quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:19 schreef TUFKAL het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb er enorm veel zin in. Aldus een enthousiaste Maan.
Al sla je mij dood. Ik ben analfabeet op dat gebied.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:48 schreef vipergts het volgende:
Waarom bepaald een regering of een onderneming naar de maan mag vliegen dat ding is van niemand
Hoogstonwaarschijnlijk, ze steken het meeste geld in ruimtevaart en dat gaat langzaam haar vruchten afwerpen na jarenlang alleen maar kosten. Wie weet in de toekomst want het is nu van niemand. Kennis is macht. Deze wereld heeft enorme contrasten. In de Arabische woestijn vermoorden ze elkaar om een verschil in geloof en de VS gaat grondstoffen delven op de maan. Bizar.quote:
Ik denk dat in de 21ste of 22ste eeuw een begin zal worden gemaakt met het bouwen van een dorp en veel later zelfs de eerste stad op de maan. Dan zal het een andere verhaal worden. Het is nu een kale vlakte en een ruimtereis heeft veel negatieve effecten op het menselijke lichaam. Om maar niet over de gevaren op de maan te spreken.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:20 schreef HeIsMagicYouKnow het volgende:
Neem liever de bus naar Spakenburg om daar een visje te eten.
Zelfs in een topic over reizen naar de man komen moslims ter sprake. Toppertje.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:10 schreef Hathor het volgende:
Kunnen we daar niet alle moslims heensturen?
Ik ben in vorm vandaag.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zelfs in een topic over reizen naar de man komen moslims ter sprake. Toppertje.
Op de maan moet je je vrouw delen want daar bedrijft men polyandrie. Als ik Heinlein mag geloven (The moon is a harsh mistress)quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:30 schreef Atak het volgende:
Maanreis zou ik nooit doen. Het is veel te saai. Op mars heb je nog tenminste marsvrouwtjes. Op de maan heb je niks.
en water is nat.quote:
Ijs op mijn hand is ook nat hoorquote:
If the bitch is green, there's something wrong with the pussy.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:30 schreef Atak het volgende:
Maanreis zou ik nooit doen. Het is veel te saai. Op mars heb je nog tenminste marsvrouwtjes. Op de maan heb je niks.
Dat lijkt dan toch precies op de Sahara? Wat is het probleem nou?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:33 schreef vigen98 het volgende:
De maan is helemaal leeg en kapot lelijk, waarom zou je zoveel uitgeven om een dode maan te vinden.
Nou Koos, sparen jong, kun je over 30 jaar misschien ook een keer mee.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zelfs in een topic over reizen naar de man komen moslims ter sprake. Toppertje.
Uit nieuwsgierigheid. Hey je weet wel dat gevoel waardoor we als kind zulke grote sprongen maken in de ontwikkeling en dat op latere leeftijd als sneeuw voor de zon verdwijnt. Om meer kennis te willen verzamelen over de maan. Wie weet waar die kennis goed voor is en zo niet dan is het ook prima. Vaak wordt gefaald, maar als men wint dan worden vooral die verhalen opgepikt en is het profijt enorm enorm enorm! Als je bang bent om te falen, dan ben je geboren om klein te blijven. De VS begon ook met miljarden investeringen puur uit competitie tegen de Sovjet-Unie en nu gaan ze een begin maken met het delven van grondstoffen. Tja, wat heb je toch te zoeken allemaal geldverspilling I!EINZE!EINZ! Alleen domme figuren denken op deze manier. In 1936 werd het splijten van atomen door menig wetenschapper voor onmogelijk gehouden, maar het zou nog 8 jaar hard werken/onderzoeken zijn door kernwetenschappers voordat men het wel kon.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:33 schreef vigen98 het volgende:
De maan is helemaal leeg en kapot lelijk, waarom zou je zoveel uitgeven om een dode maan te vinden.
Het is zeker om de hoek: 360.000 km. Ik las een tijd geleden dat de reis maar 3 dagen duurt. Dat is weinig. Mars duurt alweer 3 maanden met de huidige techniek en ook dat is in astronomische termen om de hoek. Alsof je even bij de buurman op de thee gaat. Meer is het niet. We zullen alternatieve vormen van ruimtereizen moeten vinden als we verder willen dan Mars. Ik las iets over ruimte verbuigen? Als dat zou kunnen man. Pfff, ik krijg een stijve. Dan zou de mens aardachtige planeten kunnen gaan koloniseren, maar goed ik zou het al prachtig vinden als tijdens mijn leven nog eens mens op mars wordt gezet. Dat zou al veel vooruitgang zijn.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:51 schreef LXIV het volgende:
Ik zou het wel heel cool vinden om een paar dagen op de maan rond te lopen. Schijnt een extreem indrukwekkende ervaring te zijn als ik de astronauten mag geloven! Dat je de aarde zelf in de lucht ziet hangen!
Het is bovendien maar een klein stukje vliegen eigenlijk. Astronomisch gezien om de hoek.
I beg to differquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:20 schreef Hathor het volgende:
[..]
If the bitch is green, there's something wrong with the pussy.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |