Fijn!quote:Op donderdag 17 november 2016 01:21 schreef 010P het volgende:
Wat goed Aphrodyte!![]()
Hier ook een positieve update, calprotectine gedaald van 430 naar 96 nu op 2 maanden humira gebruik
Nee, ze reageert niet op mijn berichten en op haar wall komen nog steeds af en toe ''wordt snel beter '' dingetjes voorbij maar daar is het ook stiler. Ze is in ieder geval nog niet beter.quote:Op donderdag 17 november 2016 06:34 schreef computergirl het volgende:
Is er al weer nieuws over Skeletor?
quote:Op donderdag 17 november 2016 06:59 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Nee, ze reageert niet op mijn berichten en op haar wall komen nog steeds af en toe ''wordt snel beter '' dingetjes voorbij maar daar is het ook stiler. Ze is in ieder geval nog niet beter.
Leuk!quote:Op donderdag 17 november 2016 14:49 schreef Aphrodyte het volgende:
Volgens de MDL arts staat op papier dat ik wel degelijk Reumatoide Artritis heb. Nou ja, het is in ieder geval duidelijk zo waar mijn pijn vandaan komt.
http://www.reumafonds.nl/(...)ekten/over-de-ziekte
Verder goed nieuws, ik heb groen licht om weer met mijn vrijwilligerswerk te starten in december
Wow dat moet dan wel ernstig zijn; ik heb in ons ziekenhuis misschien drie keer een oxy gehad maar nooit standaard. Sterktequote:Op donderdag 17 november 2016 17:21 schreef SnoepTomaatje het volgende:
Ik had gisteren controle.
Nog 3 maanden hoge dosering MTX, dan wordt hij verlaagd.
Ik had het erover dat ik zo veel pijn heb, en overweeg mijn morfine-gebruik omhoog te gooien.
' Oh, prima'.
Medicijnen opgehaald, 10 dozen morfine
Nee het is hetzelfde werk (,ik was het ja ) ik moest alleen tijdelijk stoppen omdat mijn opvlamming te hevig was.quote:Op donderdag 17 november 2016 17:22 schreef SnoepTomaatje het volgende:
[..]
Leuk!
Is dat weer ander werk dan ervaringsdeskundige op de poli? (dat was jij toch?)
quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:32 schreef Aphrodyte het volgende:
Ik las zojuist dat Skeletor nu thuis verder mag herstellen
quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:32 schreef Aphrodyte het volgende:
Ik las zojuist dat Skeletor nu thuis verder mag herstellen
dat is heel bijzonder, voor zo'n bijzonder geval als jijquote:Op vrijdag 18 november 2016 16:39 schreef Aphrodyte het volgende:
Ik heb echt een fijne huisarts
Hij gaat vanwege de complexiteit van mijn ziekten regelen dat ik op een vergadering mag komen van alle artsen en therapeuten uit zijn praktijk zodat ze allemaal samen kunnen werken om mij te behandelen.
Dat is echt supertof!
En hij heeft me uitgenodigd om met hem deel te nemen aan een congres over autoimmuunziekten op volgende week zaterdag. Daar moet ik nog over nadenken of ik het aankan.
Maar echt heel lief!
Ja ik stond er ook wel even van te kijkenquote:Op vrijdag 18 november 2016 16:56 schreef computergirl het volgende:
[..]
dat is heel bijzonder, voor zo'n bijzonder geval als jij
Nee, Humira en Thiosix. Dat laatste moet ik nog een jaar slikken omdat anders mogelijk de humira niet werkt.quote:
Dat sowieso. Ik voelde me af en toe ook een wandelende apotheekquote:Op zondag 20 november 2016 12:27 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Nee, Humira en Thiosix. Dat laatste moet ik nog een jaar slikken omdat anders mogelijk de humira niet werkt.
Vaag verhaal wat ik niet snap maar goed twee medicijnen is een stuk beter dan de zes waar ik de afgelopen drie maanden weer op zat
Ja begrijpelijk!quote:Op zondag 20 november 2016 15:41 schreef Gala6183 het volgende:
Wat
[..]
Dat sowieso. Ik voelde me af en toe ook een wandelende apotheek
Hoe gaat het nu?quote:Op dinsdag 29 november 2016 22:08 schreef Frank_Underwood het volgende:
Uitslag van mijn ontlasting is binnen en blijkt dat mijn ontsteking actief is (colitis ulcerosa), desondanks heb ik geen klachten. Soms wel eens dat het rondom mijn darmen even een prikkel geeft, maar niks waarvan ik het vermoeden heb dat de ontsteking actief is. Erg jammer. Volgende maand nogmaals een ontlastingonderzoek en als de ontsteking dan ook actief is, dan volgt een scopie onderzoek...
sterk verhoogd? Volgens mij is het effect van rood en/of bewerkt vlees helemaal niet zo extreemquote:Op dinsdag 29 november 2016 22:08 schreef Frank_Underwood het volgende:
Uitslag van mijn ontlasting is binnen en blijkt dat mijn ontsteking actief is (colitis ulcerosa), desondanks heb ik geen klachten. Soms wel eens dat het rondom mijn darmen even een prikkel geeft, maar niks waarvan ik het vermoeden heb dat de ontsteking actief is. Erg jammer. Volgende maand nogmaals een ontlastingonderzoek en als de ontsteking dan ook actief is, dan volgt een scopie onderzoek...
Blijf het risico op darmkanker vervelend vinden.
[ afbeelding ]
Enige wat ik momenteel aan preventie doe is dat mijn BMI tussen de 18,5 en 25 is en dat ik geen alcohol drink.
Ik ga maar eens gauw starten met sporten en het minderen van rood vlees....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |