zo'n buik ken ik!quote:Op donderdag 4 augustus 2016 12:57 schreef BlueEyes het volgende:
Daarom ben ik blij dat mijn kind dol is op de kaasbolletjes van de Jumbo
Legaal kopen want kind vindt het lekker![]()
De rest kan me gestolen worden.
Na het avondeten eet snoep of snaai ik sowieso niet meer want dan weet ik zeker dat ik de hele nacht pijn in mijn buik heb.
Dat is deze keer wel vervelend, mijn maag en darmen zitten al hoog en zijn 1 harde bol.
Ik heb 2 delen zwangere buik ook, onderste deel baby plus induwbare speklaagen er boven maag en darmen keiharde niet induwbare bal
Ik heb wel twee matrassen op bed maar heb alles tweepersoons.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 10:48 schreef Quoi het volgende:
We hebben trouwens 2 matrassen, dus alleen ik lig op de waterdichteNormaal pletteren we daar een tweepersoons molton en hoeslaken overheen. Nu apart.
Extra matras voor de momenten dat de kraam het nodig heeft erop gooien en verder naast het bed zetten aan de andere kant.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:36 schreef Unihipili het volgende:
[..]
Ik heb wel twee matrassen op bed maar heb alles tweepersoons.
Maar van kraamzorg moet bed nog 8cm omhoog met een extra eenpersoons matras erop want klossen zijn te hoog of niet handig met boxspring ofzo maar dan kan de co-sleeper er niet tegenaan... Dan moet die op klossen ofzo en het bed niet. Of tijdelijk cosleeper aan de andere kant? Of dat extra matras juist..
Nog maar eens even over nadenken.
Ja in dat geval hoef ik geen tweepersoons waterdichte molton te doen? Of juist wel... zodat ik gewoon op mijn eigen matras kan liggen totdat ernaar gevraagd wordt en dan tweede matras erop (met ook waterdichte molton?).quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:47 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Extra matras voor de momenten dat de kraam het nodig heeft erop gooien en verder naast het bed zetten aan de andere kant.
Zo mochten wij het doen en uiteindelijk was het extra matras niet eens nodig.
Ik heb een Babybay, de maxi en het boxspringmodel hebben matrasmaat van 50x90, dus beide kanten 10cm groter dan wieg.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:50 schreef BlueEyes het volgende:
Over cosleepers gesproken;
Deze keer gaat er hier ook een komen voor de nacht voornamelijk.
Want als ik brakke nachten maak door de voeding en de volgende ochtend staat de stuiterbal ook weer naast het bed die aandacht wil lijkt me dat handig.
Maar de reguliere cosleepers zijn allemaal wiegmaatjes en als ik weer zo'n halve kleuter baar ben ik bang dat ik binnen 2 maanden er mee klaar ben.
Iemand nog goeie tips?
Mogelijk verstikkingsgevaar door je matras of bed waar het kind tegenaan kan rollen.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 17:06 schreef Mies_poes het volgende:
Begrijp ik nu dat de cosleeper even hoog als je eigen bed moet zijn of is het geen probleem als je eigen bed (met klossen) hoger is dan de cosleeper?
Nouja, het is vooral heel prettig om in 1 oogopslag je kindje te kunnen zien. Uit liggende positie je kind uit een lager bedje optillen is in de kraamweek ook niet echt aan te raden voor je buikspieren/welke hechtingen dan ook imho. Als het om een paar cm zou gaan zou ik het misschien wel zo laten, maar dit was gewoon te veel. En ons bed is altijd zo hoog, dus het is ook niet een kwestie van een paar dagen ofzo.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 17:06 schreef Mies_poes het volgende:
Begrijp ik nu dat de cosleeper even hoog als je eigen bed moet zijn of is het geen probleem als je eigen bed (met klossen) hoger is dan de cosleeper?
Oeh goeie.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 17:13 schreef Unihipili het volgende:
[..]
Ik heb een Babybay, de maxi en het boxspringmodel hebben matrasmaat van 50x90, dus beide kanten 10cm groter dan wieg.
[..]
Mogelijk verstikkingsgevaar door je matras of bed waar het kind tegenaan kan rollen.
Ligt eraan tot hoe hoog je matras komt. Bij mijn bed komt ie tot 72cm. Als ik de veiligheidsvoorschriften wil handhaven van zijwanden van minimaal 20cm dan waren nagenoeg alle bedjes te laag van Ikea of waar dan ook.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 17:01 schreef BlueEyes het volgende:
Kan die Gulliver ook een beetje ok naast een boxsspring?
Zal wel zoals bij Crump met verhoging moeten worden gemaakt vrees ik.
Hou die gedachte vast! December ben ik uitgerekend he dus dat is al heeeeel snelquote:Op donderdag 4 augustus 2016 17:17 schreef Crumpette het volgende:
Oh en mijn cosleeper is ook 90 cm lang blue. Wel 90 bij 45 of misschien zelfs 40, maar hij gaat wel tzt in de verkoop, mocht je tegen die tijd nog zoeken
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |