maar het wil nooit lekker doorzettenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:21 schreef Amarantha het volgende:
Tong spaart ze wel volgens mij (bans).
Gaat sowieso niet zo best met hemquote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:21 schreef Amarantha het volgende:
Tong spaart ze wel volgens mij (bans).
zal ik anders nog 10 deuren voor je open zetten?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:22 schreef Amarantha het volgende:
Die man gaat toch wel met enige regelmaat op vakantie van FOK!.
20 mag ook.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:25 schreef zeer het volgende:
[..]
zal ik anders nog 10 deuren voor je open zetten?
zijn meer dagtripjes of lange weekenden..quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:22 schreef Amarantha het volgende:
Die man gaat toch wel met enige regelmaat op vakantie van FOK!.
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zijn meer dagtripjes of lange weekenden..
Ook regelmatig een week hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zijn meer dagtripjes of lange weekenden..
ja, maar nooit gewoon eens lekker een jaartje sabbatical ofzoquote:
Denk nu wel weer. Laatste keer was nog niet eens heel lang geleden.quote:
Bij andere mensen loopt het iig veel sneller op. Voor het positiviteitsbeleid sowieso.quote:
Waarom? Ik heb er nooit zo'n last van eigenlijkquote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar nooit gewoon eens lekker een jaartje sabbatical ofzo
Ja, dat is wel twee maten natuurlijk.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij andere mensen loopt het iig veel sneller op. Voor het positiviteitsbeleid sowieso.
Maar ja die oude gek is zo zieluuuug. En nu nog ziek en zwak ook.
Ja lekker boeiend dat het rest van het forum verpauperd hè.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waarom? Ik heb er nooit zo'n last van eigenlijk
Die strakkere maat is wel beter. Als een braaf iemand nu een streepje door de naam heeft weet je iig dat die binnen 24 u terug is.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, dat is wel twee maten natuurlijk.
fok zou er gewoon een mooiere plek van worden als sommige invloeden gemeden zouden wordenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waarom? Ik heb er nooit zo'n last van eigenlijk
Tja, zelfde met Braddie.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij andere mensen loopt het iig veel sneller op. Voor het positiviteitsbeleid sowieso.
Maar ja die oude gek is zo zieluuuug. En nu nog ziek en zwak ook.
Vind het echt wel meevallen. Natuurlijk ook veel schijtlollige kuttopics, maar hij is niet de reden dat het forum is verpauperd.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja lekker boeiend dat het rest van het forum verpauperd hè.
O, ik kreeg bij 50% van mijn bans meteen een KLB-banquote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Die strakkere maat is wel beter. Als een braaf iemand nu een streepje door de naam heeft weet je iig dat die binnen 24 u terug is.
Ja wat wil je daar nou mee zeggen? Dat dat lang is?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Was ook de laatste keer een week weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |