Een week is toch best lang?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:33 schreef zeer het volgende:
[..]
Ja wat wil je daar nou mee zeggen? Dat dat lang is?
in deze sc zitten die-hards zoals chai, die gewoon maanden aan een stuk geband wordenquote:
Heb anders maar 1 opso gezien hierquote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:33 schreef 2NutZ het volgende:
Heb helemaal niet echt problemen met gebruikers hier eigenlijk als tong en braddie. Vind juist al die kloontjes flink irritant.
Elke week weer van die nieuwe Turkse wijffies met grote bek overal die niets snappen.
Yes.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:34 schreef gianni61 het volgende:
is dit de nieuwe mapima? SPT / Hoelahoepen #1 - Gaan met die banaan!
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in deze sc zitten die-hards zoals chai, die gewoon maanden aan een stuk geband worden
Ohquote:
Meer dan genoeg. Maar bedoel het hele forum, niet alleen hier.quote:
Dat is ze zelfsquote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:34 schreef gianni61 het volgende:
is dit de nieuwe mapima? SPT / Hoelahoepen #1 - Gaan met die banaan!
Dat is het enige wat 'ie op Facebook doet, spammen..quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:29 schreef Amarantha het volgende:
Anderhalf week de Facebook pagina van zijn woonplaats vol spammen.
moet aardig herkenbaar voor je zijn of niet dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:41 schreef Mister-Bradge het volgende:
Maar oh oh oh wat is Tong zielig nu zeg, alleen maar kut topics openen, moderators beledigen, users beledigen, op alles en iedereen zeiken, maar hij komt er mee weg, want hij is ziek, als iemand anders dat had geflikt mocht diegene een dagje of langer op vakantie.
De reacties en topics van tong zijn lang niet zo erg dat hij er maand mee zoet is... Je hebt nog ergere dingen gezegd en het bleef bij jou ook bij een dagjequote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:41 schreef Mister-Bradge het volgende:
Maar oh oh oh wat is Tong zielig nu zeg, alleen maar kut topics openen, moderators beledigen, users beledigen, op alles en iedereen zeiken, maar hij komt er mee weg, want hij is ziek, als iemand anders dat had geflikt mocht diegene een dagje of langer op vakantie.
Ik ben al meerdere maanden een week weggeweest door bepaalde uitspraken anders..quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De reacties en topics van tong zijn lang niet zo erg dat hij er maand mee zoet is... Je hebt nog ergere dingen gezegd en het bleef bij jou ook bij een dagje
Probleem is dat je terug kwam.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:43 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik ben al meerdere maanden een week weggeweest door bepaalde uitspraken anders..
Ziek?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:41 schreef Mister-Bradge het volgende:
Sja, dat is misschien voor een aantal een probleem.quote:
hahaquote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:46 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Sja, dat is misschien voor een aantal een probleem.
Maar ik gedraag mij nu toch redelijk? Heb hier echt wel van geleerd man.
Ja, hij heeft van wat ik uit z`n vorige KLB topic kon opmaken van alles onder de leden.. Staat ook wat van op Facebook.quote:
jij leert nooitquote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:46 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Oh wist ik niet... tja als je ziek bent of vluchteling dan mag je allesquote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:47 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, hij heeft van wat ik uit z`n vorige KLB topic kon opmaken van alles onder de leden.. Staat ook wat van op Facebook.
fijn dat er een stukje reflectie heeft plaats gevonden, neem aan dat je het met je jobcoach bespreekt dan zal hij het verder afhandelenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:46 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |