quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:30 schreef Henrys het volgende:
Ik word binnenkort gedagvaard voor de kantonrechter door Capita Selecta heb er zin in
Ik zou meer zin hebben in een zaak waarbij jij de eisende partij bent maar ieder zijn ding. Laat je wel weten hoe het afgelopen is?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:30 schreef Henrys het volgende:
Ik word binnenkort gedagvaard voor de kantonrechter door Capita Selecta heb er zin in
Ik heb zoveel bewijs en argumenten en mocht ik verliezen het gaat om zo'n klein bedrag dat het de ervaring waard isquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:35 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik zou meer zin hebben in een zaak waarbij jij de eisende partij bent maar ieder zijn ding. Laat je wel weten hoe het afgelopen is?
Misschien heeft de eisende partij ook zoveel bewijs en argumenten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:46 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ik heb zoveel bewijs en argumenten en mocht ik verliezen het gaat om zo'n klein bedrag dat het de ervaring waard is
Ik hoop het, moet natuurlijk wel spannend blijven.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Misschien heeft de eisende partij ook zoveel bewijs en argumenten.
7-8 uur hier. Ik overleef wel met minder, maar dit is een beetje de soft spot.quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik heb nu aan zes uur slaap genoeg.
Hier moet ik bij zijnquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:30 schreef Henrys het volgende:
Wauw waarom?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:30 schreef Henrys het volgende:
Ik had daar geld op in moeten zetten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:30 schreef Henrys het volgende:
Dat was toch dat geval waarin het hele topic je vertelde dat je ongelijk had?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:30 schreef Henrys het volgende:
Nee dat was die grapjas met zijn verzekering tochquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat was toch dat geval waarin het hele topic je vertelde dat je ongelijk had?
Ook. Maar volgens mij had henrys ook al eens wat geroepen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:40 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee dat was die grapjas met zijn verzekering toch
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:03 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ook. Maar volgens mij had henrys ook al eens wat geroepen.
quote:Op woensdag 13 juli 2016 19:38 schreef Henrys het volgende:
Heb een juridisch geschil met Capita Selecta, heb al meerder malen gezegd dat ik weiger te betalen op basis van wanprestatie en dat ik dat ook kan bewijzen, nu dreigen ze met een incassobureau maar ik wacht net zo lang tot het voor de rechter komt. Zelfs als ik verlies zijn die incassokosten de ervaring wel waard
Meer heb ik er niet over kunnen vinden.quote:Op woensdag 13 juli 2016 19:42 schreef Henrys het volgende:
[..]
Dwaling zou wellicht ook kunnen. Had die cursus Europees Recht gevolgd maar na de 1e les was al duidelijk dat deze helemaal was afgestemd was op de oude manier van tentaminering en de docent helemaal niet bekend was met de nieuwe stijl van tentamens. Verder stond het lesmateriaal vol met inhoudelijke en taalfouten.
Nee?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat was toch dat geval waarin het hele topic je vertelde dat je ongelijk had?
Zijn die ooit 'uit' geweest dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:24 schreef IPA35 het volgende:
Dus...
Drieknoops jasjes zijn weer in?
Nouja, ze worden toch eigenlijk niet meer gedragen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:42 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Zijn die ooit 'uit' geweest dan?
Misschien de echte 3 knoops niet veel inderdaad. Maar de 2.5 nog genoeg (wat in feite gewoon een 3 knoops is).quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nouja, ze worden toch eigenlijk niet meer gedragen?
Werkenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:59 schreef Ryon het volgende:
Niet zo naar je werk gaan:
[ afbeelding ]
Inderdaad. Gewoon lekker eeuwig stagiair blijven.quote:
Neejoh. Bijstand en lekker WoW spelen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:40 schreef Ryon het volgende:
[..]
Inderdaad. Gewoon lekker eeuwig stagiair blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |