Mja ik las het al, in het schema stond 23.00 maar dat vind ik een beetje aan de late kantquote:
Wout was niet de enige 'klager'quote:
Zullen wel in 2 waves starten, dus dan heb je alleen last van de mensen die voor je rijden en dus kun je niemand dubbelen.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:51 schreef MaleDuck het volgende:
Hoe zien de starttijden van de tijdrit eruit? Aangezien de mannen 2 rondjes moeten, krijg je dan niet heel veel mogelijkheden op inhalen en misschien wat rare situaties?
Het is gelukkig niet dat er 180 man moeten startenquote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:51 schreef MaleDuck het volgende:
Hoe zien de starttijden van de tijdrit eruit? Aangezien de mannen 2 rondjes moeten, krijg je dan niet heel veel mogelijkheden op inhalen en misschien wat rare situaties?
twitter:DanMartin86 twitterde op donderdag 04-08-2016 om 22:55:15Just a heads up @chrisfroome The Rio2016 app has gone all psychic reageer retweet
gewoon eerste 130 kilometer lekker knechten en dan stoppen en niet te gek maken voor woensdagquote:Op donderdag 4 augustus 2016 23:21 schreef marcodej het volgende:
Tom is een beetje vaag over zijn kansen. Was net bij de NOS. Had tot de vliegreis alleen last van stijfheid, in Rio een terugslagje, sprake van overbelasting dus iets rustiger aan moeten doen. Maar hij wil nog steeds vol voor de wegrit gaan...
Dat wil ie dus niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 23:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gewoon eerste 130 kilometer lekker knechten en dan stoppen en niet te gek maken voor woensdag
Amateuristisch dit.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:39 schreef franklop het volgende:
De wielerpakken zijn net iets te kort
[ afbeelding ]
De waarheid zal wel letterlijk en figuurlijk in het midden liggen. Zo kort vind ik de mouwtjes niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:41 schreef franklop het volgende:
[..]
Wout was niet de enige 'klager'
Voor de tijdrit vooral Froome en Dennis, denk ik, met daarachter Cancellara, Martin en Kiryienka, misschien nog een outsider als Castroviejo, Izagirre of Oliveira bijvoorbeeld, maar dan voor het podium, die zie ik niet voor winst meedoen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 00:47 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Wat doen zijn belangrijkste concurrenten?
Tijdrit is ze wel dé favoriet (al werd ze kort geleden in de Giro nog geklopt op een vergelijkbaar parcours), denk dat het in de wegrit ook af gaat hangen van de vorm van van Vleuten en (vooral) Vos. Denk dat de kansen voor vd Breggen veel groter worden als Vos ook lang mee kan, anders vrees ik dat ze teveel werk gaat doen in koers (en dan uiteindelijk geklopt wordt).quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:20 schreef Columbiafan het volgende:
Hoe groot is de kans dat Annavan der Breggen de dubbel pakt? Een gouden medaille lijkt me niet onrealistisch. Of gaan de Britten/Amerikanen plots weer vliegen, want OS?
Gewoon niet zoveel focussen op Tom, maar wel op echte goden zoals Froomegodquote:Op donderdag 4 augustus 2016 23:21 schreef marcodej het volgende:
Tom is een beetje vaag over zijn kansen. Was net bij de NOS. Had tot de vliegreis alleen last van stijfheid, in Rio een terugslagje, sprake van overbelasting dus iets rustiger aan moeten doen. Maar hij wil nog steeds vol voor de wegrit gaan...
PoelsGodquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:09 schreef Syntix het volgende:
[..]
Gewoon niet zoveel focussen op Tom, maar wel op echte goden zoals FroomegodWaarom die focus op NL
stelletje nationalisten/chauvinisten
Poels is ook wel een held iddquote:
Poels gaat gewoon knechten voor Bokkema.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:21 schreef Syntix het volgende:
[..]
Poels is ook wel een held iddMag van mij ook wel een medaille winnen tijdens de wegrit. Tom mag wel brons willen bij de tijdrit, zolang FroomeGOD maar een gouden medaille wint tijdens 1 van de twee ritten.
Een klein beetje normaal doen mag ook welquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:09 schreef Syntix het volgende:
[..]
Gewoon niet zoveel focussen op Tom, maar wel op echte goden zoals FroomegodWaarom die focus op NL
stelletje nationalisten/chauvinisten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |