13quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
http://www.uefa.com/membe(...)s/country/index.html
Niet zo aanstellen. Je bent pas halfdronken als je niet meer kan typen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:07 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben half dronken, was bijna vergeten hoe t voelde
met dank aan de heren van de knvb.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
13
Was waar ook, afgelopen jaar stonden we hoger omdat er toen nog een goed seizoen werd meegeteld. Dit jaar in ieder geval maar 5 deelnemers. Geen spek-en-bonenclub die meedoet vanwege dat fairplaygebeuren.
hoi fok!gebruiker Crack_quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:07 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben half dronken, was bijna vergeten hoe t voelde
ajax doet toch gewoon mee voor spek en bonen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
13
Was waar ook, afgelopen jaar stonden we hoger omdat er toen nog een goed seizoen werd meegeteld. Dit jaar in ieder geval maar 5 deelnemers. Geen spek-en-bonenclub die meedoet vanwege dat fairplaygebeuren.
bier na wijn geeft venijn :squote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee, bijna. Twee wijn![]()
hahahahaha
Oke nu nog duveltjenomnomnom
Nederland weer terug op nummer 1 binnen 5 jaar!!quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
met dank aan de heren van de knvb.
wij zouden die kneuzenbende nog beter runnen hansie
Meestal zelfs nog voor minderquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
ajax doet toch gewoon mee voor spek en bonen?
snap niet hoe je vrienden kan zijn dan met dpquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:12 schreef Trollscience het volgende:
[..]
herken t wel hoor, ben zelf ook al best wel aangeschoten na 2 wijn
ja, en ik ben de helft van jou, moet je nagaan hoe dronken ik nu ben. Nah dronken sowiesoniet, maar je kent t wel hequote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:12 schreef Trollscience het volgende:
[..]
herken t wel hoor, ben zelf ook al best wel aangeschoten na 2 wijn
dp drinkt niet als hij pep opheeftquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
snap niet hoe je vrienden kan zijn dan met dp
doe niet zo dronkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:14 schreef Crack_ het volgende:
iemand werd vandaag echt helemaal mad omdat ik hiv in Nederland niet serieus zou nemen, om die reden denk ik dat die gast nu zelf HIV heeft
horror/thriller, maar is het een goede film? Niet enkel schrikelementen?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:14 schreef Crack_ het volgende:
iemand werd vandaag echt helemaal mad omdat ik hiv in Nederland niet serieus zou nemen, om die reden denk ik dat die gast nu zelf HIV heeft
the purge is altijd goedquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
horror/thriller, maar is het een goede film? Niet enkel schrikelementen?
[..]dit is van vanmiddag
er werd zelfs letterlijk gezegd 'Ja, jij denkt zeker dat die blanke mensen t niet zullen krijgen!!!!!11!!!!!' ik dacht écht wtf, doe eens even normaaaaaaal manquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |