Jups!quote:Op zondag 23 oktober 2016 10:04 schreef Loj het volgende:
Tink
Na de bruiloft?
Hier ook nog 8 maanden wachten om ons gezinnetje compleet te maken
Het is nogal ingewikkeld. Er zijn drie opties:quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:08 schreef DonnaRush het volgende:
![]()
Nooo.
Moet je dan medicijnen? Die mag je zeker niet gebruiken als je zwanger wilt worden/bent?
Txsquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:27 schreef DonnaRush het volgende:
Jeetje ik heb het even gelezen, maar dat is wel verdrietig om te horen. Snap dat je in de war bent.
Geen idee. Mag straks de vervangend arts bellen (de mijne heeft vakantie) en dan denk ik dat we doorverwezen worden naar de endocrinoloog.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:23 schreef Kirb het volgende:
Wat schrikken Tink! Hopelijk is het "makkelijk" onder controle te krijgen en kunnen jullie na de bruiloft tóch gauw voor een kindje gaan. Wanneer weet je meer over behandelmethoden?
Arts aan de lijn gehad. Hoop aanvullende vragen, hij gaat met een internist overleggen. Half vijf weer terugbellen...quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:32 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Geen idee. Mag straks de vervangend arts bellen (de mijne heeft vakantie) en dan denk ik dat we doorverwezen worden naar de endocrinoloog.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:46 schreef vlindertje89 het volgende:
Wat een shit nieuws Tink! Hopelijk is het snel onder controle en hoeft de kinderwens niet al teveel vertraging op te lopen!
Sillie, hoe is het nu bij jou?
Ik vind het moeilijk om niet teveel over baby's te praten, maar merk dat vriend het wel echt vervelend vindt als ik het wel doe. Dus probeer me in te houden, maar dat is wel lastig.. en qua werk enzo kan ik voor juni sowieso niet zwanger worden, nog los van of vriend er dan al aan toe is, dus ik moet toch even zorgen dat ik mn hoofd er niet zo vol van heb zitten of zo.. jullie tips daarvoor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat mij hielp bij de eerste was steeds een soort evaluatiemoment in gedachten nemen. "Ok, jij wil het even niet over kinderen hebben, maar ik wel. Dus wanneer kan dat weer?" Zeg maar. Wie weet helpt dat jou ook?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:55 schreef silliegirl het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat mij hielp bij de eerste was steeds een soort evaluatiemoment in gedachten nemen. "Ok, jij wil het even niet over kinderen hebben, maar ik wel. Dus wanneer kan dat weer?" Zeg maar. Wie weet helpt dat jou ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben nu inderdaad afgesproken dat we er begin december weer over praten. We hebben dan precies 3 jaar en we hadden eerder al afgesproken om dan wat dingen te bespreken ook om eventueel de zorgverzekering aan te kunnen passen (ik had nu bv elk jaar maximaal vrijwillig eigen risico). Ik hoop dat dat mij ook helpt, dat ik idd in elk geval een soort datum heb om me aan vast te houden wanneer we er weer over praten. Goede tip wel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |