abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164202015
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 16:11 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Mensen vinden het erbij horen en als ouder heb je dan wel mooi geen last van he kinderen.
Ja lekker rustig, is weer eens wat anders dan een Disneyfilm opzetten voor de kids. :D
  woensdag 3 augustus 2016 @ 16:13:05 #52
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_164202055
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 16:11 schreef IDkaart het volgende:

[..]

Ja lekker rustig, is weer eens wat anders dan een Disneyfilm opzetten voor de kids. :D
"Ik heb geen tablet gekocht om je horen praten, zoon."
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_164202068
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 16:13 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

"Ik heb geen tablet gekocht om je horen praten, zoon."
_O- :') !
pi_164202092
Hier heb je een hele discussie over ouders die écht een goed voorbeeld zijn voor hun kind. :D Lekker zelf foto's plaatsen van het kind zodat het kind denkt dat dat heel erg normaal is. :D

http://forum.viva.nl/foru(...)st_messages/143730/1
pi_164202135
Bitchfight tussen Braddie en Mapima :')
pi_164202181
Problemen hebben die kinderen joh..

Verslaafd aan Jodenkoeken

Hallo

Ik ben te laatste tijden verslaafd aan Jodenkoeken ik kan er niet van af zijn elke ochtend eet ik jodenkoeken omdat ik dat lekker vind 4 stuks joden koeken en 's middags eet ik brood en 's avonds eet ik joden koeken is dit ongezond voor mijn raak ik hier dik door want ik vind dat wel erg want ik ben al dik genoeg en ik wil niet dikker worden ik wordt al gepest op school dat ik 3 koeken zit te eten per pauze en dan vind ik niet meer kunnen en ik heb geen vrienden omdat elke persoon van mijn klas mij vies vindt omdat ik dik ben en zeggen dat ik teveel kruimels op me heb ik ging zelfs met messen gooien omdat ik het niet meer aan kon

Groetjes
Twiddel
pi_164202188
quote:
Ik zie/zag geen kwaad in FB, en wist feitelijk niet dat er een leeftijdsgrens was. Zoon had zelf account aangemaakt.
quote:
Dat zou voor mij een nog grotere reden zijn om dat account per direct te sluiten. Jij bent niet goed op de hoogte en kind heeft kennelijk zoveel vrijheid om zulke dingen op eigen houtje te doen.
:D _O- :') !!!!!

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2016 16:19:11 ]
pi_164202233
quote:
99s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 16:18 schreef summer2bird het volgende:

Hallo

Ik ben te laatste tijden verslaafd aan Jodenkoeken ik kan er niet van af zijn elke ochtend eet ik jodenkoeken omdat ik dat lekker vind 4 stuks joden koeken en 's middags eet ik brood en 's avonds eet ik joden koeken is dit ongezond voor mijn raak ik hier dik door want ik vind dat wel erg want ik ben al dik genoeg en ik wil niet dikker worden ik wordt al gepest op school dat ik 3 koeken zit te eten per pauze en dan vind ik niet meer kunnen en ik heb geen vrienden omdat elke persoon van mijn klas mij vies vindt omdat ik dik ben en zeggen dat ik teveel kruimels op me heb ik ging zelfs met messen gooien omdat ik het niet meer aan kon

Groetjes
:') Ze zouden voor toegang tot het internet kinderen verplicht een taaltoets moeten laten afnemen. _O-

Tevens: De inhoud. :')
pi_164202255
quote:
99s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 16:18 schreef summer2bird het volgende:

Hallo

Groetjes
Moet wel een troll zijn. :')
pi_164202257
Deze mevrouw is slim.
quote:
Ik vind FB ook ongeschikt voor een kind van 8. Mijn dochter is bijna 6 en zit in groep 2. Ik kan me niet voorstellen dag ze straks in groep 4/5 al FB zou hebben. Ik vind het heel goed dat kinderen leren omgaan met social media, maar dat kan ook als ze een aantal jaar ouder zijn.
(Mensen die hun kinderen van 8 op social media laten gaan. Alsof die kinderen daar wat van leren. :') Kan je beter nog even wachten.)
pi_164210960
Dit is geschreven door iemand van 14. :') Zo'n kind begrijpt niet dat ze beter naar de huisarts kan gaan of naar JIP.

quote:
Hoi Hoi.

Auhm, dit is best wel beschamend om te vertellen, maar ik zit er al echt heel lang mee. :-[

Op een dag besloten me vriendje en ik het te doen voor de 1ste keer. :-[
De 1ste keer lukte. Maar daarna wouden we wat anders proberen. *Maar nog steeds vaginaal.*
Sindsdien deed het erg pijn, en door die pijn ben ik flauwgevallen.
Elke keer als we het weer proberen. Mislukt het en val ik flauw.
Het is nu al 2 keer gebeurd. En ik schaam me er echt voor.

Ik gebruik ook de pil.
Als dat iets uitmaakt, want ik weet het niet meer zo goed.
Hopelijk kunnen jullie me helpen :-[
Ook voor de gene die het niet begrepen met iets anders proberen.
Daar bedoelde ik mee een andere standje ;p

Ik had volgens mijn wel goed gegeten.
Maar ik heb overal gezocht maar kan het probleem maar niet vinden. ;(

Hij zat juist niet diep.
Het was eigenlijk een beetje in het begin ;O.
Ik lag eerst ook op me rug en hij derboven.
Maar daar wouden we het andersom doen.
En ik was eerst ook heel nat.
En daarna ineens niet meer.?

k was eerst dus wel nat.
Maar daarna niet zo meer.
Maar het pijn doen snap ik dan wel.
Maar niet wssrom ik flauw viel ?
En had er zeker wel zin in hoor :p

Ik viel helemaal flauw, door de pijn.
Het was wel dragelijk maar ik vond het zo raar.

Auhm,,jah voor de 1ste keer wel.
Daarom lukte het denk ik ook.
Maar toen we anders wouden liggen was ik droog.
Dat merkte ik toen nog niet
en daarna deed het dus pijn.

https://forum.sekswoordenboek.nl/index.php?topic=189405.0
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')