abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164226256
Bloeddruk was te hoog :{ vandaar dus die hoofdpijn. Geen eiwit in urine dus mocht gewoon naar huis maar moet laagdrempelig bellen.

Wij hebben de cosleeper zelf gemaakt omdat wij een plank rondom ons bed hebben en daar niks tegenaan paste. Naar een idee van pinterest

Marjjoleintje wij hebben de klossen er ook niet onder :@ ik vond het doodeng vorige x met trapje in en uit. En L klimt vaak bij ons in bed 's nachts. Als de bevalling begint of de kraam komt staan ze er evt in 10 min onder.
pi_164226403
Fieder wat prut van je bloeddruk, hopelijk blijven de klachten weg en is gewoon je lijf wat harder aan het werk (wat niet gek is gezien je termijn) ;)

Ik vind het vooral heel erg ongezellig, dat hoge bed middenin de kamer. En F. klimt er 's ochtends ook altijd bij en dat vind ik heel gezellig, wil dat ze dat ook blijft doen O+
Bevallen wil ik niet in bed (of mijn slaapkamer) dus daar is het niet voor nodig :P En idd, als het moet staan ze er zo onder. Tijdens de bevalling mensen zat in huis die daar even mee kunnen helpen. Maar liever niet dus.
Ze staan onder het bed hoor, in de doos ;)
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_164226607
Miezziej, gefeliciteerd! :*
  donderdag 4 augustus 2016 @ 18:07:44 #274
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164226836
Cosleepers, wiegjes, hou op schei uit. De huidige wieg in de slaapkamer zit me dwars. 'Geleend' van ouders, want 'daar lagen nichtjes ook in' en hij is snoezig hoor, maar....... groot en log :{ We struikelen continu over die schommeldingen. Het liefst zou ik 'm naast me willen, maar dat past dus niet. Mijn nestelige ik heeft al bijna gewoon een nieuwe kleine wieg gehaald die naast me kan.

Maar vandaag zit even alles dat met (schoon)ouders te maken heeft dwars. Of eigenlijk mezelf, omdat ik weinig kan doen vanwege een slechte dag.

Afijn, koken dan maar }:|
pi_164227235
Ik heb een Child wood co sleeper (90x50) bewust een grotere genomen zodat baby er lang in kan.
Bij ons staat ie vast tussen muur en bed, maar anders zaten er van die banden bij om m vast te zetten aan je bed.

Fieder :* misschien is dit wel een teken dat de baby er snel aan komt.
Hopelijk heb je geen klachten meer.
pi_164227267
Fieder wat balen van je bloeddruk -O-

En een dikke kus voor Quoi :*
pi_164227393
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 18:07 schreef Quoi het volgende:
Cosleepers, wiegjes, hou op schei uit. De huidige wieg in de slaapkamer zit me dwars. 'Geleend' van ouders, want 'daar lagen nichtjes ook in' en hij is snoezig hoor, maar....... groot en log :{ We struikelen continu over die schommeldingen. Het liefst zou ik 'm naast me willen, maar dat past dus niet. Mijn nestelige ik heeft al bijna gewoon een nieuwe kleine wieg gehaald die naast me kan.

Maar vandaag zit even alles dat met (schoon)ouders te maken heeft dwars. Of eigenlijk mezelf, omdat ik weinig kan doen vanwege een slechte dag.

Afijn, koken dan maar }:|
Quoi en anders eentje van marktplaats? Nu kan het nog ..
Als het je echt enorm stoort, zou ik het toch overwegen!
pi_164227444
Wij hebben ook een familiewiegje te leen. Daar maken we de eerste foto's in en ligt de baby misschien overdag af en toe in. Ik vind het wel een mooi idee.

Verder ligt het wss in de cosleeper of in de kinderwagen of in mijn armen. Dat hoeven schoonouders niet te weten *)
pi_164227496
O en Fieder zuur van je bloeddruk :*
Dat je mini 2 maar snel in je armen mag sluiten :*
  donderdag 4 augustus 2016 @ 18:49:55 #280
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_164227595
Fieder, balen van je bloeddruk -O-.

Quoi :* Crump :*.
Hier ook een baaldag, ik ben blij dat 'ie bijna voorbij is.

Wij hebben zo'n boxspring waarbij ik elke ochtend de verschoven matrassen op hun plek moet leggen, dus dat kan gewoon niet icm cosleeper. Bij kuiken hebben we het wel geprobeerd toen de wieg te klein werd, maar toen ik na vier uur nog Klaarwakker in mijn bed lag ("Lig ik er niet op? Rolt hij niet mijn kant op? Ademt hij nog wel? Waarom ademt hij zo hard? Ahrg, er is een gleuf tussen bed en co, handdoek er tussen proppen! Mmmm, die handdoek ligt niet fijn, morgen een andere pakken. Lig ik er niet op?" enz. enz.) heb ik midden in de nacht de wieg terug naar beneden getild en de cosleeper uit elkaar geschroefd :'). De volgende dag weer op MP gezet en met winst weer verkocht :').
KuikenGuppy
pi_164227713
Fieder denk om jezelf (en de baby) als je weer hoofdpijn hebt he!
Heb je nu vervolgafspraken etc??

Onze matrassen van de boxspring liggen goed vast zeg maar.
Maar dat 'gat' ertussen dat baart mij ook zorgen als het iet goed vastgezet kan worden.
Heb al gezien dat die Gulliver niet heel duur is en op MP staan er genoeg. Nieuw matrasje erin en ik vind het wel een poging waard.
Denk ik tenminste.
pi_164227776
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 18:31 schreef ikke_84 het volgende:
Ik heb een Child wood co sleeper (90x50) bewust een grotere genomen zodat baby er lang in kan.
Bij ons staat ie vast tussen muur en bed, maar anders zaten er van die banden bij om m vast te zetten aan je bed.

Fieder :* misschien is dit wel een teken dat de baby er snel aan komt.
Hopelijk heb je geen klachten meer.
Dat is ook nog een leuke wel.
Hoelang kan je er dan ongeveer mee doen?
Lijk wel een newbee zo :D
  donderdag 4 augustus 2016 @ 19:05:06 #283
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_164227837
Mijn 2,5 jarige is net uit de coslee[er :D die is ook 90 x 50 dus sowieso tot maatje 86/92 afhankelijk van de slaaphouding een beetje, als ze gestrekt liggen iets korter, maar hij was een zijslaper of foetushouding slaper, dan past het nog prima

de baby bay maxi (met boxspring bevestiging)
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_164227862
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 17:23 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Hou die gedachte vast! December ben ik uitgerekend he dus dat is al heeeeel snel O-)
Nouja, vorige keer heb ik hem 6 weken gebruikt, dus het is niet ondenkbaar hoor! Ik zal je tzt wel even berichten, als je wilt heb je first pick :7. Hier ook een child wood model (weet niet of het ook dat merk is, maar het ziet er iig precies zo uit), met het verbreedstuk, maar zonder de schommeldinges.
  donderdag 4 augustus 2016 @ 19:07:23 #285
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_164227887
Wow Moppert, mijn Mini is al een paar maanden uit zijn ledikant (1m20) gegroeid :').
KuikenGuppy
  donderdag 4 augustus 2016 @ 19:07:56 #286
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_164227899
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 19:06 schreef Crumpette het volgende:

[..]

Nouja, vorige keer heb ik hem 6 weken gebruikt, dus het is niet ondenkbaar hoor! Ik zal je tzt wel even berichten, als je wilt heb je first pick :7.
Ik las first dick ;( :').
KuikenGuppy
pi_164227997
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 19:07 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik las first dick ;( :').
:D :'( sorry voor de teleurstelling :')
pi_164228519
_O-
pi_164229437
Wat moppert zegt, ze kunnen er zeker wel tot maat 86/92 in. Mijn peuter ligt er nu niet meer in maar toen de cosleeper net stond sliep hij snachts heel slecht en heb ik hem daar in gelegd, ging prima :D Hij was toen 2 jaar 4 maanden ongeveer.

En ik ben ook wel heel blij met mijn babynest/kattenmandje ;) die leg ik tussen man en mij in en dan kan de baby daar ook lekker liggen

:* voor alle baal dagen

Mies fijn dat je maandag al kan komen voor de echo. Ik ga duimen dat je meisje goed ligt.
pi_164229543
Oh ik heb een best simpel (lees: dun) matrasje in de cosleeper, dus ik zou dat met W zijn huidige gewicht niet meer tof vinden. Maar voor babybabys is het prima imho. En lekker makkelijk die eerste tijd! Maar ik doe geen oog dicht met een knorrende en krakende baby naast me dus zo snel we op 1 nachtvoeding zitten mag hij naar zijn eigen kamer :').
  donderdag 4 augustus 2016 @ 20:45:26 #291
149959 SQ
snelle trees
pi_164230095
Oh ja, familiewiegjes, mijn favoriete onderwerp O+

Wij hebben ook een cosleeper ongeschikt bed (met rand). Dus ik heb een wiegje naast ons bed gezet, maar het pinkte wel kut.

Eigenlijk wil ik een nieuwe auping kopen met de eindejaarsuitkering van mijn man, maar ik twijfel nog of dat vóór of ná de bevalling moet. Of we de slaapkamer dan al ver genoeg af hebben. Of ik wil bevallen in een gloednieuw bed van 5000 euro :') maar als auping dan kan er ook een cosleeper. Dan zet ik de wieg wel neer voor overdag, als ik er niet naast lig.

Maar ik kan natuurlijk ook weer beneden een bevalbed klaarzetten! Dan maakt het verder weinig uit. Zo'n verstelbare bodem lijkt me zo fucking fantastisch in de kraamweek :')
disclaimer
pi_164230367
SQ, DOEN ^O^ Hier ook nieuw Auping bed vlak voor bevalling. Zó heerlijk, lekker omhoogzoemmmmmen voor de beschuitjes en fruitsalade op bed. Voetjes een beetje omhoog (mijn kraam gaf voetmassages O+ ) , b r i l f u c k i n g j a n t . Echt doen. Echt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2016 20:55:02 ]
pi_164230426
Die verstelbare bodem is idd goddelijk :D DOEN.

En, jij wilt toch zeker wel bevallen in je louns-hoek buiten? Hot tub erbij, klaar is noud O+.
  donderdag 4 augustus 2016 @ 20:58:37 #294
149959 SQ
snelle trees
pi_164230488
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 20:56 schreef Crumpette het volgende:
Die verstelbare bodem is idd goddelijk :D DOEN.

En, jij wilt toch zeker wel bevallen in je louns-hoek buiten? Hot tub erbij, klaar is noud O+.
eind februari, garpjas :')
disclaimer
pi_164230517
Team verstelbaar bed!!! *O*
Echt een van de beste investeringen ever!
  donderdag 4 augustus 2016 @ 21:02:46 #296
149959 SQ
snelle trees
pi_164230599
Ja, ik neig ook erg naar DOEN!

Eerst maar zien of ons stoffige pur-hol überhaupt op tijd een slaapkamer is. :')
disclaimer
pi_164230695
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 20:58 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

eind februari, garpjas :')
Helemaal natural birth, contact met de aarde, kracht van de Godin, en de placenta kan zo hóp de BBQ op :7 .
pi_164230758
Familiewiegje O+ Hier hadden we en snoezige, die een maand af en toe gebruikt werd daarna belande hij in ons bed ipv op onze borst.
Die wiegjes zijn vaak geen wiegjes idd maar enorm!
Voor nu een cosleeper, wiegformaat. Zodra we verhuizen maken we een familiebed waar de baby gewoon in komt te liggen, de co is nu puur om de eerste 2/3 maanden te overbruggen tot we dat bed dus hebben.

Klossen :') die moet ik nog huren. Dat zal ik wel weer vergeten

Vervelend Fieder hopelijk heb je er niet te veel last van.

Marjolijntje dat klinkt als een oke dag! Fijn.
♥ J & S
pi_164230913
Ik lees half iets over co Sleepers... Onze co (wiegfomaat, 90x55) is ws binnenkort beschikbaar :)
Hier iemand interesse? (We gaan zelf een grotere maken omdat t zo goed bevalt)

[ Bericht 2% gewijzigd door Lamb29 op 04-08-2016 21:22:12 ]
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_164230978
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 20:54 schreef Razztwizzle het volgende:
SQ, DOEN ^O^ Hier ook nieuw Auping bed vlak voor bevalling. Zó heerlijk, lekker omhoogzoemmmmmen voor de beschuitjes en fruitsalade op bed. Voetjes een beetje omhoog (mijn kraam gaf voetmassages O+ ) , b r i l f u c k i n g j a n t . Echt doen. Echt.
Wij eentjr van Swiss Sense.. kwam toen ik 38 weken zwanger was van Djenna binnen ofzo :')
maar echt .. beste aankoop ever! Als je twijfelt.. doen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')