Zeker zo'n wannabe psychiaterquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:36 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zo`n meid die tegen mij zegt dat ik moet stoppen met onzeker zijn, en vervolgens na een lang gesprek daarover dit zegt als "afsluiter"

Ik vond het wel tof dat hij het toch wou delen nadat ik door ging zeurenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Echt totaal niet wat ik me er bij had voorgesteld.

Doe maar nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:38 schreef Etsu het volgende:
Ik durf ook wel een foto van mij te posten.

Dat was vorig jaarquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Cachet toen ze jong was
[ afbeelding ]

Een meid die ik al een x aantal jaar ken, maar ben ik eigenlijk pas sinds een paar weken een beetje open tegen over m`n onzekerheid, en dan stuurt ze datquote:

Komt denk ik door je wilde blonde haren.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vond het wel tof dat hij het toch wou delen nadat ik door ging zeuren![]()

quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Komt denk ik door je wilde blonde haren.

Denk het niet iddquote:

quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, wil niet graag op kantoor weer klaarkomen.

Voor jezelf niet heel boeiend ofzo, heb persoonlijk dat ik wel fijn vind om gezicht te hebben bij mensen die je veel spreekt maar dat is gewoon mijn meningquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:37 schreef BozeHaas het volgende:
Wrm zou je foto van jezelf laten zien :s

Je hebt een geweldig leven zonder onzekerheid, noemt als eerste punt mij.quote:[14:40:08] je hebt een geweldig leven zonder onzekerheid! Je bent aardig je hebt een goede baan lief hondje
[14:40:14] Maar whatever...
[14:41:10] Ik spreek je wel weer met een fatsoenlijk gesprek goed?

Dude laat je baardje eens staanquote:

ja, precies. Deed ik de laatste keer ookquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Eens in de zoveel tijd durf ik het wel aan haha, maar wel onder spoiler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |