Nieuwe SC openen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
hehehquote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nieuwe SC openen.
Grapje hoor Yvonne.
ik stem voor dat de SC vanavond nog geopend wordt en vanaf morgen een week dicht gaat omdat ik toch de nieuwe deus ex binnenkrijgquote:
Ze kan er toch geen rekening mee houden dat je moeder lelijk is en toen pas seks kreeg.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar toen was ik 4 jaar dus dat is niet eerlijk
Nee dat vind ik idd maar een matige oplossingquote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik stem voor dat de SC vanavond nog geopend wordt en vanaf morgen een week dicht gaat omdat ik toch de nieuwe deus ex binnenkrijg
maar ik denk dat ik daarin de enige ben
dat doe ik sws meestalquote:
dat zijn dus de walgelijke kwetsende praktijken waardoor de SC gesloten is potverdriedubbeltjesquote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze kan er toch geen rekening mee houden dat je moeder lelijk is en toen pas seks kreeg.
ja klopt, daarom ga ik nu totaal niet emotievretenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:20 schreef Catkiller het volgende:
Kijk dit zou iemand erg vinden maar Hermann heeft een dikke buik huid en kan daar tegen.
leugensquote:
quote:
Het gaat niet alleen over F hè, gewoon over alles.quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:21 schreef Oversight het volgende:
[..]En als je iemand wilt afzeiken kom je mij gewoon opzoeken, ik hou wel van een goede discussie....
De vrouwen in de sc hebben volgens mij niets te klagen. Een Crip, Chlo of Chai deelt net zo makkelijk uitquote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet helemaal, een heel end ja, maar niet helemaal.
Met 500 op 1 is en blijft laf.
En iedereen schijnt te vergeten dat iedereen gewoon mee kan lezen hè.
Oh en dat er ook een heleboel vrouwen graag in KKLB willen posten
Zonderpiemelgebral.
De SC is best vaak ook gewoon gezellig.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen over F hè, gewoon over alles.
Doe eens normaal.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:23 schreef yvonne het volgende:
Soms denk ik weleens, ik maak een van de ergste KLBsc-ers gewoon mod, kunnen ze a) d'r eigen zooi opruimen en b) eens zien hoe enorm schijtlollig het allemaal is wat er gepost wordt.
Nja das geen excuus natuurlijkquote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:22 schreef Mortaxx het volgende:
Het gaat hier toch vooral om de makkelijke slachtoffers zoals fylax of braddie die minder goed met een sneer om kunnen gaan.
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:23 schreef yvonne het volgende:
Soms denk ik weleens, ik maak een van de ergste KLBsc-ers gewoon mod, kunnen ze a) d'r eigen zooi opruimen en b) eens zien hoe enorm schijtlollig het allemaal is wat er gepost wordt.
Serieus, ik heb wel vaker dat soort users mod gemaakt en dat werden de beste modsquote:
#mapima4modquote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Serieus, ik heb wel vaker dat soort users mod gemaakt en dat werden de beste mods
Het kan gezellig zijn, maar vaak wordt er gewoon afgezeikt om niks. Omdat leuk.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
De SC is best vaak ook gewoon gezellig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |