SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat is dan aan de kinderarts om uit te zoeken. En aan mij om me zorgen om te maken.Ze zit nu al zo'n 5 maanden in dezelfde kleding.
[ Bericht 0% gewijzigd door LuDann op 03-08-2016 21:01:58 ]
Nee, niet slecht. Maar die van mijn oudste was een stuk gelijkmatiger, deze zakt toch echt wel behoorlijk in. En ze zakt nu dus onder het gemiddelde en das eigenlijk niet helemaal de bedoeling. Maar goed, meer eten krijg ik er echt niet inquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:59 schreef Stormqueen het volgende:
Dat is toch geen slechte curve, soesa? Mauw was ook zo'n monster en is nu gewoon gemiddeld. Ik heb liever dat ze rond het gemiddelde zit dan op +2,5
maar soesje heeft genoeg awesomeness om dat te compenserenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:02 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Nee, niet slecht. Maar die van mijn oudste was een stuk gelijkmatiger, deze zakt toch echt wel behoorlijk in. En ze zakt nu dus onder het gemiddelde en das eigenlijk niet helemaal de bedoeling. Maar goed, meer eten krijg ik er echt niet in
Dat sowiesoquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar soesje heeft genoeg awesomeness om dat te compenseren
Ja, ze loopt al vanaf 10 maanden dus is altijd wel actief geweest. Ik denk dat ze gewoon 'zo' is en dat is ook prima hoor!quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:05 schreef Franny_G het volgende:
Misschien is ze erg beweeglijk, Soesa en heeft ze daar ook een ontwikkeling in gemaakt?
I was van anderhalf tot twee jaar ook wat ronder, het laatste half jaar staat ze wat gewicht betreft behoorlijk stil en zie ik haar ook dunner worden. Maar ja, rennen is tegenwoordig haar favoriete hobby. Ze eet wel gewoon goed. (Tenminste, niet overdreven veel, maar ook echt niet te weinig).
Ook in de lengte?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:07 schreef watmoetikkiezen het volgende:
L eet een bordje pap, halve banaan of ander fruit, 1of soms 2 boterhammen, een nijntjekoekje, wat avondeten en een toetje en dan nog 2a 3 keer bv. Meer krijg ik er echt niet in. Maar hij groeit ook niet goed, dus daar heb je niet echt veel aan..
Ja helaas... Niet zo erg als bij Wolk, maar toch van +1 naar onder -1 overgestoken..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |