Eindelijk eens wat realiteitszin in Europees verband is niet ergquote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:29 schreef mabo11 het volgende:
Ajax hoort 433 (of 343) te spelen, dat PSV en Feyenoord zich aanpassen aan de tegenstander kan nog maar AJAX??
5-3-2 / 3-5-2 afhankelijk van de situatiequote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat de neuk is dit voor opstelling dan
Maar we moeten scorenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
5-3-2 / 3-5-2 afhankelijk van de situatie
Misschien dat we in een kerstboomopstelling wat penalty's kunnen versieren.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:16 schreef PowerLoungen het volgende:
Bij Co Adriaanse werkte zoiets uitstekend
Dat sluit deze opstelling niet uitquote:
Ik zou z,on opstelling trouwens wel toejuichenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien dat we in een kerstboomopstelling wat penalty's kunnen versieren.
Toch wel een vrij verdedigend systeem...quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat sluit deze opstelling niet uit
Precies deze instelling heeft er voor gezorgd dat Ajax zich al jaren onsterfelijk belachelijk maakt in Europa.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:29 schreef mabo11 het volgende:
Ajax hoort 433 (of 343) te spelen, dat PSV en Feyenoord zich aanpassen aan de tegenstander kan nog maar AJAX??
Ik denk dat we in de praktijk een halfbakken 4-4-2 systeem gaan zien. En laat dat nu het meest effectieve systeem zijn om full frontal te pressen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch wel een vrij verdedigend systeem...
Gaat allemaal om instelling. Ajax zie ik echt niet achterover hangen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:50 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Precies deze instelling heeft er voor gezorgd dat Ajax zich al jaren onsterfelijk belachelijk maakt in Europa.
Eigen identiteit vind ik minstens zo belangrijk en afgelopen seizoen was een Europeesdrama, maar met 4-3-3 Barcelona (B) en Manchester City verslaan vind ik mooier dan Atletico op 0-0 houden, ook al ga je dan af en toe flink op je muil zie RB en Real Madrid.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:50 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Precies deze instelling heeft er voor gezorgd dat Ajax zich al jaren onsterfelijk belachelijk maakt in Europa.
Je komt vaak met opmerkingen waar ik mezelf heel goed in kan vinden, Fritz.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:05 schreef FritzWepper het volgende:
Hoe het systeem er op papier uitziet zal me werkelijk aan m'n reet roesten, als het spel maar positief is.
Ja man.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:59 schreef mabo11 het volgende:
[..]
Eigen identiteit vind ik minstens zo belangrijk en afgelopen seizoen was een Europeesdrama, maar met 4-3-3 Barcelona (B) en Manchester City verslaan vind ik mooier dan Atletico op 0-0 houden, ook al ga je dan af en toe flink op je muil zie RB en Real Madrid.
Doeiquote:Op woensdag 3 augustus 2016 18:58 schreef inslagenreuring het volgende:
Kon je op wachten. Die viergever is niet van het gewenste allooi. Westermann gaat het prima doen, Mark my words.
Rob Wielaertquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:35 schreef PowerLoungen het volgende:
Wie is er beter ? Kuffour of deze mongool ?
Noem je Sierd nou aids?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:35 schreef Yreal het volgende:
Dit commentaar.. Wat een aids, man man.
Hij kent de restaurants in Griekenland gewoon niet goed genoeg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |