http://www.uefa.com/membe(...)s/country/index.htmlquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:04 schreef HPLC het volgende:
Hoeveelste staat Nederland op die lijst nu? 9 of 10?
Slechtquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
http://www.uefa.com/membe(...)s/country/index.html
Heb deze discussie half uur geleden al gewonnen, hoor!quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:04 schreef HPLC het volgende:
Wel jammer dat JanKees niet verder in discussie gaat over dat geld. Ik denk dat ik heb gewonnen
2 shandy allesquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:07 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben half dronken, was bijna vergeten hoe t voelde
13quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
http://www.uefa.com/membe(...)s/country/index.html
Niet zo aanstellen. Je bent pas halfdronken als je niet meer kan typen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:07 schreef Crack_ het volgende:
met dank aan de heren van de knvb.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
13
Was waar ook, afgelopen jaar stonden we hoger omdat er toen nog een goed seizoen werd meegeteld. Dit jaar in ieder geval maar 5 deelnemers. Geen spek-en-bonenclub die meedoet vanwege dat fairplaygebeuren.
hoi fok!gebruiker Crack_quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:07 schreef Crack_ het volgende:
ajax doet toch gewoon mee voor spek en bonen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
13
Was waar ook, afgelopen jaar stonden we hoger omdat er toen nog een goed seizoen werd meegeteld. Dit jaar in ieder geval maar 5 deelnemers. Geen spek-en-bonenclub die meedoet vanwege dat fairplaygebeuren.
bier na wijn geeft venijn :squote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee, bijna. Twee wijn![]()
hahahahaha
Oke nu nog duveltjenomnomnom
Nederland weer terug op nummer 1 binnen 5 jaar!!quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
met dank aan de heren van de knvb.
wij zouden die kneuzenbende nog beter runnen hansie
Meestal zelfs nog voor minderquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
ajax doet toch gewoon mee voor spek en bonen?
snap niet hoe je vrienden kan zijn dan met dpquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:12 schreef Trollscience het volgende:
[..]
herken t wel hoor, ben zelf ook al best wel aangeschoten na 2 wijn
ja, en ik ben de helft van jou, moet je nagaan hoe dronken ik nu ben. Nah dronken sowiesoniet, maar je kent t wel hequote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:12 schreef Trollscience het volgende:
[..]
herken t wel hoor, ben zelf ook al best wel aangeschoten na 2 wijn
dp drinkt niet als hij pep opheeftquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
snap niet hoe je vrienden kan zijn dan met dp
doe niet zo dronkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:14 schreef Crack_ het volgende:
iemand werd vandaag echt helemaal mad omdat ik hiv in Nederland niet serieus zou nemen, om die reden denk ik dat die gast nu zelf HIV heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |