http://forum.girlscene.nl(...)volgen-344335.0.htmlquote:Ik ben/had onlangs yoghurt dieet gevolgd een week of 2, en sinds paar dagen heb ik last van winderigheid, en het stinkt erg. Nog nooit in mijn leven zoiets meegemaakt. Dus ik ga daarmee stoppen, wil er vanaf zijn voordat school, volgende week weer begint. Ik ben nu opzoek naar een dieet dat geen gênante gevolgen met zich meedragen.
Wat er dan allemaal inhoudelijk op de profielen staat wijst voor zich.quote:Jozefien Maria en Fatima besties 4 ever <3 Luf joe xx
Love Armando since 2/3/16 wil je nooit meer kwijt xx
Groep 8 Openbare Basisschool Kabouterland IK GA JULLIE MISSEN HVJ!!
Shaniqua RIP 10/11/12IK MIS JE JE WAS DE LIEFSTE GOUDVIS VAN DE HELE WERELD!
Ouders zijn geen goede rolmodellen meer.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:59 schreef 2NutZ het volgende:
Ouders zijn niet meer zo secuur in ouderschap, die hebben het te druk met Facebook, twitter, pokemon en andere onzin.
Nou, toevallig niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:03 schreef NoXia het volgende:
Hey TS. Jij had vroeger vast ook een sugarbabes profiel?
alles is terug te vinden
Misschien wel, maar handhaven doen ze niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:04 schreef LurkJeRot het volgende:
Staat het niet in de algemene voorwaarden van die sites dat je 18 moet zijn?
Daar hebben we nu de kardashians voor enzo.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:04 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Ouders zijn geen goede rolmodellen meer.
Stel je eens voor: Een wereld waarin iedereen zich laat inspireren door de Kardashians.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daar hebben we nu de kardashians voor enzo.
Zou jij dan ook zo'n kont willen?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:07 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Stel je eens voor: Een wereld waarin iedereen zich laat inspireren door de Kardashians.
Dat is een beetje deze wereld nuquote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:07 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Stel je eens voor: Een wereld waarin iedereen zich laat inspireren door de Kardashians.
Wel man, gewoon die rommel die Yeezy 'ontwerpt' dragen, daar loopt zijn wijf ook altijd in.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:08 schreef IDkaart het volgende:
[..]Dan kan ik nooit meer passende kleding kopen!
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:11 schreef MisterMaster het volgende:
https://forum.kindertelefoon.nl/
quote:Is het raar dat je ouders aan je vragen als je 14 bent of dat je condooms mee wilt nemen voor als je een leuk meisje tegen komt?
Facebook grijpt wel in bij een melding, maar zij speuren niet actief naar profielen van te jonge gebruikers: https://www.facebook.com/help/157793540954833quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:16 schreef frietenstamp het volgende:
Waarom grijpen social media bedrijven zoals Facebook, Youtube en Instagram niet in?
Omdat opvoeden de taak van de ouders is.
Klopt helemaal. Het is belachelijk hoe kinderen van tegenwoordig opgevoed worden.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:33 schreef 6star6lord6 het volgende:
TS je hebt er echt tijd in gestopt.
De opvoeding ligt bij de ouders, de school kan natuurlijk kinderen beter inlichten over de gevolgen.
In plaats van heel de dag op FOK! rond te hangen, mag je nou wel eens een keer een cursus Nederlands nemen. Jouw taalvaardigheidsniveau schiet tekort.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:36 schreef Mister-Bradge het volgende:
ok Mapima.
Nergens op geklikt, want dit heb je ook allemaal al in het vloggen topic gepost.
Jouw hele FOK! bestaan schiet tekort.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:37 schreef IDkaart het volgende:
[..]
In plaats van heel de dag op FOK! rond te hangen, mag je nou wel eens een keer een cursus Nederlands nemen. Jouw taalvaardigheidsniveau schiet tekort.
Gaarna vanaf heden de OP te lezen voordat je reageert svp.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:38 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Jouw hele FOK! bestaan schiet tekort.
PaarseStabilo
Mapima
Verkapt klagen over vloggers terwijl er een gereekst topic is over vloggers
Bij een Mapima topic? Nee dankje.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:38 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Gaarna vanaf heden de OP te lezen voordat je reageert svp.
En weer staat jouw post vol met taalfouten.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:39 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Bij een Mapima topic? Nee dankje.
Steek die PaarseStabilo van je anders even tussen dat zwarte gat tussen je benen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:41 schreef IDkaart het volgende:
[..]
En weer staat jouw post vol met taalfouten.
quote:Pika Pika^^, ik vroeg me af waar ik eigenlijk kook les kan volgen, heeft iemand daar een idee? ik woon in eindhoven
hahahaquote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
oh mapima is terug?
kunnen we weer haar insta bekijken
De Hoinkdisquote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
Heb je nou btw al een keer je nieuwe liedjes op YT gezet?
Nooit gezien.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:48 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
De Hoinkdis
Die track over mij
()
Dit is de Hoink Dis...quote:
Oh die is wel eens eerder langs gekomen iddquote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:49 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dit is de Hoink Dis...
Dit is de Hoink Dis...
Dit is de Hoink Dis Vijf Acht Een FOK Forum punt En El!
Een jongen genaamd Hoink zit op het FOK! Forum
Hij heeft een grote mond, hij is brutaal
Versierd meisjes undercover by his hatemail
Heeft niets te zeggen, is zijn ding
Ja dat is real, real, real,
Gun in his pocket, bitch zeg kill
Hey jij daar, met je grote mond gast
Ik ben gevaarlijk hoor, ik rule heel FOK Punt En EL
Bananen met een oor
Hoink vijf acht een dis
By the way, what he say?
Hij wil mij dat is real
Is verlegen denkt mij te dissen
Laat hem dromen en kikkers kussen
Hij vertelde mij ik ben gaar
He keep telling me it's real, that he hates me on the floor
Hij zegt dat hij mij niet mag, maar gaat op alles in
Dus daarom deze Hoink dis ik maak hem helemaal in
Dit is de Hoink Dis...
Dit is de Hoink Dis...
Oh my gosh, look at Hoinkie
Look at Hoinkie (look at Hoinkie)
Deze grapjes Hoink schrijft graag lappen tekst
Nobody cares like a dog, the dog zegt niks terug
Real crazy ass banana, let me sing the hoink dis
Pussy als een stokaapje, nu wordt hij vast geak
Now that bang bang bang,
Ik laat hem shaken als een twerkslang
Hij wil mij kleineren like PVV
Maar ik dis hem, ik maak hem twerking
Ik ben van FOK punt EN EL
By the way, what he say?
Hij wil mij dat is real
Is verlegen denkt mij te dissen
Laat hem dromen en kikkers kussen
Hij vertelde mij ik ben gaar
He keep telling me it's real, that he hates me on the floor
Hij zegt dat hij mij niet mag, maar gaat op alles in
Dus daarom deze Hoink dis ik maak hem helemaal in
Dit is de Hoink Dis...
Dit is de Hoink Dis...
Hoinkie is een slpoinkie en hij is best triest
Oh my God (look at hoinkie)
Dit is de Hoink Dis...
Dit is de Hoink Dis...
(Dis dis dis) Dit is de hoink dis..
(Dis dis dis) Dis van Afrika tot in Amerika
Yeah, Hoink houdt van mij
Yeah! Hij is fucking bijdehand op fok forum punt en el
Ik zeg, "Hoink je ken de boom in ei"
Fuck them red bananas,
Fuck them red bananes on the internet
Ik wil alle FOK!'ers mee horen zingen op Habbo Hotel
Fuck you if you love Hoink. Ha-ha, ha...
Yeah. Dit is de Hoink Dis. Whoee!
Oh my gosh look at Hoinkiequote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh die is wel eens eerder langs gekomen idd![]()
Wel terechte diss.
Als ik op straat rond loop met crocs zet ik mezelf ook gruwelijk voor lul.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:58 schreef Id_do_her het volgende:
Tja, jezelf als kind/puber gruwelijk voor lul zetten hoort er een beetje bij.
Dat zal vast niet het enige zijn.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:59 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Als ik op straat rond loop met crocs zet ik mezelf ook gruwelijk voor lul.
Maar dat kan je later niet meer zomaar terugvinden, een forumbericht of een film op Youtube wel.
Ja dat klopt.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat zal vast niet het enige zijn.
Maar het lijkt me meer een taak van de ouders maar die zijn naar mijn gevoel liever lui dan moe.
Dus jij hebt ook wel wat op je internetkerfstok?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:02 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Ja dat klopt.Ik ben nu 21 maar "in mijn tijd" was het ook al erg hoor.
Wel minder dan nu, maar de mobieltjes met intenet begonnen pas rond 2011 in elke kinderkamer te verschijnen.
Niet van toen ik op de basisschool zat.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dus jij hebt ook wel wat op je internetkerfstok?
Ja want toen waren ze jonger.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:07 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Niet van toen ik op de basisschool zat.Wel op Hyves maar dat is foetsie en toen waren mensen misschien wel nog dommer dan nu.
Nu beginnen ze al als ze 8 jaar zijn...quote:
Mensen vinden het erbij horen en als ouder heb je dan wel mooi geen last van je kinderen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:09 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Nu beginnen ze al als ze 8 jaar zijn...
Oké dat gebeurde vroeger ook weleens maar dat waren wel uitzonderingen.
Ja lekker rustig, is weer eens wat anders dan een Disneyfilm opzetten voor de kids.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mensen vinden het erbij horen en als ouder heb je dan wel mooi geen last van he kinderen.
"Ik heb geen tablet gekocht om je horen praten, zoon."quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:11 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Ja lekker rustig, is weer eens wat anders dan een Disneyfilm opzetten voor de kids.
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"Ik heb geen tablet gekocht om je horen praten, zoon."
quote:Ik zie/zag geen kwaad in FB, en wist feitelijk niet dat er een leeftijdsgrens was. Zoon had zelf account aangemaakt.
quote:Dat zou voor mij een nog grotere reden zijn om dat account per direct te sluiten. Jij bent niet goed op de hoogte en kind heeft kennelijk zoveel vrijheid om zulke dingen op eigen houtje te doen.
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:18 schreef summer2bird het volgende:
Problemen hebben die kinderen joh..
Verslaafd aan Jodenkoeken
Hallo
Ik ben te laatste tijden verslaafd aan Jodenkoeken ik kan er niet van af zijn elke ochtend eet ik jodenkoeken omdat ik dat lekker vind 4 stuks joden koeken en 's middags eet ik brood en 's avonds eet ik joden koeken is dit ongezond voor mijn raak ik hier dik door want ik vind dat wel erg want ik ben al dik genoeg en ik wil niet dikker worden ik wordt al gepest op school dat ik 3 koeken zit te eten per pauze en dan vind ik niet meer kunnen en ik heb geen vrienden omdat elke persoon van mijn klas mij vies vindt omdat ik dik ben en zeggen dat ik teveel kruimels op me heb ik ging zelfs met messen gooien omdat ik het niet meer aan kon
Groetjes
Moet wel een troll zijn.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:18 schreef summer2bird het volgende:
Problemen hebben die kinderen joh..
Verslaafd aan Jodenkoeken
Hallo
Ik ben te laatste tijden verslaafd aan Jodenkoeken ik kan er niet van af zijn elke ochtend eet ik jodenkoeken omdat ik dat lekker vind 4 stuks joden koeken en 's middags eet ik brood en 's avonds eet ik joden koeken is dit ongezond voor mijn raak ik hier dik door want ik vind dat wel erg want ik ben al dik genoeg en ik wil niet dikker worden ik wordt al gepest op school dat ik 3 koeken zit te eten per pauze en dan vind ik niet meer kunnen en ik heb geen vrienden omdat elke persoon van mijn klas mij vies vindt omdat ik dik ben en zeggen dat ik teveel kruimels op me heb ik ging zelfs met messen gooien omdat ik het niet meer aan kon
Groetjes
(Mensen die hun kinderen van 8 op social media laten gaan. Alsof die kinderen daar wat van leren.quote:Ik vind FB ook ongeschikt voor een kind van 8. Mijn dochter is bijna 6 en zit in groep 2. Ik kan me niet voorstellen dag ze straks in groep 4/5 al FB zou hebben. Ik vind het heel goed dat kinderen leren omgaan met social media, maar dat kan ook als ze een aantal jaar ouder zijn.
https://forum.sekswoordenboek.nl/index.php?topic=189405.0quote:Hoi Hoi.
Auhm, dit is best wel beschamend om te vertellen, maar ik zit er al echt heel lang mee. :-[
Op een dag besloten me vriendje en ik het te doen voor de 1ste keer. :-[
De 1ste keer lukte. Maar daarna wouden we wat anders proberen. *Maar nog steeds vaginaal.*
Sindsdien deed het erg pijn, en door die pijn ben ik flauwgevallen.
Elke keer als we het weer proberen. Mislukt het en val ik flauw.
Het is nu al 2 keer gebeurd. En ik schaam me er echt voor.
Ik gebruik ook de pil.
Als dat iets uitmaakt, want ik weet het niet meer zo goed.
Hopelijk kunnen jullie me helpen :-[
Ook voor de gene die het niet begrepen met iets anders proberen.
Daar bedoelde ik mee een andere standje ;p
Ik had volgens mijn wel goed gegeten.
Maar ik heb overal gezocht maar kan het probleem maar niet vinden.
Hij zat juist niet diep.
Het was eigenlijk een beetje in het begin ;O.
Ik lag eerst ook op me rug en hij derboven.
Maar daar wouden we het andersom doen.
En ik was eerst ook heel nat.
En daarna ineens niet meer.?
k was eerst dus wel nat.
Maar daarna niet zo meer.
Maar het pijn doen snap ik dan wel.
Maar niet wssrom ik flauw viel ?
En had er zeker wel zin in hoor :p
Ik viel helemaal flauw, door de pijn.
Het was wel dragelijk maar ik vond het zo raar.
Auhm,,jah voor de 1ste keer wel.
Daarom lukte het denk ik ook.
Maar toen we anders wouden liggen was ik droog.
Dat merkte ik toen nog niet
en daarna deed het dus pijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |