Dat kun je wel vergeten als je al een andere baan hebt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:41 schreef ontevredenwerknemer het volgende:
[..]
Klopt , is totaal niet wat ik wil , echter vind ik dat de werkgever de grote schuldige is aan mijn vertrek. vandaar dat ik er alles aan wil doen om hem ook een beetje schade te laten voelen. en niet gewoon zelf ontslag pak en hij lacht zich kapot.
http://www.advocaten.nl/m(...)ellingsovereenkomst/quote:Deze uitspraak laat nog eens duidelijk zien dat als een werknemer op het moment van ondertekenen van de vaststellingsovereenkomst concreet uitzicht heeft op werk bij een andere werkgever en hij daarover geen openheid geeft, dit hem duur komt te staan. Hij loopt dan serieus de kans dat de werkgever de ontslagvergoeding niet zal hoeven te betalen. De werknemer kan dan terecht het verwijt van “bedrog” worden gemaakt.
Dat is jouw ervaringen, ik heb andere ervaringen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 18:13 schreef paardendokter het volgende:
Mijn ervaring (als WG) is dat arbeidsconflicten NOOIT optreden met werknemers die hun werk goed doen en collegiaal omgaan met de overige werknemers.
Verbeterdquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:28 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Wat verwacht je er uit te krijgen? Of wil je hem proberen te naaien? Daarvoor zie ik weinig ruimte. Gewoon ontslag nemen als een vent
OP quote ter referentie tegen wissen
Moet je het ook niet in je vaststellingsovereenkomst laten zetten he.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 18:41 schreef Lienekien het volgende:
Ik vond deze wel interessant:
[..]
http://www.advocaten.nl/m(...)ellingsovereenkomst/
Dat is niet het enige. De rechter kan ook oordelen dat de werknemer meldplicht had.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:26 schreef Droopie het volgende:
[..]
Moet je het ook niet in je vaststellingsovereenkomst laten zetten he.
Maar mensen die denken dat Arbo partijdig is hebben het fout.
Die stuurt TS naar zijn werk onder het motto je bent niet ziek je bent boos.
Denk het niet want als je tekent mag je niet eens meer naar de rechter omdat alles afgesproken is in dat contract en je afstand van alles doet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is niet het enige. De rechter kan ook oordelen dat de werknemer meldplicht had.
Dit.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:00 schreef Equinoxxed het volgende:
Hoewel je van baan gaat veranderen betekend niet dat je oude werkgever en ex collega's verdwijnen. Je kan niet in de toekomst kijken, maar er is kans dat je ooit nog eens in aanraking komt met deze mensen en dan lijkt het me handiger dat je je professioneel opstelt bij je vertrek. Dus je ontslag netjes indienen en de eer aan jezelf houden.
Veel mensen mopperen en piepen in plaats van stappen te ondernemen zoals de TS, dikke thumbs up dus en nou niet moeilijk gaan doen over dingen die alleen maar energie kosten
Dat is niet wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:32 schreef Droopie het volgende:
[..]
Denk het niet want als je tekent mag je niet eens meer naar de rechter omdat alles afgesproken is in dat contract en je afstand van alles doet.
Heb hem eergisteren getekend na 10 maanden ellende.
4 kantjes tekst
Toont wel aan waarom werkgevers zo huiverig zijn met het vast aannemen van mensen als je mensen hebt met dit soort werkethos.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:39 schreef Operc het volgende:
[..]
Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten. Echt bizar dat je jezelf ziek meldt terwijl er niet heel veel aan de hand is, (anders had je ook niet kunnen solliciteren op andere banen) en dan ook nog eens extra geld willen ontvangen van je huidige werkgever terwijl je een nieuwe baan hebt gevonden. Zeg gewoon je huidige baan op en begin zo snel mogelijk bij je nieuwe werkgever.
Je kunt nog wel naar de rechter, zeker als je belazerd bent. Hier staat er wel een verhaal over:quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:32 schreef Droopie het volgende:
[..]
Denk het niet want als je tekent mag je niet eens meer naar de rechter omdat alles afgesproken is in dat contract en je afstand van alles doet.
Heb hem eergisteren getekend na 10 maanden ellende.
4 kantjes tekst
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |