abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 augustus 2016 @ 22:20:10 #201
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_164211566
Gefeliciteerd Miezziej O+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_164211677
Miezziej, gefeliciteerd O+ *O*

Ik had een fijne avond met mijn doula, superblij met haar! Verder slecht meegelezen, ik hoop vooral heel erg op een niet medische bevalling, thuis met mijn eigen vk. ;)

Mijn darmen zijn al een aantal dagen flink over de zeik, mega irritant }:|
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_164212472
Gefeliciteerd Miezziej! *O*
  woensdag 3 augustus 2016 @ 22:52:28 #204
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164212592
Zo, mevrouwtje ligt op haar waterdichte molton. Laat de dijken maar breken :+

En zo heel onverwachts een familyfix voor de maxicosi gescoord en geinstalleerd. En omdat dat dichtbij vrienden was die we al een tijdje niet hadden gezien er een gezellig avondje aan vastgeplakt. Fijn :s)
pi_164214466
De hielprik, daar sliep Emmy gewoon doorheen O+
pi_164216370
Bedankt voor de felicitaties iedereen O+ ik heb de rest wel beetje gelezen maar weet het niet meer :@

Eerste nacht was zwaar, ze had vruchtwater ingeslikt en was/is daar nog misselijk van. Aan de borst drinken wilt ze ook niet echt. Mijn SM helpt niet mee door te zeggen mijn tepels niet goed zijn ofzo }:| dus die sturen we maar de deur uit denk ik...
Wel een lieve kraam als ik dat goed inschat na 1 dag en verloskundige komt als het goed is ook langs, zij is ook lactatiedeskundige dus komt wel goed.

Ja babydingen maar babytopic is eng enzo. Verandering :'( :P /liefdagboek
  donderdag 4 augustus 2016 @ 07:41:57 #207
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164216467
Sterkte met opstarten Miezziej! Het is ook zo wennen met alles.
Hoop dat het snel makkelijker wordt, en je schoonmoeder lekker gaat babyknuffelen ipv zich ermee bemoeien ;)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_164216637
Vervelend dat je schoonmoeder zo aanwezig is. Komt allemaal vast goed.

Dijken doorgebroken Qoui? :P

Ik mag vandaag een dagcurve prikken, weet iemand wat nuchter een goede waarde is?
S. 2014
J. 2016
pi_164216836
Nuchter onder de 7,0 mmol/L
pi_164216878
Miez wat naar dat je meisje zo misselijk is. Gelukkig komt er vandaag iemand meekijken die er verstand van heeft. En de opmerkingen van je sm lekker negeren hoor. (Al snap ik dat dat nu moeilijk is)
Hopelijk kan je snel genieten :*
pi_164216901
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 08:33 schreef Skittles het volgende:
Nuchter onder de 7,0 mmol/L
Ooh nou dan was de 1e prachtig. (5,0)
S. 2014
J. 2016
pi_164216920
Heel netjes inderdaad! Fijn begin in ieder geval
pi_164217041
Laat je niet gek maken Miezz :* zelfs ALS je tepels 'niet goed' zijn zijn daar oplossingen voor. je bent pas net begonnen!

Ik heb zo weer controle, ben benieuwd.
pi_164217164
Hoe voel je je vandaag Fieder?
  donderdag 4 augustus 2016 @ 09:04:22 #215
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_164217243
Marjo klinkt als een fijne avond ^O^
Quoi, goed geregeld zo met de familyfix en avondje op visite :)
Miezz hopelijk is de misselijkheid snel over en zal ze dan ook wat beter drinken. Laat je maar lekker helpen door de kraam/vk :Y
GM, hoe vaak moet je dan prikken voor een dagcurve? Hopelijk valt het allemaal mee (met prikken en de waardes) :)
Succes bij de conrole Fied!
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_164217328
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 09:04 schreef Radyhyn het volgende:
Marjo klinkt als een fijne avond ^O^
Quoi, goed geregeld zo met de familyfix en avondje op visite :)
Miezz hopelijk is de misselijkheid snel over en zal ze dan ook wat beter drinken. Laat je maar lekker helpen door de kraam/vk :Y
GM, hoe vaak moet je dan prikken voor een dagcurve? Hopelijk valt het allemaal mee (met prikken en de waardes) :)
Succes bij de conrole Fied!
In totaal in 4x. 1x nuchter, dan 2 uur na ontbijt, 2 uur na lunch en 2 uur na diner. Vind het nu al 10x beter dan het drankje.
S. 2014
J. 2016
pi_164217426
Ik vond dat drankje wel lekker :')
Mooie nuchtere waarde Gm ^O^

Fieder hoe is t met je hoofdpijn?
Succes bij de vk, misschien wel de laatste keer dat je hoeft te gaan ;)
pi_164217427
Meld, niks te melden behalve poepsjaggo vandaag, ik duik onder ;)
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  donderdag 4 augustus 2016 @ 09:20:09 #219
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_164217463
GM, het zal in elk geval een stuk beter beeld geven denk ik zo.
Ik moet over 2 weken het overheerlijke drankje halen... eigenlijk moet ik dan 2 uur in de wachtkamer zitten.. maar Vv heb ik dan ook gewoon bij me.. dus ga ik proberen om akkoord te krijgen om met hem naar het speeltuintje om de hoek te lopen om daar (een gedeelte van) de 2 uur te spenderen ;)
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_164217575
Mooie waarde Gm ^O^ komt vast goed.

Succes bij de controle Fieder!

Werd net gebeld door verloskundige, aanstaande maandag al de liggingsecho dus dat is heel fijn, zo snel. Evt. dinsdag de versie.
pi_164217733
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 09:20 schreef Radyhyn het volgende:
GM, het zal in elk geval een stuk beter beeld geven denk ik zo.
Ik moet over 2 weken het overheerlijke drankje halen... eigenlijk moet ik dan 2 uur in de wachtkamer zitten.. maar Vv heb ik dan ook gewoon bij me.. dus ga ik proberen om akkoord te krijgen om met hem naar het speeltuintje om de hoek te lopen om daar (een gedeelte van) de 2 uur te spenderen ;)
Bij ons mocht je gewoon naar huis die twee uur als je daar maar rustig aandeed en dus niet heel fanatiek ging schoonmaken ofzo. Toevallig had mijn middelste tijdens de 'wachttijd' een afspraak bij de KNO arts dus ben ik wel in het ziekenhuis gebleven alleen andere afdeling.
pi_164217832
Ik vond t drankje niet vies maar werd er zo beroerd als n konijn van :P

Net weer geprikt (2 uur na ontbijt) en 5.5 dus ik geloof dat ik gewoon weer een sloot vruchtwater heb waardoor die buik zo groeit.
S. 2014
J. 2016
  donderdag 4 augustus 2016 @ 09:45:42 #223
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164217862
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 07:21 schreef Miezziej het volgende:
Bedankt voor de felicitaties iedereen O+ ik heb de rest wel beetje gelezen maar weet het niet meer :@

Eerste nacht was zwaar, ze had vruchtwater ingeslikt en was/is daar nog misselijk van. Aan de borst drinken wilt ze ook niet echt. Mijn SM helpt niet mee door te zeggen mijn tepels niet goed zijn ofzo }:| dus die sturen we maar de deur uit denk ik...
Wel een lieve kraam als ik dat goed inschat na 1 dag en verloskundige komt als het goed is ook langs, zij is ook lactatiedeskundige dus komt wel goed.

Ja babydingen maar babytopic is eng enzo. Verandering :'( :P /liefdagboek
Och wat zielig van je misselijke meisje! Ik hoop heel erg dat je alle 'randzaken' kunt uitschakelen en ook een beetje verliefd naar je dochter kunt kijken af en toe. Jij bent haar mama en doet het dus altijd goed ;)

quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 08:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Vervelend dat je schoonmoeder zo aanwezig is. Komt allemaal vast goed.

Dijken doorgebroken Qoui? :P

Ik mag vandaag een dagcurve prikken, weet iemand wat nuchter een goede waarde is?
Succes met het prikken van de curve.

Nee :D Eerst ook nog maar even netjes die 37w aantikken. Dat denkt hij ook waarschijnlijk, aangezien 'ie alles al zo netjes volgens het boekje doet die 9 maanden. Moet eerlijk zeggen dat ik de molton geen probleem vond, tot ik vanmorgen zweterig wakker werd. Toch broeit het een beetje.

En..... ik kreeg vannacht kuitkramp. The hell! Even heel hard geschreeuwd. Eerst wat ik schreeuwde was: HET IS NOG NIET BEGONNEN HOOR :+

quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 09:26 schreef Mies_poes het volgende:
Mooie waarde Gm ^O^ komt vast goed.

Succes bij de controle Fieder!

Werd net gebeld door verloskundige, aanstaande maandag al de liggingsecho dus dat is heel fijn, zo snel. Evt. dinsdag de versie.
'Lekker', zo snel al. Ik hoop dat 'ie stiekem gewoon goed ligt dinsdag.
pi_164218199
Gefeliciteerd Miezziej! *O*
En welkom Sam!

Mijn ziekenhuisbevalling met medische indicatie vond ik echt helemaal prima. Schedelelektrode wilde ik vantevoren ook liever niet, maar vond ik toch niet erg. Mocht ondanks CTG nodig wel zelf houding kiezen. Wel huid op huid meteen. Ze wilden haar in een onrustige nacht daarna nog even meenemen zodat ik kon slapen, daar heb ik gelukkig wel nee tegen gezegd. Verder was ik veel te overdonderd om ergens iets van te vinden, geloof ik :P dat zal bij een tweede wel iets anders zijn.

Verder 19 weken vandaag, volgende week alweer SEO.
pi_164218264
Quoi eerste nacht die molton vond ik ook broeierig, maar ben er nu aan gewend. We hadden er nog een oud top matras onder gelegd maar die hebben we na 1 hele slechte nacht er af gehaald. Man kon er echt niet meer op slapen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')