Goeie, helemaal niet op gelet. Vervangen door Jonesgod, en de Teet voor Karsdorp.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zonde zo een dure keeper en die maakt nog wekelijks blunders ook.
Moet ik jou weer even bedanken. Want ik wist niet dat Duits geblesseerd was.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Goeie, helemaal niet op gelet. Vervangen door Jonesgod, en de Teet voor Karsdorp.
edit: en Spierings voor Duits, die blessa is:
[ afbeelding ]
Lekker bezig!quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:24 schreef Pino112 het volgende:
Alle transfers zijn als het goed is ook weer verwerkt.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mooi, dankzij Dr.Mikey uit m'n opstelling gehaald
Mooi dat je hem open hebt gezet, top!!quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 11:17 schreef RudyL het volgende:
Ik heb mijn team ook maar eens opgegooid, als je het hoopt van anderen te kunnen zien moet je hemzelf niet gesloten houden, of zoiets. Twee wissels doorgevoerd, out zijn de Kogel & Sol, in Traore & Brands.
Met Jones, Karsdorp, Jørgensen, Dijks & Traore, voorlopig een aantal vaste spelers, want verwacht van hen geen transfer. Mede daardoor ook niet gekozen voor Haller, Willems. Twijfel over Ramselaar, maar of hij eenzelfde impact en speeltijd krijgt als van Ginkel waag ik nu nog te betwijfelen.
19 punten, met 4x Sparta (Brogno, Goodwin, Spierings, Van Drongelen) en 2x Feyenoord (Karsdorp, Jones) te gaan.quote:Vermeulen 0
Auassar 2
Pröpper 8
Qazailshvili 4
Mattheij 5
Hoppetee, 64 punten, genotquote:Brogno 7
Goodwin 5
Spierings 5
Vermeulen 0
Auassar 2
Pröpper 8
Qazailshvili 4
Mattheij 5