quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vraag me af waarom ik Ama dr FB niet heb
Dit dus. Ik heb heel vaak te horen gekregen hier dat ik heel makkelijk te vinden ben (en dat mensen me ook tegenkomen zonder te zoeken).quote:
Precies.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:54 schreef Crack_ het volgende:
hehhehe nu staat er bij dat het goedkope wijn is ama, gewoon doen alsof t kei duur was
Maar ik denk dat mijn vrienden dat wel wetenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:54 schreef Crack_ het volgende:
hehhehe nu staat er bij dat het goedkope wijn is ama, gewoon doen alsof t kei duur was
Que?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat zijn hit nummer Elvis
Er staat een merk bij.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:55 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Precies.
Laat ze er achteraf maar achter komen!
Haha ja dat zal het zijnquote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mad omdat ik niet vrienden met jou wil zijn![]()
![]()
Mag ik nog wat knaken, debiel?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:51 schreef Etsu het volgende:
Zullen deze posts ook worden verwijderd?
En google is kapotquote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:56 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja weet ik veelIk hou me toch niet bezig met wijn.
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, want ik heb jou helemaal niets gevraagd, Etsu
Maar mensen die wel regelmatig goedkope koppijn wijn kopen die herkennen dit meteen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:56 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja weet ik veelIk hou me toch niet bezig met wijn.
O, zag geen verschilquote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:57 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
ja maar G ik ben Braddie, niet Haags
Dat is denk ik te nieuw voor mij.quote:
Koppijn wijnquote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar mensen die wel regelmatig goedkope koppijn wijn kopen die herkennen dit meteen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |