En google is kapotquote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:56 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja weet ik veelIk hou me toch niet bezig met wijn.
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, want ik heb jou helemaal niets gevraagd, Etsu
Maar mensen die wel regelmatig goedkope koppijn wijn kopen die herkennen dit meteen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:56 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja weet ik veelIk hou me toch niet bezig met wijn.
O, zag geen verschilquote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:57 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
ja maar G ik ben Braddie, niet Haags
Dat is denk ik te nieuw voor mij.quote:
Koppijn wijnquote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar mensen die wel regelmatig goedkope koppijn wijn kopen die herkennen dit meteen.
is de enige die ik drink dus herken het :Squote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar mensen die wel regelmatig goedkope koppijn wijn kopen die herkennen dit meteen.
Echt leuk, ja. Hilarisch zelfs.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Leuk hè, als iemand dat eens terugdoet
Ik had dit op Facebook staan:quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
is de enige die ik drink dus herken het :S
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Bondage?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:58 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Misschien je monitor even kalibreren dan.
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik had dit op Facebook staan:oh ben niet bekend met merkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ken alleen het merk Slurp! ofzoiets![]()
Ik ga met de trein maar toch bedanktquote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ANWB : ga niet met auto naar evenementen
ja en hugo oid zie ik hier ook veelquote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:59 schreef Trollscience het volgende:
[..]
oh ben niet bekend met merken
ken alleen het merk Slurp! ofzoiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |