Quoi en anders eentje van marktplaats? Nu kan het nog ..quote:Op donderdag 4 augustus 2016 18:07 schreef Quoi het volgende:
Cosleepers, wiegjes, hou op schei uit. De huidige wieg in de slaapkamer zit me dwars. 'Geleend' van ouders, want 'daar lagen nichtjes ook in' en hij is snoezig hoor, maar....... groot en logWe struikelen continu over die schommeldingen. Het liefst zou ik 'm naast me willen, maar dat past dus niet. Mijn nestelige ik heeft al bijna gewoon een nieuwe kleine wieg gehaald die naast me kan.
Maar vandaag zit even alles dat met (schoon)ouders te maken heeft dwars. Of eigenlijk mezelf, omdat ik weinig kan doen vanwege een slechte dag.
Afijn, koken dan maar
Dat is ook nog een leuke wel.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 18:31 schreef ikke_84 het volgende:
Ik heb een Child wood co sleeper (90x50) bewust een grotere genomen zodat baby er lang in kan.
Bij ons staat ie vast tussen muur en bed, maar anders zaten er van die banden bij om m vast te zetten aan je bed.
Fiedermisschien is dit wel een teken dat de baby er snel aan komt.
Hopelijk heb je geen klachten meer.
Nouja, vorige keer heb ik hem 6 weken gebruikt, dus het is niet ondenkbaar hoor! Ik zal je tzt wel even berichten, als je wilt heb je first pickquote:Op donderdag 4 augustus 2016 17:23 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Hou die gedachte vast! December ben ik uitgerekend he dus dat is al heeeeel snel
Ik las first dickquote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:06 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Nouja, vorige keer heb ik hem 6 weken gebruikt, dus het is niet ondenkbaar hoor! Ik zal je tzt wel even berichten, als je wilt heb je first pick.
eind februari, garpjasquote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:56 schreef Crumpette het volgende:
Die verstelbare bodem is idd goddelijkDOEN.
En, jij wilt toch zeker wel bevallen in je louns-hoek buiten? Hot tub erbij, klaar is noud.
Helemaal natural birth, contact met de aarde, kracht van de Godin, en de placenta kan zo hóp de BBQ opquote:
Wij eentjr van Swiss Sense.. kwam toen ik 38 weken zwanger was van Djenna binnen ofzoquote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:54 schreef Razztwizzle het volgende:
SQ, DOENHier ook nieuw Auping bed vlak voor bevalling. Zó heerlijk, lekker omhoogzoemmmmmen voor de beschuitjes en fruitsalade op bed. Voetjes een beetje omhoog (mijn kraam gaf voetmassages
) , b r i l f u c k i n g j a n t . Echt doen. Echt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |