote:
Het wordt moeilijk genoeg om in het linkerrijtje te eindigenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:00 schreef Caland het volgende:
Ik weet nog wel toen ik een paar maanden geleden werd uitgelachen in het Ajaxtopic dat het nog moeilijk zat zou zijn om uberhaupt Europees voetbal te halen.
Dat waren nog eens tijden.
Net of die verkocht wordt.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:02 schreef Sunri5e het volgende:
Cillessen is in 2 wedstrijden ook 10 miljoen minder waard geworden.
Ajax nu natuurlijk. Feyenoord deed de 2e helft nog wel wat goed.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:02 schreef Collide het volgende:
Wie is slechter Ajax nu of Feyenoord tijdens JC schaal.
juist jammer danquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:03 schreef Coco98 het volgende:
Wees blij dat je niet kijkt GGMM, dit is oogaids.
Waarom kijk jij niet gewoon?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:04 schreef GGMM het volgende:
Ik zie nu de opstelling pas.
Waarom speelt Ajax in een fantasie-opstelling?
In de categorie Duitse verdedigers is het Schwaab - Westermann 1-0 geloof ik. Minstens.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:03 schreef S0nic het volgende:
Maar wat heeft die Westerman toch veel ervaring h.
Hoezo kijk je niet?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:04 schreef GGMM het volgende:
Ik zie nu de opstelling pas.
Waarom speelt Ajax in een fantasie-opstelling?
V/d Vaart heeft hem aangeraden. Die haat zijn oude club dus echt.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:05 schreef Ferdii het volgende:
westermann, prima scouting apparaat bij ajax.
Waarschijnlijk lacht er nu een scout erg hard, terwijl hij zijn commissie tel.
Dat heeft meer te maken met dat Ziggo sponsor is, lijkt mij zoquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het zegt al genoeg dat ze deze wedstrijd niet uitzenden op een open kanaal.
Rafaels snackbuddy zekerquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
V/d Vaart heeft hem aangeraden. Die haat zijn oude club dus echt.
Vrije trap PAOK na een overtreding van Tetequote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kijk voetbal voor m'n plezier. Dan ga ik niet op een stream kijken.
Ik beleef anders weinig plezier aan deze wedstrijdquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Raf vond hem nog topfit.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo..quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat heeft meer te maken met dat Ziggo sponsor is, lijkt mij zo
Hij heeft niet zo'n goed vergelijkingsmateriaal.quote:
Zaten altijd in dezelfde snackbar waarschijnlijk.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ze hebben het beste voor met Ajax, dat blijkt maar weer. Er kijkt bijna geen hond meer naar straks.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat heeft meer te maken met dat Ziggo sponsor is, lijkt mij zo
Gaylord.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:07 schreef Kopsterk het volgende:
Ik ga wel ff een Seel vangen dan (cp 530)
twitter:SimonZijlemans twitterde op woensdag 03-08-2016 om 20:57:38De transfermarkt is nog open. Als ik Ajax was zou ik die Westerman hl snel verkopen. #paoaja reageer retweet
Had de dag ervoor nog een frikandelletje met hem gegeten dus hij kan het weten.quote:
Mini Harry Vermeegen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:07 schreef Paul het volgende:
twitter:SimonZijlemans twitterde op woensdag 03-08-2016 om 20:57:38De transfermarkt is nog open. Als ik Ajax was zou ik die Westerman hl snel verkopen. #paoaja reageer retweet
Ja. Sowieso wat doe je in dit topic als je niet kijkt. Ze zouden je gewoon moeten bannen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh boehoe vind je dat echt.
Nu ga ik hulien.
Haha je gaat er serieus op in.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jelly op een volwassen man die Pokmon-spelletjes speelt.
Nou nee.
Welke uitspraak deed hij hier?quote:
madquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja. Sowieso wat doe je in dit topic als je niet kijkt. Ze zouden je gewoon moeten bannen.
Dat mag niet geloof ik he, 2x wisselen van club in 1 transferperiode?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:07 schreef Paul het volgende:
Veel plezier.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:07 schreef Kopsterk het volgende:
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:02 schreef indiaantje89 het volgende:
Had al een nulletje of 5 moeten zijn voor PAOK.
Watquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:07 schreef Kopsterk het volgende:
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja. Sowieso wat doe je in dit topic als je niet kijkt. Ze zouden je gewoon moeten bannen.
Maar Firefox1 mag dat wel?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat mag niet geloof ik he, 2x wisselen van club in 1 transferperiode?
Kik dat is dan weer wel grappig
SOWWWWWquote:
Je hebt natuurlijk altijd bazen.quote:
'Peter Bosz? Haha!'quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:08 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Welke uitspraak deed hij hier?
Dit voorspelde ik al eerder. Werd totaal niet serieus genomen toen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu gaan Heracles en AZ morgen ook nog verliezen en we zijn weer klaar.
Prachtige foto blijft dit.quote:
Wat is er eigenlijk veranderd in al die maanden?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:09 schreef Kopsterk het volgende:
Het gebrek aan kansen van Ajax is stuitend
Ze geven nu meer kansen weg.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk veranderd in al die maanden?
Veranderd?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk veranderd in al die maanden?
Zondag weer.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:11 schreef Collide het volgende:
Binnenkort een heel jaar lang "Wanneer speelt Ajax" opmerkingen.
Wanneer speelt feyenoord eigenlijk in de CL?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:11 schreef Collide het volgende:
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:11 schreef Collide het volgende:
Zenuwachtig zijn tegenover zo'n sjapquote:
Dan vergeet je even de thuiswedstrijd. Op basis van deze wedstrijd snap ik je uiteraardquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:12 schreef Kopsterk het volgende:
Bosz speelt een soort all-in voetbal waarbij je zelf eigenlijk alsnog niets creert
Als de Nederlandse clubs zo doorgaan in Europa nooit meer.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wanneer speelt feyenoord eigenlijk in de CL?
Je hebt gelijk. Ik ben gewoon een beetje madquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan vergeet je even de thuiswedstrijd. Op basis van deze wedstrijd snap ik je uiteraard
PSV gaat de meubelen weer redden.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als de Nederlandse clubs zo doorgaan in Europa nooit meer.
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:11 schreef Collide het volgende:
Binnenkort een heel jaar lang "Wanneer speelt Feyenoord" opmerkingen.
Ik houd mij sterk en ga mijn mening niet veranderen op basis van een half potjequote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:13 schreef Coco98 het volgende:
Arme Tagliano, probeert Ajax nog een beetje te verdedigen, maar zo blijft er weinig over
Makkelie*quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze gaat mis. Markeer mijn woorden
Ik vind het woordje "aanwezig" een beetje overbodig in deze contextquote:
Nu is het nog maar 1 goal, genotquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tweede helft eroverheen bam bam jongen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |